Auteur Topic: [Kandidaat] Anna Gimbrère  (gelezen 47894 keer)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #400 Gepost op: 9-03-2024, 22:27:41 »
Ze heeft op sowieso 2 momenten onnodig geld binnengebracht. Nog los van die 6K.
Is toch jammer.
Denk de allereerste opdracht even weg. Dan blijft er weinig over.
Zeer leuk mens en een goede actrice (heeft me op dat punt een paar keer in de maling kunnen nemen  :-[
Heeft verder meerdere leuke dingen gedaan (zichtbaar de kaartjes weggooien vond ik bijvoorbeeld mooi).

Maar met bovenstaande wel eens. En als je dan niet voor de finale vragen gaat, bied dan tenminste nog wat hoger als je als je verantwoordelijk bent voor zoveel in de pot.
Als je de bedragen die ze uit de pot heeft gehouden van die 6000 kom je misschien zelfs nog in de plus uit. Jammer, doet de mooie dingen een beetje teniet wat mij betreft.

Ik weet dat anderen daar anders over denken, maar smaken verschillen nu eenmaal  >:D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #401 Gepost op: 9-03-2024, 22:42:45 »
Yes! ;D ;D  ::bravo::

Gefeliciteerd mede Anna verdenkers. Blij om in weerwil van andere tunnelaars toch voet bij stuk te houden  8)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Cornelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #402 Gepost op: 9-03-2024, 23:08:47 »
Zeer leuk mens en een goede actrice (heeft me op dat punt een paar keer in de maling kunnen nemen  :-[
Heeft verder meerdere leuke dingen gedaan (zichtbaar de kaartjes weggooien vond ik bijvoorbeeld mooi).

Maar met bovenstaande wel eens. En als je dan niet voor de finale vragen gaat, bied dan tenminste nog wat hoger als je als je verantwoordelijk bent voor zoveel in de pot.
Als je de bedragen die ze uit de pot heeft gehouden van die 6000 kom je misschien zelfs nog in de plus uit. Jammer, doet de mooie dingen een beetje teniet wat mij betreft.

Ik weet dat anderen daar anders over denken, maar smaken verschillen nu eenmaal  >:D

Ja inderdaad. Smaken verschillen. Het is de op een na laagste pot ooit. Tuurlijk hier is ze zeker niet alleen verantwoordelijk voor, maar ik ben echt blij dat ze  niet -3000 euro  heeft gepakt omdat ze wist waar dit lag. Dat zou veel te makkelijk zijn. En ja soms moet de mol wel eens ook geld verdienen. Het gaat uiteindelijk er niet om hoeveel ze verdient, maar hoeveel ze uit de pot heeft gehouden. Uiteindelijk heeft ze het financieel ook uitstekend gedaan (vind ik 😏)
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline Finimol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #403 Gepost op: 9-03-2024, 23:17:45 »
Redelijk teleurstellende molacties van Anna.
Leunde daarbij wel héél erg sterk op de totale wanorde en dromerigheid die Kees met zich meebracht.
Ik vond het ook niet echt gepast dat ze in de uitzending een aantal keren Kees daarvoor redelijk voor joker zette.
Ze wreef het er wel héél diep in.

Verder vooral basis molstreken van niveau sleuteltje weggooien, steentje weggooien, bordje weggooien.
Niet echt iets spectaculairs, eigenlijk vrij risicomijdende acties.

Ook een paar echte missers in de rol van mol.
Afstemmen om 6.000 te pakken in aflevering 1; welke mol doet dit nu?
Opdracht met opgeviste woorden: uit eigen initiatief opperen om 'boek' als werkwoord te gebruiken. Why???
Ook hoogste bedrag binnengehaald in zipline-opdracht.
Daar was ze in feite de beste 'kandidaat'.

Samen met Tooske er niet bij zijn op het moment dat de opdracht met de straatnamen wordt opgelost.
Laat je als mol toch niet gebeuren dat je hier geen invloed kan uitoefenen?

Ook opmerkelijk dat Fons haar op een gegeven moment betrapte na een achtervolging op de tuktuks en zij niets doorhad.

Wel een enthousiaste verteller, maar helaas geen hele bijzondere mol wat mij betreft.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2024, 00:07:22 door Finimol »

Offline Airysuit

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #404 Gepost op: 9-03-2024, 23:33:39 »
Overigens bijzonder dat zoveel mensen zeggen dat ze geen rem had maar nooit haar mond voorbij sprak? Volgens mij hebben we haar in de afleveringen 3 of 4 keer zich zien verspreken, misschien achter de schermen nog meer? Toegegeven, dat is niemand opgevallen gelukkig, maar desalniettemin heeft ze zich dus wel degelijk aantal keer bijna te weinig rem gehad. Ben het wel eens dat ze het verder ontzettend goed geacteerd heeft.

Hoopte op rosario, maar vanaf afl 5/6 was anna wel nr 1 verdacht.

