Auteur Topic: [Kandidaat] Rosario Mussendijk  (gelezen 41148 keer)

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #340 Gepost op: 2-03-2024, 21:50:45 »
Er is door Anna in ieder geval niet duidelijk benoemd wie haar hoofdverdachte is. Alleen dat ze een van de drie mannen kon afstrepen omdat ze hem nooit verdacht heeft.

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #341 Gepost op: 2-03-2024, 21:51:10 »
Of Kees zat helemaal goed op Sor maar heeft dankzij zijn warrigheid en late switch het overgrote merendeel van de vragen per ongeluk op de verkeerde ingevuld.
Of de biecht sloeg op een andere aflevering en nu wist hij het niet meer.
Ik vertrouw het niet zo'n  presenteerblaadje. Sor was zeer mols bezig met Anna willen testen bij de gemakkelijkere puzzel.

En dan zit dus de rest ook op Sor?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #342 Gepost op: 2-03-2024, 21:54:48 »
Zoals ik ook al in het wvw-topic zei
Citaat
Betreft de tekst van Kees is het nog wel uitlegbaar als 'ik kan mijn eigen handschrift niet lezen, ik weet te weinig vragen' [we zitten allemaal op Fons, dus ik hoop eigenlijk dat Anna of Rosario het is, dan maak ik misschien nog kans]

Het hoeft niet per se dat Kees (deels) op Rosario zat. (vorige week vertrouwde hij Rosario nog het meest) Het blijft uiteraard niet logisch dat hij door niemand verdacht wordt, maar ik heb nog geen hard bewijs dat er iemand op hem is afgevallen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #343 Gepost op: 2-03-2024, 21:56:22 »
Zoals ik ook al in het wvw-topic zei
Het hoeft niet per se dat Kees (deels) op Rosario zat. (vorige week vertrouwde hij Rosario nog het meest) Het blijft uiteraard niet logisch dat hij door niemand verdacht wordt, maar ik heb nog geen hard bewijs dat er iemand op hem is afgevallen.

Nee, maar bij wie is dat harde bewijs er wel?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #344 Gepost op: 2-03-2024, 21:58:16 »
Er is door Anna in ieder geval niet duidelijk benoemd wie haar hoofdverdachte is. Alleen dat ze een van de drie mannen kon afstrepen omdat ze hem nooit verdacht heeft.

Anna zat vorige test 100% op Fons (en al meerdere testen bijna volledig). Dat gaat niet omslaan.

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #345 Gepost op: 2-03-2024, 22:01:34 »
Er is door Anna in ieder geval niet duidelijk benoemd wie haar hoofdverdachte is. Alleen dat ze een van de drie mannen kon afstrepen omdat ze hem nooit verdacht heeft.

Vorige aflevering zei ze “Fons is mijn nummer 1. Ik ga proberen de meeste vragen over hem te laten gaan. Omdat ik denk echt dat hij het is”.
Ze kunnen er alsnog in knippen en plakken, maar dat zou voor mij wel heel ver gaan..

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #346 Gepost op: 2-03-2024, 22:11:15 »
De glazen bol kan hier ook een rol spelen. Als ze daar iemand menen te herkennen of hun eigen mol niet zien, kan dat zo maar tot een switch leiden. Vorige week tunnelden Fons en Anna allebei nog niet volledig, maar voor zo'n 80% (Fons) of de meeste vragen (Anna).

Kees heeft gegokt, in de hoop dat anderen op Fons zaten. Heeft hij op de verkeerde van de twee die overbleven gegokt? In de finaletest ga je normaal gesproken niet meer spreiden.

Finaleverdenkingen vaag. Rosario kan nog steeds de Mol zijn.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #347 Gepost op: 2-03-2024, 22:19:23 »
Alhoewel ik hoop dat Anna het is want die had ik vanaf afl 1 in hef vizier ben ik na Jeroen zijn vertrek wel steeds meer van overtuigd dat het toch Rosario is.
Wederom het hoogste bedrag bij zijn paarse tafel wat hij door overleg met Fons om Anna als tweede te laten gaan mooi kwijt kon spelen.

En naar de waarzegster gaan met een alziend oog als oorbel. Het oog van aflevering 1 uit de glazen bol.
Wel een stoere actie. 
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #348 Gepost op: 2-03-2024, 22:20:29 »
we zitten allemaal op Fons, dus ik hoop eigenlijk dat Anna of Rosario het is, dan maak ik misschien nog kans
Zoals ik je citaat lees heeft Kees dan op Fons ingezet. Hij verwacht veel fouten gemaakt te hebben. Mocht Fons dan niet de mol zijn dan heeft hij misschien per ongeluk wat goed op Sor.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #349 Gepost op: 2-03-2024, 22:23:05 »
Kees leek juist op Anna te gaan voor mijn gevoel.

