Auteur Topic: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O  (gelezen 81907 keer)

Offline Froky

• Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #280 Gepost op: 22-02-2024, 20:05:28 »
Ik denk niet dat de mol zo vol in beeld wordt gebracht. Misschien zien we een handje of de achterkant een keer, maar niet zodat we gezichten kunnen herkennen.
Ik vind het echt goed gevonden, hoor, maar zou het niet kunnen dat meerdere mensen geschminkt zijn zodat ze op een van de kandidaten lijken? Om af te leiden?
Er is ook iemand die op Anna lijkt, en iemand die overeenkomsten heeft met Dennis.

Dat kan zeker.
Ik win er ook niks mee hoor, of het nu Rian is of niet. Als het Rian niet blijkt te zijn, even goede vrienden.

Maar dan hebben ze een productiemedewerkster of Mexicaanse gevonden die énorm dezelfde vorm van gezicht heeft, als ik mijn nieuwere overlays bekijk.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #281 Gepost op: 22-02-2024, 20:23:55 »
Ik wilde ook liever in de Anna tunnel blijven.  >:(

Dat de neuzen niet helemaal kloppen, ligt aan de hoek waarbij de foto’s gemaakt zijn. Deze foto’s heb ik een beetje haastig gemaakt. Een beetje een andere hoek, zorgt ook voor verschillen.

Ik heb intussen scherpere foto’s gezocht die zo goed als perfect uit dezelfde hoeken gemaakt zijn. Maar ik weet niet of ik ze wel moet posten, want dan gaat het laatste beetje twijfel (volgens mij) verdwijnen.

Ik weet niet of ik dat eigenlijk al wil.  :-X

Haha ik zou ze wel willen zien.  :) Maar snap ook wel dat veel mensen dit niet willen zien, omdat volgens veel geen molacties lijden naar Rian. Eerlijk twijfel ik ook nog steeds over dit, maar als dit het bewijs is, ja dan ga ik nu vol op Rian, ook als achteraf niet klopt.  ::jaja::

Offline Froky

• Forumlid
« Reactie #282 Gepost op: 22-02-2024, 20:40:43 »
Ik heb er GIFjes van gemaakt. Ik zou ze willen doorsturen naar wie dat wil, dan hoor ik wat meningen. Maar ik kan niks toevoegen via PM? Of mis ik iets?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #283 Gepost op: 22-02-2024, 20:52:22 »
Ik heb er GIFjes van gemaakt. Ik zou ze willen doorsturen naar wie dat wil, dan hoor ik wat meningen. Maar ik kan niks toevoegen via PM? Of mis ik iets?
Ik heb daar inderdaad interesse in, maar ik zie het ook niet staan.

Online Molshoop_

• Forumlid
« Reactie #284 Gepost op: 22-02-2024, 20:58:12 »
Gewoon hier posten  ::jaja::

(of uploaden naar imgur en dan de link doorsturen)

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 22-02-2024, 21:49:42 »
Grappig bij nader inzien: Tooske is dus echt op zoek geweest naar iemand met een paraplu, hoe raar die actie ook was.

Online Molshoop_

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 22-02-2024, 22:09:37 »
Ik was ook nog eens aan het terugkijken.

Het camouflage shirtje van Rian kan ook een hint zijn.

Op een gegeven moment zegt ze in de biecht: "Dan weet je gewoon, nu moet je alert zijn."
Gevolgd door dit shot.

« Laatst bewerkt op: 22-02-2024, 22:50:24 door Molshoop_ »

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: 22-02-2024, 22:41:06 »
Ik zie de gelijkenis met Rian niet zo. Maar dat buiten beschouwing gelaten, een vraag: we hebben al regelmatig opdrachten gehad waarbij de mol rondliep, in een bus zat etc. Maar volgens mij konden we bij al die keren toch niet echt iets zien? Toch pas in aflevering 10 of vergis ik me nu?