Vind anna een prima mol, nieuwe tactieken laten zien, weinig verdacht bij kandidaten. Leuk gedaan.
Maar vind haar persoonlijk niet de meest sympathieke mol...
« Laatst bewerkt op: 9-03-2024, 23:52:23 door Airysuit »

Offline skip030

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #405 Gepost op: 9-03-2024, 23:38:27 »
Overigens bijzonder dat zoveel mensen zeggen dat ze geen rem had maar nooit haar mond voorbij sprak? Volgens mij hebben we haar in de afleveringen 3 of 4 keer zich zien verspreken, misschien achter de schermen nog meer?

Help me even, want het was mij niet opgevallen. Ik dacht dat ze buiten de montage misschien wel versprekingen had, maar toen Kees en Rian vanavond allebei Fons noemden zag ik dat juist als bevestiging dat het Anna dan niet kon zijn.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #406 Gepost op: 9-03-2024, 23:45:50 »
Redelijk teleurstellende molacties van Anna.
Leunde daarbij wel héél erg sterk op de totale wanorde en dromerigheid die Kees met zich meebracht.
Ik vond het ook niet echt gepast dat ze in de uitzending een aantal keren Kees daarvoor redelijk voor joker zette.
Ze wreef het er wel héél diep in.

Vonden wij ook.. Een keer Kees z'n chaotische kwaliteiten roemen, grappig. Nog een keer, a la. Maar Anna leek een beetje hyperdepieper en dan dat schilderijtje voor hem.. Beetje too much, zeker gezien Kees gewoon de grote smaakmaker dit seizoen was.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #407 Gepost op: 10-03-2024, 01:39:45 »
Ze had toch die duidelijke verspreking na het telefoontje met Dennis? Toen zei ze iets van "hij zei.... nee ik bedoel zij zei...." Want die neutrale stem was een vrouwenstem. Dus ze vergiste zich. Gek trouwens dat dit in aflevering 10 niet meer terugkwam, maar in de reguliere aflevering dus wel.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #408 Gepost op: 10-03-2024, 01:59:07 »
Ze had toch die duidelijke verspreking na het telefoontje met Dennis? Toen zei ze iets van "hij zei.... nee ik bedoel zij zei...." Want die neutrale stem was een vrouwenstem. Dus ze vergiste zich. Gek trouwens dat dit in aflevering 10 niet meer terugkwam, maar in de reguliere aflevering dus wel.

Inderdaad, dat lijkt er nu wel op. Pluim voor de productie dat ze dit erin gehouden hebben en niet weggeknipt.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #409 Gepost op: 10-03-2024, 07:52:28 »
Leuke mol. Ik had haar wel vrij snel door. Die chaos die ze creëerde in dat olympisch stadion. Klassiek mollen gedrag.

Ze was een opvallende mol. Door anderen de schuld te geven.

Dat gedrag had ik snel door

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #410 Gepost op: 10-03-2024, 08:01:20 »
Achteraf was dat moment na de schilderopdracht waar ze heel erg Babs & Ryan de schuld gaf wegens niet bijkopen best wel een red flag.
Maar toen zat ik te veel op Kees  ::schaam::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #411 Gepost op: 10-03-2024, 08:19:38 »
Anderen de schuld geven (en niet onterecht ook, denk aan de foute informatie die ze van Kees bij het dansen kreeg) deed ze wel meer, net als succes vieren. Klassieke moldingetjes.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #412 Gepost op: 10-03-2024, 08:25:58 »
Anderen de schuld geven (en niet onterecht ook, denk aan de foute informatie die ze van Kees bij het dansen kreeg) deed ze wel meer, net als succes vieren. Klassieke moldingetjes.

Ze leek inderdaad na de opdrachten veel fanatieker dan tijdens de opdrachten. Typisch voor een mol die alleen kandidaats wil lijken, maar niet zijn.

Achteraf was de zipline ook extreem veelzeggend. Als Anna kandidaat was zou ze toch zeggen: laat mij de moeilijkste sommen doen. Want ze kan heel goed rekenen. Maar dat zegt ze helemaal niet, ze accepteert gewoon dat ze eerder moet.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #413 Gepost op: 10-03-2024, 08:39:38 »
Ze leek inderdaad na de opdrachten veel fanatieker dan tijdens de opdrachten. Typisch voor een mol die alleen kandidaats wil lijken, maar niet zijn.
Maar omdat dit gedrag past bij hoe ik haar van tv ken, heb ik lang getwijfeld of dit al dan niet geacteerd was. Mede daarom een knappe prestatie! Bij een onbekende kandidaat zou dit gedrag mogelijk eerder opvallen.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #414 Gepost op: 10-03-2024, 08:55:53 »
Voor mij was die rubiskubus ook een red flag.
Al duurde het daarna nog even voor ik definitief van Rosario naar Anna switchte.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #415 Gepost op: 10-03-2024, 10:57:48 »
Ik vond Anna een hele leuke mol. Niet heel spectaculair, al haar molacties waren redelijk voorgekookt. Ze lijkt zich heel goed te hebben voorbereid en is blijkbaar weinig afgeweken van de dingen die ze bedacht had. Niks mis mee, dat is denk ik gewoon wie ze is.