Ik zei juist tijdens de test tegen mijn man, omdat ik op Anna en Rosario zit dat als nu Kees afvalt  het dus toch Rosario moet zijn en niet Anna. Maar denk dat Anna hem wel door heeft. 
Rosario zit op Anna
Anna zit op Rosario en fons zit denk ik ook op anna.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #350 Gepost op: 2-03-2024, 22:24:02 »
Zoals ik je citaat lees heeft Kees dan op Fons ingezet. Hij verwacht veel fouten gemaakt te hebben. Mocht Fons dan niet de mol zijn dan heeft hij misschien per ongeluk wat goed op Sor.

wellicht. Ik probeer vooral aan te geven dat die biechten en verdenkingen niet duidelijk zijn en vanalles kunnen betekenen. Daarom ga ik ook gewoon niet af op verdenkingen ookal lijkt het enorm tegen Rosario te spreken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #351 Gepost op: 2-03-2024, 22:25:39 »
Alhoewel ik hoop dat Anna het is want die had ik vanaf afl 1 in hef vizier ben ik na Jeroen zijn vertrek wel steeds meer van overtuigd dat het toch Rosario is.
Wederom het hoogste bedrag bij zijn paarse tafel wat hij door overleg met Fons om Anna als tweede te laten gaan mooi kwijt kon spelen.

En naar de waarzegster gaan met een alziend oog als oorbel. Het oog van aflevering 1 uit de glazen bol.
Wel eent stoere actie.

Ik zou dat even terug moeten kijken, maar als dat zo is, dan: wauw!
Goed gevonden.  ::ok::

Tja, ik zit sinds vorige week pas in deze tunnel, omdat Kees het niet kon zijn. Dan had Rian echt door gemoeten. Zij lijkt mij iemand die haar mollijstjes goed heeft bijgehouden.
In tegenstelling tot Kees. Maar ik vind het raar dat hij de test inzet op Rosario (als een van de weinigen) en dat hij eruit vliegt.  ??? Of hij verdenkt (ook) Anna, of hij heeft echt een zooitje van de test gemaakt. Of een combi van alles. Dat hij verdenkingen naar Rosario uitspreekt, is  voor mij wel een antipunt voor Rosario, maar ik blijf hier nog wel even tunnelen denk ik.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #352 Gepost op: 2-03-2024, 22:37:03 »
wellicht. Ik probeer vooral aan te geven dat die biechten en verdenkingen niet duidelijk zijn en vanalles kunnen betekenen. Daarom ga ik ook gewoon niet af op verdenkingen ookal lijkt het enorm tegen Rosario te spreken.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik twijfel tussen Fons en Sor momenteel. Stonden beide vandaag op de goede plekken om te mollen. Zou Sor de leukste van de 2 vinden.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #353 Gepost op: 2-03-2024, 22:43:52 »
Ik zou dat even terug moeten kijken, maar als dat zo is, dan: wauw!
Goed gevonden.  ::ok::

Tja, ik zit sinds vorige week pas in deze tunnel, omdat Kees het niet kon zijn. Dan had Rian echt door gemoeten. Zij lijkt mij iemand die haar mollijstjes goed heeft bijgehouden.
In tegenstelling tot Kees. Maar ik vind het raar dat hij de test inzet op Rosario (als een van de weinigen) en dat hij eruit vliegt.  ??? Of hij verdenkt (ook) Anna, of hij heeft echt een zooitje van de test gemaakt. Of een combi van alles. Dat hij verdenkingen naar Rosario uitspreekt, is  voor mij wel een antipunt voor Rosario, maar ik blijf hier nog wel even tunnelen denk ik.  ;D

Ik heb het idee dat Kees gewoon chronisch in de war is. Eerst die vuilniswagen-opmerking tijdens de analoge test en vandaag zei ie weer zoiets, maar ik ben even vergeten wat.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #354 Gepost op: 2-03-2024, 22:44:43 »
Het wordt wel tijd voor een Sor-lijst. *** De rest van het verhaal zet ik even in spoilertags, anders wordt dat hele verhaal veel te lang  ;) ***
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Deze aflevering
bedankt weer voor de aanvullingen!  ::ok::