Offline Ronaldanius

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 22-02-2024, 22:41:50 »
De/Een witte dame loopt tegelijk met Rian rond.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 22-02-2024, 22:46:51 »
Misschien bewust zo gemonteerd? Of een stand-in die even haar vervangt, omdat het anders te veel opvalt.
Een vraag: we hebben al regelmatig opdrachten gehad waarbij de mol rondliep, in een bus zat etc. Maar volgens mij konden we bij al die keren toch niet echt iets zien? Toch pas in aflevering 10 of vergis ik me nu?
volgens mij vergis je hier niet in inderdaad.

Offline Froky

• Forumlid
« Reactie #290 Gepost op: 22-02-2024, 23:05:42 »

Goed gespot! Maar dat zwart rond de ogen lijkt niet zo ‘rond’. Ik zit wel (weer) in een tunnel nu… dus ik denk dat dat dan een stand-in kan zijn.

Wie geïnteresseerd is om de nieuwere overlay GIFjes te zien, stuur me even een dm, dan stuur ik ze. Ikzelf wil ze hier (nog) niet posten omdat ik ze te overduidelijk vind, maar ik ben ook benieuwd wat anderen ervan denken.
Als ik merk dat ze genoeg mensen toch nog niet uit hun tunnel krijgen, dan kan ik ze met gerust hart posten. Dus Anna, Kees, Rosario en Fons tunnelaars, contacteer me en test je geloof in jouw eigen mol…

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 22-02-2024, 23:08:25 »
Ik wil ze graag!

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 22-02-2024, 23:16:44 »
Goed gespot! Maar dat zwart rond de ogen lijkt niet zo ‘rond’. Ik zit wel (weer) in een tunnel nu… dus ik denk dat dat dan een stand-in kan zijn.

Wie geïnteresseerd is om de nieuwere overlay GIFjes te zien, stuur me even een dm, dan stuur ik ze. Ikzelf wil ze hier (nog) niet posten omdat ik ze te overduidelijk vind, maar ik ben ook benieuwd wat anderen ervan denken.
Als ik merk dat ze genoeg mensen toch nog niet uit hun tunnel krijgen, dan kan ik ze met gerust hart posten. Dus Anna, Kees, Rosario en Fons tunnelaars, contacteer me en test je geloof in jouw eigen mol…
Wat is dit nu weer? Post ze gewoon, als je zo zeker bent.
ik zeg helemaal niet dat het niet kan, maar dit is een forum om de mol te vinden door samen te werken.
Dus hints, tips, bewijs, ga er voor.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #293 Gepost op: 22-02-2024, 23:24:27 »
Ja, ik zie ze ook heel graag!  ::bravo::
Laten we jabberen joekelen.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 22-02-2024, 23:27:19 »
Ja post maar gewoon idd  ::ok::

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 22-02-2024, 23:28:12 »
Desnoods in het spoiler topic

Offline Froky

• Forumlid

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 22-02-2024, 23:50:04 »
Ik snap dat sommigen hier Rian in zien maar het is dan wel de snelste nosejob die ik ooit heb gezien.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 23-02-2024, 00:13:38 »
Ok dan!

https://imgur.com/a/tEKZB10

https://imgur.com/a/hiG7uCe

Nice, dank je wel! Ik vind de gelijkenissen spot on, goed werk! Ik zie het probleem niet met de neus en kin etc. Die hebben ze niet zomaar zwart gemaakt, dat doet optisch echt iets met diepte en grootte etc. en in de overlays kloppen ze gewoon. Ook de verhoudingen zijn haast geen toeval te noemen.

Ik vind dit overigens bij uitstek de setting om de mol wél in beeld te brengen, aangezien er wel 50 verklede en geschminkte figuren rondlopen. En zo duidelijk is het niet, aangezien er (zoals hier blijkt) nog steeds sprake is van verdeeldheid en niets zeker is.

Ik zit niet zonder reden op Rian en dit zou zomaar eens de hint van dit seizoen kunnen zijn. De mol gewoon als mol in beeld. Een mooie uitsmijter van Rick denk ik, die dit misschien altijd heeft gewild maar niet eerder heeft gedurfd. En misschien is dit wel de reden dat er zo ontzettend veel aanwijzingen in dit seizoen lijken te zitten.

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 23-02-2024, 00:27:15 »
Voor mij is dit ook overtuigend