Auteur Topic: [Kandidaat] Anna Gimbrère  (gelezen 43734 keer)

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #40 Gepost op: 19-01-2024, 14:45:03 »
Kijk eens naar de test, afl. 2. Daar zie je Anna behoorlijk nerveuze gebaren met haar handen maken. Als zij de MOL is zou ze daar beter op gelet hebben, denk ik.
Hierdoor valt zij voor mij af.

Anna als mol weet dat ze moet presteren als ze haar scherm voor het eerst krijgt te zien. Ze was t.o.v. de vorige keer deze keer aanzienlijk gespannen. Ik dacht gelijk al: die gaat haar scherm krijgen. Ze zat maar met haar handen te draaien en ze was uiterst gespannen. Ik denk dat ze de beelden juist laten zien om ons te doen denken dat ze een gespannen kandidaat was. Maar die spanning kwam omdat ze moest spelen/acteren. En laat ze nou juist geen actrice zijn...

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #41 Gepost op: 19-01-2024, 18:52:32 »
Wat verdacht is voor Anna is dat ze vaak zichzelf als kandidaats/fanatiek neerzet en anderen beschuldigt van molgedrag. Maar omdat ze zo veel en gekleurd in beeld wordt gebracht, en vanwege de slimme spreidingsstrategie om allemaal op de eerste speeddate te stemmen, staat ze bij mij toch niet bovenaan.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #42 Gepost op: 20-01-2024, 19:54:11 »
Ook mee eens ::jaja::

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #43 Gepost op: 20-01-2024, 21:33:12 »
Wat verdacht is voor Anna is dat ze vaak zichzelf als kandidaats/fanatiek neerzet en anderen beschuldigt van molgedrag. Maar omdat ze zo veel en gekleurd in beeld wordt gebracht, en vanwege de slimme spreidingsstrategie om allemaal op de eerste speeddate te stemmen, staat ze bij mij toch niet bovenaan.
Die slimme spreidtechniek heeft ze blijkbaar los gelaten. Volgens mij danste alleen tooske staand…

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #44 Gepost op: 20-01-2024, 21:39:34 »
Die slimme spreidtechniek heeft ze blijkbaar los gelaten. Volgens mij danste alleen tooske staand…
ik weet niet of ze die losgelaten heeft, maar door het voor te stellen maak je t al heel makkelijk en duidelijk voor iedereen  op wie die moet stemmen om ervoor te zorgen dat iedereen op iemand anders stemt.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #45 Gepost op: 20-01-2024, 21:40:48 »
Oh ik dacht dat je met de spreidtechniek bedoelde bij de test! Antwoorden kiezen die slaan op de grootste groep.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #46 Gepost op: 20-01-2024, 21:44:31 »
Ze spreidt immers nu nog maar op drie waar Tooske er een van is...
« Laatst bewerkt op: 20-01-2024, 22:21:12 door Mollem »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #47 Gepost op: 20-01-2024, 21:47:29 »
Oh ik dacht dat je met de spreidtechniek bedoelde bij de test! Antwoorden kiezen die slaan op de grootste groep.
oh, sorry, dan begreep ik je verkeerd.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #48 Gepost op: 21-01-2024, 15:23:05 »
Zij kan het zijn, een soort van Susan-mol, maar ik zie het nog niet zo.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #49 Gepost op: 21-01-2024, 22:26:04 »
Heel verdachte aflevering. Wederom.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #50 Gepost op: 21-01-2024, 22:29:58 »
Ik zie ook nog steeds geen reden om van Anna af te stappen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #51 Gepost op: 21-01-2024, 23:02:00 »
Hm, ik denk dat de kans toch het grootst is dat Anna kandidaat is. Maar ik laat me graag verrassen natuurlijk.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Kriekendiek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #52 Gepost op: 22-01-2024, 09:07:53 »
Anna heeft het programma 'restaurant van de toekomst' gepresenteerd.

https://npo.nl/start/serie/restaurant-van-de-toekomst

1 van de afleveringen stond in het teken van mexicaans eten.

