Auteur Topic: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O  (gelezen 81882 keer)

Offline mollie23

• Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #380 Gepost op: 25-02-2024, 11:01:48 »
Ja dat zou inderdaad nog wel kunnen, want de vlechtjes kapsel zien we helemaal niet meer terug tijdens de afleveringen.

Dat is ook niet zomaar meer te doen, als je de vlechten er eenmaal hebt uitgehaald. De meeste mensen laten dit bij de kapper doen. Dus grote kans, als hij het er al uit heeft gehaald (vanwege jeuk, vanwege dat het er al lang inzat) dat hij het er niet meer in kreeg en dus logisch dat hij de rest van het spel geen vlechten meer heeft.

Offline Groundhog860

• Forumlid
« Reactie #381 Gepost op: 25-02-2024, 11:20:52 »
Het is niet zo interessant of hij later nog pogingen heeft gedaan om de vlechtjes weer terug te krijgen.  ::)
Wat we natuurlijk heel graag willen weten is of deze vlechtjes nou wel of niet te maken hebben met een vermomming.
Of dat het gewoon weer een bewust dwaalspoor is van de regie.
Net als Molik
en -/- 3000
en zijn grappige en (te) verdachte gezichtsmimiek tijdens biechten etc.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2024, 11:25:08 door Groundhog860 »

Offline Froky

• Forumlid
« Reactie #382 Gepost op: 25-02-2024, 11:30:03 »
Iemand heeft hier eens de gedachte geopperd dat het wel Sor zou kunnen zijn die hier verkleed rondliep, omdat hij eerst zijn haar in vlechtjes had en na aflevering 1 helemaal los.
Dus met vlechtjes makkelijker voor een hoofddeksel als ik het goed onthouden heb.
Mss toch weer eens in de groep gooien?

Ik maak nieuwe GIFjes, ditmaal met Sor!   ::rofl::

Offline Ronaldanius

• Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 25-02-2024, 11:48:52 »
Tijdens de molympische spelen had hij zijn vlechten nog.

Offline Groundhog860

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 25-02-2024, 12:36:52 »
Ik maak nieuwe GIFjes, ditmaal met Sor!   ::rofl::

Dat zou wel eens interessant kunnen zijn!
Rian was een mooie bliksemafleider onder het leger der geschminkten.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #385 Gepost op: 25-02-2024, 14:08:43 »
Het is niet zo interessant of hij later nog pogingen heeft gedaan om de vlechtjes weer terug te krijgen.  ::)
Wat we natuurlijk heel graag willen weten is of deze vlechtjes nou wel of niet te maken hebben met een vermomming.
Of dat het gewoon weer een bewust dwaalspoor is van de regie.
Net als Molik
en -/- 3000
en zijn grappige en (te) verdachte gezichtsmimiek tijdens biechten etc.

Hoe een kandidaat zijn haar draagt is toch geen bewust dwaalspoor van de regie? Dat is gewoon de keuze van die kandidaat...

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #386 Gepost op: 25-02-2024, 15:27:38 »
Volgens de laatste video van Sam (WIDMTV) staat Anna slechts half geschminkt op het feest en zit ze als danser in de leader.

Offline thomas92

• Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: 25-02-2024, 15:32:28 »
Volgens de laatste video van Sam (WIDMTV) staat Anna slechts half geschminkt op het feest en zit ze als danser in de leader.

Ja ik kon die uitleg alleen niet helemaal volgen.. over welke persoon heeft ie het nu? Over de danseres of over de dame met de witte schmink en het groene shirt? Ik zie de gelijkenis ook niet helemaal met Anna.

Deze danseres lijkt trouwens ook niet met haar gezicht naar de camera toe te staan.

Offline thomas92

• Forumlid
« Reactie #388 Gepost op: 25-02-2024, 15:35:43 »
Daarnaast was het ook wel opvallend dat Rosario en Fons de eerste aflevering al op twee personen zaten (Jip en Anna, en Jip en Tooske respectievelijk). Zouden ze al iets gezien hebben tijdens de eerste opdracht? Een vermoeden dat de mol een vrouw is?

En ik vond het ook vreemd dat Fons wel de juiste persoon gevonden heeft maar die man wilde hem geen topito geven. Maar hij lijkt wel de ketting om te hebben.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #389 Gepost op: 25-02-2024, 15:37:58 »
Ja ik kon die uitleg alleen niet helemaal volgen.. over welke persoon heeft ie het nu? Over de danseres of over de dame met de witte schmink en het groene shirt? Ik zie de gelijkenis ook niet helemaal met Anna.

Deze danseres lijkt trouwens ook niet met haar gezicht naar de camera toe te staan.

Fijn dat je de screenshots hebt. Het lijkt er inderdaad op dat we op de bovenste foto naar de rug kijken van de danseres, waar logischerwijs de strik zit en ook de ritssluiting van de jurk. Dat zwarte bolletje is dan wellicht gewoon de bovenkant van een hoed en niet een manier om haar gezicht af te schermen.

edit: het lijkt op een soort haarnetje en er lijkt blond haar onder te zitten.

En hij heeft het over beide: Het shot van de danseres zit in de leader en die geschminkte figuur loopt rond op het feest tijdens de opdracht.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2024, 15:40:20 door Eva. »

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #390 Gepost op: 25-02-2024, 16:00:22 »
De mol is simpelweg niet in beeld geweest bij deze opdracht. Dat is nooit geweest bij dergelijke opdrachten en zullen ze ook nu niet gedaan hebben. Risico is simpelweg te groot. Dus bespaar je de moeite..