Wat betreft de speeddate: soms mislukken molacties gewoon. Te risicovol? Ja, dat is makkelijk praten achteraf. Rob kon in 2020 volgens velen ook de mol niet zijn vanwege zijn risicovolle theepotactie (die niet mislukte overigens). Tuurlijk, 6000 euro is veel. Maar ze heeft er tijdens Día del Topito ook 4000 uitgehaald, pakte zelf geen vrijstelling én stemde op iemand die ook geen vrijstelling had. En drie van de kandidaten weken wel degelijk af van het plan. Dat desondanks alle vrijstellingen eruit gingen was dus ook wel een beetje pech. Ik vond haar tactiek hier helemaal niet zo slecht. Ook zonder haar plan zou er altijd een paar duizend euro in de pot zijn gegaan. Om nu die hele 6000 euro op haar conto te schrijven vind ik dan ook niet terecht.

Maar misschien ben ik wat milder omdat ik dit jaar vanaf het begin goed zat. ::rofl::

Verder ben ik als mede-ADHDer juist een fan van haar persoonlijkheid. Ze heeft m.i. goed gebruik gemaakt van haar chaotische karakter, grote emoties en neiging om primair te reageren. Na afloop van de Molympische Spelen zei Justin al tegen haar dat haar ADHD af en toe 'too much' was. Daarmee had ze een goed excuus om opdrachten wat minder goed te doen.

Anna was een prima mol die er heel veel lol in had. Een topmol? Nee, maar die verwachting heb ik nooit. Ze heeft het gewoon goed gedaan.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline JeaNinja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #416 Gepost op: 10-03-2024, 11:01:32 »
Mooi verwoord, Blip, ik sluit me daar volledig bij aan!  ::tandpastasmiley::  ::bravo::

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #417 Gepost op: 10-03-2024, 13:05:22 »
Nu ik even terugkijk. We kunnen toch stellen dat ze zeer actief en brutaal heeft lopen mollen. Kaartjes onder shirt verstoppen, woorden weggooien, niet bestaande worstelaars tekenen, sleutel weggooien, stenen verstoppen, kettingen van gasten weggooien, gasten zich fout laten voorstellen, slotjes expres niet openen, chaos veroorzaken in het stadion, 4 pinatas kapot slaan voor -1000. Ben vast nog wel wat vergeten. Er zijn maar weinig mollen die zo’n lijst voor elkaar krijgen. Erg knap gedaan.

Ze heeft hier en daar ook wat goed gedaan, maar daar staat tegenover dat ze bepaald niet echt verdacht werd. De afgevallen kandidaten zeiden nota bene bijna nog steeds allemaal Fons. Erg indrukwekkend als je dat allemaal bij elkaar optelt.

Haar enige minpunt (de speeddate) reken ik vooral de productie aan, hoe langer ik erover nadenk. Het is best een slim plan om in aflevering 1 vertrouwen te winnen tijdens een opdracht. Helemaal als er een kans bestaat dat de groep uit eigenbelang niet mee wil gaan in je slimme plan. Ze had alleen de pech dat de productie om de een of andere reden hier heel veel geld op het spel zette. En dat bij de overige opdrachten juist vrij weinig viel te verdienen. In verhouding lijkt het daarom veel erger dan het in feite was (1 opdracht iets slims verzinnen).

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #418 Gepost op: 10-03-2024, 13:20:00 »
Ze heeft voor mij iets meer minpuntjes, maar ik deel je conclusies NVR.

Bij de opdracht met de finale vragen doet ze eigenlijk niets (geen mingeld pakken, maar ook niet het hoogste bod pakken. Ze had helaas ook geen mogelijkheid om anderen te overtuigen meer te gaan bieden). Ook bij de zipline opdracht (weliswaar geen super hoog bedrag) wel aankomen en de juiste vertaling geven. Terwijl Fons nog had gemeld dat hij de woorden ging onthouden, had ze makkelijk op hem af kunnen wentelen. Maar ik acht de kans eigenlijk best groot dat ze dit bewust zo heeft gedaan omdat de pot al zo laag was.
Gevalletje productie assistent. We weten intussen dat dit op de markt in ieder geval al zo was.

Eigenlijk jammer, gezien haar brutaliteit had ze een hele goede mol kunnen zijn.

Maar dankzij de productie komt ze bij mij toch ergens in de middenmoot terecht. Ook vanwege het vele makkelijke mingeld dat er weer eens was (6000 uit de pot waar de mol niets voor hoeft te doen).

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #419 Gepost op: 10-03-2024, 13:46:50 »
...
Gevalletje productie assistent. We weten intussen dat dit op de markt in ieder geval al zo was.

O, interessant. Ik heb iemand wel het idee zien opperen ergens in dit forum, maar waar is dan bevestigd dat ze productieassistent was op de markt?
Winnaar Klassiekers Pool 2023