'Do you want to know the future'....
« Laatst bewerkt op: 22-01-2024, 09:12:07 door Kriekendiek »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #53 Gepost op: 22-01-2024, 21:24:45 »
MExicaans is hier in NL toch een van de populaire wereldgerechten... ik zoek daar niet iets achter...

Offline Denils

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #54 Gepost op: 23-01-2024, 23:04:35 »
Als bij opdracht 3 posities gekozen worden reageert Anna door haar handen voor haar gezicht te doen. In de uitzending op WIDM. website zit dat rond 00.43:30.
Het komt mij over als wat paniek en zich willen herpakken, ook probeert ze kort nog even "is het handig om een Spaanstalige te hebben in de arena?"

Zouden we hier Mol Anna zien die een nieuw plan moet bedenken nadat de rest zo snel posities claimen?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #55 Gepost op: 24-01-2024, 13:29:15 »
Anna is alvast de enige die nog wat probeert te sturen in de posities .De rest stond erbij en keek ernaar. Als mol zou ik het leuk vinden wat ze doet.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #56 Gepost op: 26-01-2024, 19:18:36 »
Anna’s bizarre momentjes:
1)Bij Frido Kahlo die opgeluchte reactie toen bleek dat de vijf gingen schilderen.
2)De zenuwen tijdens de eliminatie van aflevering twee waren heftig. Bij aflevering 1 zat ze ook al duimen te draaien. Bij afl. 2 waren de zenuwen zo heftig dat ze ook bij een zijdelings shot op Sor werden gebruikt toen hij zijn scherm kreeg. Alsof Sor zenuwachtig was.
3) adhd drive bij het opnoemen van de locaties in het olympisch stadion en Justin haar herhaaldeijk tot rust moesten manen.
4)Keuze positie bij het worstelen. Afgetroefde kandidaat of een mol die aandacht trekt. Reactie is te laat en komt gemaakt over.
5) bij stad en land aflopen de reactie op Tooske die door de porto tettert. Geïrriteerd.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2024, 19:44:06 door foxhunter »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #57 Gepost op: 27-01-2024, 09:00:24 »
Verdachte momenten: Kees pakt de luchadores kaartjes en Anna zegt openlijk dat dat goed is voor haar test. En beschuldigd daarmee Fons, want je vult die testvraag normaal gesproken in met Nee. Testvraag: De mol pakte de enveloppen….
Bij stad en land aflopen zegt Rik: de tekenaars hebben ook luchadores getekend die niet opgetreden hebben. En Anna glimlacht helemaal. Kijk mij eens kandidaat zijn.

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #58 Gepost op: 27-01-2024, 10:40:12 »
Verdachte momenten: Kees pakt de luchadores kaartjes en Anna zegt openlijk dat dat goed is voor haar test. En beschuldigd daarmee Fons, want je vult die testvraag normaal gesproken in met Nee. Testvraag: De mol pakte de enveloppen….
Door nee in te vullen op die testvraag (wat Anna zeker gedaan zal hebben) beschuldigt ze niemand in het bijzonder. Wat hier aan de hand is dat ze Kees bedankt voor het pakken van de kaartjes omdat Fons ze anders had gepakt en het is nou precies Fons die één van de 3 kandidaten is die zij in de biecht zegt te verdenken.
Anna verdenkt dus blijkbaar Kees niet en als dat terecht is dan is die testvraag goed, ongeacht wie de Mol is.
Dat ze opgelucht is dat Fons de kaartjes niet pakte kan ik goed begrijpen en komt bij mij heel erg kandidaats over.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #59 Gepost op: 28-01-2024, 20:39:00 »
Kijk, dit is dus het soort gedrag dat me vaker opvalt bij Anna. Aan het begin van aflevering 4 vertrekken de kandidaten met twee busjes. Ze trekt als eerste de deur open, maar gebaart dat Kees voor mag gaan. Zodra de deur open is ziet ze duidelijk de envelop op de stoel liggen, maar ze reageert pas op het moment dat Kees dat ook doet.



Dit fragment heeft een hoog de-Mol-als-productieassistent-gehalte. Je weet al wat er gaat komen, maar wil dat iemand anders de envelop vindt. 'Toe maar, ga jij maar voor'. En dan verbazing veinzen.

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison