Auteur Topic: [Kandidaat] Anna Gimbrère  (gelezen 43740 keer)

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #20 Gepost op: 14-01-2024, 11:16:53 »
Hints naar Anne aflevering 1

De waarzegsters zegt aanwijzingen naar de mol en we zien een paarse paraplu. Anna haar achternaam heeft ze te danken aan haar voorouders die paraplus maakte.

Verder zien we het oog wat meekijkt.

Anna is geboren in Oog in Al wat letterlijk zo vernoemd is naar een Oog wat mee kijkt. Oogje in het zeil houden.

Ook nog eens geboren op de datum van de uitzending van de dag van de mol.

« Laatst bewerkt op: 14-01-2024, 11:19:58 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #21 Gepost op: 14-01-2024, 18:57:58 »
Anna vulde chocola in als antwoord voor betaalmiddel van de Maya's. Ik las ergens op het forum dat dit fout was, en dat het cacaobonen moest zijn, wat logischer klinkt inderdaad, maar in de aflevering is te horen dat Ellie Lust in de podcast zegt dat chocola een betaalmiddel was. Iemand anders praat er half doorheen, dus het valt niet meteen op. Maar Anna vult dit dus goed in (als we de montage mogen geloven) en vult dus niet mols al haar vragen verkeerd in, wat het enige was wat je als mol had kunnen doen in het groepje bergbeklimmers.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #22 Gepost op: 14-01-2024, 21:17:33 »
Na aflevering 2 een van mijn twee hoofdverdachten. De enige kandidaat naast Kees die het consistent het blijft verpesten.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #23 Gepost op: 14-01-2024, 23:12:55 »
Anna vulde chocola in als antwoord voor betaalmiddel van de Maya's. Ik las ergens op het forum dat dit fout was, en dat het cacaobonen moest zijn, wat logischer klinkt inderdaad, maar in de aflevering is te horen dat Ellie Lust in de podcast zegt dat chocola een betaalmiddel was. Iemand anders praat er half doorheen, dus het valt niet meteen op. Maar Anna vult dit dus goed in (als we de montage mogen geloven) en vult dus niet mols al haar vragen verkeerd in, wat het enige was wat je als mol had kunnen doen in het groepje bergbeklimmers.

Ze zou het nog hebben kunnen intypen en vervolgens weer verwijderen buiten beeld...

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #24 Gepost op: 15-01-2024, 15:34:52 »
Ze zou het nog hebben kunnen intypen en vervolgens weer verwijderen buiten beeld...
alles kan, maar geen reden om dat aan te nemen. Gebaseerd op deze opdracht meer kans dat iemand anders de mol is.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #25 Gepost op: 15-01-2024, 16:43:26 »
Alles fout is ook verdacht. 3/4 fout is geen schande voor de mol.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #26 Gepost op: 15-01-2024, 16:52:16 »
Alles fout is ook verdacht. 3/4 fout is geen schande voor de mol.
Maar nergens blijkt uit dat ze er 3 fout had. Dan zou de totaalopbrengst ook lager zijn geweest.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #27 Gepost op: 15-01-2024, 16:54:35 »
Maar nergens blijkt uit dat ze er 3 fout had. Dan zou de totaalopbrengst ook lager zijn geweest.

Heb al overzichten gezien waar ze er perfect 3 fout kon hebben. Alles hangt van Fons en Pip af.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #28 Gepost op: 15-01-2024, 16:55:55 »
Heb al overzichten gezien waar ze er perfect 3 fout kon hebben. Alles hangt van Fons en Pip af.
Welke? En waarom zou je als mol ze niet alle 4 fout hebben en liegen dat je er een paar goed hebt? dat kunnen de anderen niet controleren.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #29 Gepost op: 15-01-2024, 17:00:57 »
Welke? En waarom zou je als mol ze niet alle 4 fout hebben en liegen dat je er een paar goed hebt? dat kunnen de anderen niet controleren.

Aan het einde van de dag, als drie personen eerlijk zijn als kandidaat, ga je de mol alsnog met deductie kunnen bepalen als degene die vier keer fout heeft geantwoord. Het lijkt me trouwens weinig waarschijnlijk dat ook maar een iemand vier foute antwoorden heeft gegeven. Daarom dat mijn tweede mol in de andere groep zit.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #30 Gepost op: 15-01-2024, 17:01:43 »

Ik houd Anna in de gaten.  ;D

Ik zet een teen in deze tunnel.

Welkom. Wij twee samen maakt altijd een heel sterke tunnel. Niet persé de juiste, maar kom ;D

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #31 Gepost op: 15-01-2024, 17:32:16 »
Welkom. Wij twee samen maakt altijd een heel sterke tunnel. Niet persé de juiste, maar kom ;D

Ik was eigenlijk van plan om weer uit deze tunnel te springen.  ;D Maar stiekem zou ik het wel erg leuk vinden als Anna de mol blijkt. Degene die iedereen haarfijn uitlegt hoe opdrachten werken, maar toch de boel saboteert.  ;D
En er zijn genoeg verdachte dingen te vinden. Maar wat mij tegenhoudt, is dat die lijst heeeeeel lang begint te worden en heel erg zichtbaar.
En dan hebben we maar 2 afleveringen gehad; is het dan écht zo duidelijk?

Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #32 Gepost op: 15-01-2024, 17:36:12 »
Ik was eigenlijk van plan om weer uit deze tunnel te springen.  ;D Maar stiekem zou ik het wel erg leuk vinden als Anna de mol blijkt. Degene die iedereen haarfijn uitlegt hoe opdrachten werken, maar toch de boel saboteert.  ;D
En er zijn genoeg verdachte dingen te vinden. Maar wat mij tegenhoudt, is dat die lijst heeeeeel lang begint te worden en heel erg zichtbaar.
En dan hebben we maar 2 afleveringen gehad; is het dan écht zo duidelijk?
Hahaha same here maar ik blijf toch maar in de tunnel.....ondanks die enorme lijst  ::)
Meer L

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #33 Gepost op: 15-01-2024, 17:55:31 »
Oké, oké, ik zet er een tweede teen bij.  ;) Die lijst die ze wegfrommelt in de broekzak van Kees blijf ik raar vinden.
Niet mijn hoofdverdachte nog, maar goed om in de gaten te houden.

Edit: het blijft wel heel vreemd dat iedere actie van haar zo uitgebreid in beeld komt. Dat kan natuurlijk een staaltje 'omgekeerde psychologie' zijn (zooooo verdacht dat het niet waar kan zijn), maar ik neig er toch naar om Anna iets meer naar beneden te zetten op mijn verdachtenlijst om die reden.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2024, 13:12:48 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #34 Gepost op: 18-01-2024, 17:48:05 »
Vorig jaar kwamen er ook veel acties van Jurre in beeld. Het leuke in NL is dat je vaak de mol wel vaak kunt vinden door objectief te kijken.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #35 Gepost op: 18-01-2024, 17:58:54 »
 
Vorig jaar kwamen er ook veel acties van Jurre in beeld. Het leuke in NL is dat je vaak de mol wel vaak kunt vinden door objectief te kijken.

Dat is ook wel helemaal waar. Maar soms (gelukkig niet altijd) heb ik blijkbaar moeite met 'objectief kijken'.  ;D

(Anna vind ik sympathieker overkomen dan Justin, dus leuk als ze toch de mol zou zijn: dat is ook niet echt objectief natuurlijk)  ;)

We wachten de komende aflevering maar weer af.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #36 Gepost op: 19-01-2024, 11:01:25 »

Dat is ook wel helemaal waar. Maar soms (gelukkig niet altijd) heb ik blijkbaar moeite met 'objectief kijken'.  ;D

(Anna vind ik sympathieker overkomen dan Justin, dus leuk als ze toch de mol zou zijn: dat is ook niet echt objectief natuurlijk)  ;)

We wachten de komende aflevering maar weer af.

Ik ken het gevoel hoor, ik val ook soms in de verleiding :-[. Anna is inderdaad enorm sympthiek ::tandpastasmiley:: ;)

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #37 Gepost op: 19-01-2024, 11:04:55 »
We zien haar in beeld 3 vragen goed beantwoorden. Natuurlijk kan dit misleiding zijn qua edit, maar dat zou ik wel over de grens vinden. Dat is niet suggestief editen maar gewoon ons scènes laten zien die nooit gebeurd zijn. Vooralsnog zie ik haar niet als mol.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #38 Gepost op: 19-01-2024, 14:15:37 »
Kijk eens naar de test, afl. 2. Daar zie je Anna behoorlijk nerveuze gebaren met haar handen maken. Als zij de MOL is zou ze daar beter op gelet hebben, denk ik.
Hierdoor valt zij voor mij af.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #39 Gepost op: 19-01-2024, 14:29:54 »
We zien haar in beeld 3 vragen goed beantwoorden.

We zien haar 2 vragen beantwoorden, waarvan een twijfelachtig. De derde is een voice-over.