9.1 Anna zogenaamd testen, zodat de moeilijkste rekenopdracht voor hemzelf overblijft.
Gaat mogelijk op weg met een hoog bedrag en blijft achter

Hij zei volgens mij (bij de 1e opdracht van Kees) dat hij wist dat het moeilijk was (hintje?)
Sowieso was hij vrij bepalend in wie welke deelopdracht moest doen, vond ik
9.2 Sleutels in alfabetische volgorde leggen (zei hij), daardoor ook geen overzicht/ mogelijkheid om de belangrijkste sleutel weg te maken?  >:D
Geeft namen aan Anna door (letterlijk een sleutelpositie  ;) ) . Een foutje is zo gemaakt en het gaat ook mis.

En nog eentje extra uit afl. 5 (aanvulling Molest):
Fons stelde voor om  in het wilde weg pinata's kapot te slaan, wat 250 euro mingeld oplevert per foute pinata). Sor gaat grif mee met dat idee, Anna was tegen.

***

Anna die overal verdacht wordt, heeft dan nog wel +750 binnengehaald (en Fons ook nog een beetje),  terwijl ze het woord makkelijk fout had kunnen zeggen.
Anna merkt ook op dat ze veel teveel sleutels hebben, zou een mol dat doen? (tenzij ze zelf de juiste sleutel heeft zoekgemaakt, maar toch)

En ja, het is vreemd dat Sor zo onverdacht is. Maar ondertussen vind ik zijn lijst van verdachte acties toch wel erg lang worden.

Ik heb het idee dat Kees gewoon chronisch in de war is. Eerst die vuilniswagen-opmerking tijdens de analoge test en vandaag zei ie weer zoiets, maar ik ben even vergeten wat.

En dit waarschijnlijk ook. Goede!
« Laatst bewerkt op: 2-03-2024, 23:33:54 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #355 Gepost op: 2-03-2024, 22:47:16 »
Bij 9.1 hij heeft zichzelf blijkbaar op een positie gemanoeuvreerd voor een hoog bedrag.
Bij 9.2 hij moet de namen doorgeven aan Anna (een foutje is zo gemaakt)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #356 Gepost op: 2-03-2024, 22:51:07 »
Bij 9.1 hij heeft zichzelf blijkbaar op een positie gemanoeuvreerd voor een hoog bedrag.
Bij 9.2 hij moet de namen doorgeven aan Anna (een foutje is zo gemaakt)

Bedankt! Ik heb het erbij gezet!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #357 Gepost op: 2-03-2024, 22:52:17 »
Het is zo langzamerhand wel een enorme waslijst aan het worden! ;D
Bedankt voor het bijhouden, Tunneltelevisie! ::ok:: Bijna niet meer tegenop te werken, haha. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 2-03-2024, 22:54:06 door Molest »

Offline skip030

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #358 Gepost op: 2-03-2024, 22:54:46 »
Bedankt! Ik heb het erbij gezet!

Het is inderdaad best veel. Maar vooral: het lijstje anti-mol acties van Anna en Fons is VEEL langer.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #359 Gepost op: 2-03-2024, 23:01:27 »
Het is zo langzamerhand wel een enorme waslijst aan het worden! ;D
Bedankt voor het bijhouden, Tunneltelevisie! ::ok:: Bijna niet meer tegenop te werken, haha. ::rofl::

Die lengte begon mij ook op te vallen. Gelukkig heb ik dat werk niet alleen gedaan natuurlijk.  ::bravo::

En ja, ik zou echt niet achterover vallen als de mol toch Fons of Anna is. Van Fons is ongetwijfeld ook een mooie, lange lijst te maken. Ik zou het echt grappig vinden als hij het is. Maar als zo'n lijst bij Anna zou maken, kom ik waarschijnlijk op veel minder molacties uit.

En dan zit ik nog maar een week echt in deze tunnel.  ::rofl::
Het enige wat ik spannend vind, is dat de verdenkingen richting Fons en Anna lijken te gaan. En dat bijna iedereen op dit forum Anna verdenkt.

Zouden we dan voor het eerst in de geschiedenis van WIDM te maken hebben met een onontdekte mol?

Het is inderdaad best veel. Maar vooral: het lijstje anti-mol acties van Anna en Fons is VEEL langer.
Ja, en dat eigenlijk ook. Maar waarom is dit dan weer zo'n kleine tunnel en dat uitgerekend na aflevering 9?  ::oink:: Dat vind ik ook wel spannend.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)