Auteur Topic: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O  (gelezen 81859 keer)

Offline Pak

• Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #360 Gepost op: 23-02-2024, 15:57:03 »
Ben het eens dat het niet op rian lijkt, maar vind het wel ironisch dat je bovenstaande zegt en daarna een foto post waar letterlijk 3 mensen staan in een outfit met hetzelfde patroon :p

Ze hebben letterlijk 3 andere hoeden.

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #361 Gepost op: 24-02-2024, 13:21:06 »
https://www.wieisdemol.com/forum/2024/?topic=73765.msg2548692#msg2548692

^ ik dacht eerst dat de ogen niet leken op die van Rian (onderaan reactie #197), maar denk nu toch dat ze i.i.g. qua grootte overeenkomen. Ik denk ook hangende oogleden te zien, zoals bij Rian.

Wat wel gek is, is dat ze de kaaklijn niet meer hebben gemaskeerd, om gezichtsherkenning om de tuin te leiden.... dat kan beter:

https://tweakers.net/geek/140579/gezichtsherkenning-blijkt-niet-opgewassen-tegen-juggalo-make-up.html

(Niet zo extreem, natuurlijk.)
« Laatst bewerkt op: 24-02-2024, 13:32:34 door Amethyst »

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #362 Gepost op: 24-02-2024, 13:24:31 »
Wow dat kan inderdaad beter, wel gaaf om te zien.
En nog iets dacht ik het kan zijn dat het ook niet de echte oogkleur is van Rian, maar zij kleur lenzen in heeft voor deze opdracht, om gewoon voorzichtig te zijn dat ze niet gelijk ontmaskerd word.

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #363 Gepost op: 24-02-2024, 18:45:50 »
Hoe knap ik het ook vind, dat vergelijken van de witte vrouw met Rian, toch denk ik niet dat zij het is.
Wat wij letterlijk nemen is dat Rik zegt dat alle kandidaten de hand van de MOL hebben geschut. Zou Rik hiermee niet de hand van MOL Dennis bedoelen?
Niemand verwachte hem daar, dus kon Denis zich makkelijk tussen het publiek bewegen, kandidaten aanraken en handen schudden. Tijd genoeg hem te schminken en weer schoon te maken. Of van een masker voorzien, dat kan ook.
Niemand van de kandidaten hoefde dan lang uit de groep. Geeft dus veel voordelen.
En wij maar zoeken in de menigte. Als het idd Dennis is geweest, wat zal de crew dan een lol hebben gehad.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #364 Gepost op: 24-02-2024, 18:57:08 »
Hoe knap ik het ook vind, dat vergelijken van de witte vrouw met Rian, toch denk ik niet dat zij het is.
Wat wij letterlijk nemen is dat Rik zegt dat alle kandidaten de hand van de MOL hebben geschut. Zou Rik hiermee niet de hand van MOL Dennis bedoelen?
Niemand verwachte hem daar, dus kon Denis zich makkelijk tussen het publiek bewegen, kandidaten aanraken en handen schudden. Tijd genoeg hem te schminken en weer schoon te maken. Of van een masker voorzien, dat kan ook.
Niemand van de kandidaten hoefde dan lang uit de groep. Geeft dus veel voordelen.
En wij maar zoeken in de menigte. Als het idd Dennis is geweest, wat zal de crew dan een lol hebben gehad.

Dennis is 'een' mol, niet de mol. Zeker dit seizoen is ie niet 'de mol'. Bovendien verstopt de mol zich vaker in de buurt van de kandidaten en past het in die traditie. En zeker nu er sprake is van een verkleedthema is het een no-brainer dat je de mol van dit seizoen daartussen laat figureren.

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #365 Gepost op: 24-02-2024, 20:00:28 »
Ja, Eva, je hebt gelijk! Rik zegt, heb even teruggekeken, 9 kandidaten hebben de hand van de MOL geschut.
Vind wel de oplossing met Dennis leuker ::jaja:: ::jaja::

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #366 Gepost op: 24-02-2024, 20:29:34 »
Ja, Eva, je hebt gelijk! Rik zegt, heb even teruggekeken, 9 kandidaten hebben de hand van de MOL geschut.
Vind wel de oplossing met Dennis leuker ::jaja:: ::jaja::

Ik niet, maar dat is omdat dat wel lekker is voor m'n Rian-tunnel momenteel :)

Veel kijkplezier!

Offline Treveo

• Forumlid
« Reactie #367 Gepost op: 24-02-2024, 21:26:27 »
Zo, daar gaan een hoop tunnels

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #368 Gepost op: 24-02-2024, 21:27:10 »
En vele pagina’s discussie of het Rian was of niet kunnen ook de prullenbak in

Offline Froky

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: 24-02-2024, 21:31:53 »
Goeie timing   ::rofl::

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #370 Gepost op: 24-02-2024, 21:37:02 »
OMG

Offline Froky

• Forumlid
« Reactie #371 Gepost op: 24-02-2024, 21:38:21 »
Wiens gezicht moet ik nu over de witte vrouw plakken? ???

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #372 Gepost op: 24-02-2024, 21:39:15 »
Wiens gezicht moet ik nu over de witte vrouw plakken? ???

Daniël Verlaan?

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #373 Gepost op: 24-02-2024, 21:47:25 »
Kees? Ik verwacht eigenlijk nog steeds dat als het een vrouw is, het een mannelijke kostuum is en vice versa. Dat is ultieme camouflage.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #374 Gepost op: 24-02-2024, 21:58:38 »
Ik geloofde hier teveel in.

:\'(
Laten we jabberen joekelen.

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #375 Gepost op: 24-02-2024, 22:32:09 »
Iemand heeft hier eens de gedachte geopperd dat het wel Sor zou kunnen zijn die hier verkleed rondliep, omdat hij eerst zijn haar in vlechtjes had en na aflevering 1 helemaal los.
Dus met vlechtjes makkelijker voor een hoofddeksel als ik het goed onthouden heb.
Mss toch weer eens in de groep gooien?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #376 Gepost op: 24-02-2024, 22:33:45 »

Lijkt mij een logische gedachte.  ::jaja:: Want Sor blijft voor mij toch wel verdacht!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline mollie23

• Forumlid
« Reactie #377 Gepost op: 24-02-2024, 22:53:32 »
Iemand heeft hier eens de gedachte geopperd dat het wel Sor zou kunnen zijn die hier verkleed rondliep, omdat hij eerst zijn haar in vlechtjes had en na aflevering 1 helemaal los.
Dus met vlechtjes makkelijker voor een hoofddeksel als ik het goed onthouden heb.

Zou prima kunnen. Ik heb de vermommingen niet meer helemaal helder, maar heb zelf kroeshaar en daar kun je prima een hoofddeksel o.i.d. op doen om het te verhullen.
Daarnaast kun je je vlechten niet enorm lang dragen en kan dat met de hitte behoorlijk gaan jeukendoor het zweten. Maar goed, dat is mijn ervaring, wat niet wegneemt dat het natuurlijk prima een optie kan zijn!

Offline Groundhog860

• Forumlid
« Reactie #378 Gepost op: 25-02-2024, 10:15:58 »
Fons bij de waarzegster.
"Maybe the Mole was too fast for you?"
ja, haha, maybe.
want Fons denkt: "I don't think so, want I AM the mole"

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #379 Gepost op: 25-02-2024, 10:49:27 »
Ja dat zou inderdaad nog wel kunnen, want de vlechtjes kapsel zien we helemaal niet meer terug tijdens de afleveringen.