Nu ik even terugkijk. We kunnen toch stellen dat ze zeer actief en brutaal heeft lopen mollen. Kaartjes onder shirt verstoppen, woorden weggooien, niet bestaande worstelaars tekenen, sleutel weggooien, stenen verstoppen, kettingen van gasten weggooien, gasten zich fout laten voorstellen, slotjes expres niet openen, chaos veroorzaken in het stadion, 4 pinatas kapot slaan voor -1000. Ben vast nog wel wat vergeten. Er zijn maar weinig mollen die zo’n lijst voor elkaar krijgen. Erg knap gedaan.
Ze heeft hier en daar ook wat goed gedaan, maar daar staat tegenover dat ze bepaald niet echt verdacht werd. De afgevallen kandidaten zeiden nota bene bijna nog steeds allemaal Fons. Erg indrukwekkend als je dat allemaal bij elkaar optelt.
Haar enige minpunt (de speeddate) reken ik vooral de productie aan, hoe langer ik erover nadenk. Het is best een slim plan om in aflevering 1 vertrouwen te winnen tijdens een opdracht. Helemaal als er een kans bestaat dat de groep uit eigenbelang niet mee wil gaan in je slimme plan. Ze had alleen de pech dat de productie om de een of andere reden hier heel veel geld op het spel zette. En dat bij de overige opdrachten juist vrij weinig viel te verdienen. In verhouding lijkt het daarom veel erger dan het in feite was (1 opdracht iets slims verzinnen).