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #391 Gepost op: 25-02-2024, 16:05:48 »
De mol is simpelweg niet in beeld geweest bij deze opdracht. Dat is nooit geweest bij dergelijke opdrachten en zullen ze ook nu niet gedaan hebben. Risico is simpelweg te groot. Dus bespaar je de moeite..

Ik geloof nog steeds dat Rick daar een risico heeft durven nemen en ter compensatie de edits daarom vaag heeft gehouden en veel dwaalsporen heeft bedacht, zodat er voldoende voer is voor twijfel.

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #392 Gepost op: 25-02-2024, 16:13:46 »

Wat ik me zat af te vragen, is dit het dansje dat ze later moesten leren?

Ik zie in de 2e afbeelding ook geen Anna, lijkt me eerder een man te zijn als ik het postuur zo bekijk.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #393 Gepost op: 25-02-2024, 16:18:11 »
Daarnaast was het ook wel opvallend dat Rosario en Fons de eerste aflevering al op twee personen zaten (Jip en Anna, en Jip en Tooske respectievelijk). Zouden ze al iets gezien hebben tijdens de eerste opdracht? Een vermoeden dat de mol een vrouw is?
Tooske zei in niet de mol dat bijna alle kandidaten dachten voor dat ze begonnen en elkaar voor het eerst zagen dat de mol waarschijnlijk een vrouw is. Omdat twee keer achter elkaar nu een man was de mol en het vaak wisselend. Dus misschien is dit ook een reden dat ze op een dame zaten toen.

Offline Froky

• Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 25-02-2024, 18:49:52 »

Het ging over 2 personen.

Een vrouw die lijkt op Anna. Maar dat is op pagina 5 in dit topic al ‘debunked’, want ze is ook te zien nabij Anna.

En over een danseres die in de leader zit, maar ‘het gezicht is met een zwarte cirkel erover verstopt. Maar we zien gewoon de achterkant en achterhoofd van die vrouw. De zwarte cirkel is een hoedje.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2024, 19:08:51 door Froky »

Offline Groundhog860

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 26-02-2024, 06:21:43 »
Hoe een kandidaat zijn haar draagt is toch geen bewust dwaalspoor van de regie? Dat is gewoon de keuze van die kandidaat...

Ja en Nee (Om met Justin te spreken)
Mee eens, dat dat in principe de keuze van de kandidaat is, wat niet wil zeggen dat het niet zou kunnen.
Het moment van veranderen is dan wel heel toevallig en komt de regie erg goed uit, zeker als hij niet de mol is.
De regie zou het kunnen opperen en de kandidaat mag (uiteraard) zelf beslissen of hij daarin meegaat. Het zou
hem wat gratis verdenking kunnen opleveren en dat is altijd welkom bij een kandidaat.
Is hij wel de mol dan is het sowieso verklaard.
En ik las ook ergens dat het voor een vermomming niet veel uitmaakt welke van de 2 haardrachten hij heeft.

En ik vond het ook vreemd dat Fons wel de juiste persoon gevonden heeft maar die man wilde hem geen topito geven. Maar hij lijkt wel de ketting om te hebben.

Heb ik ook zitten denken, maar dan is de mol hem toch gewoon voor geweest ?
Of had hij dan zijn ketting af moeten doen ?
« Laatst bewerkt op: 26-02-2024, 06:26:22 door Groundhog860 »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #396 Gepost op: 26-02-2024, 10:12:18 »
[quote author=Groundhog860 link=topic=73765.msg2550235#msg2550235 date=1708924903

Heb ik ook zitten denken, maar dan is de mol hem toch gewoon voor geweest ?
Of had hij dan zijn ketting af moeten doen ?
[/quote]

Ik dacht dat, in tegenstelling tot wat de montage liet zien, zijn tijd misschien om was. Er gebeurde iets soortgelijks bij een andere kandidaat dacht ik, was dat Jip?

Offline Thiago

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 26-02-2024, 12:19:58 »
Ik heb nogmaals beeldje voor beeldje terug gekeken.
Aangezien ik in de Anna tunnel zit, heb ik daar mij op gefocust.

Ik zocht naar een hint naar Anna en wellicht Anna die er rond loopt en is verkleed.

Eerste hint zijn de ballonen met Happy Birthday.

Tweede hint was de kroon kaart die Anna koos bij de waarzegster.
Er is maar één shot terug te vinden met een persoon die rond loopt met een kroon tijdens het feest.
Op de achtergrond loopt een vrouw langs vanaf minuut 13 (M) : 53 (5+3= 8e seizoen Mexico)

Offline Froky

• Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 26-02-2024, 12:33:25 »
Ik zocht naar een hint naar Anna en wellicht Anna die er rond loopt en is verkleed.

Tweede hint was de kroon kaart die Anna koos bij de waarzegster.
Er is maar één shot terug te vinden met een persoon die rond loopt met een kroon tijdens het feest.
Op de achtergrond loopt een vrouw langs vanaf minuut 13 (M) : 53 (5+3= 8e seizoen Mexico)

Ik snap niet goed wat je bedoelt, je zult specifieker moeten zijn. Wie is de persoon met de kroon volgens jou? Welke vrouw bedoel je? Er passeren namelijk nogal veel geschminkte vrouwen.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #399 Gepost op: 26-02-2024, 12:36:02 »
Ik snap niet goed wat je bedoelt, je zult specifieker moeten zijn. Wie is de persoon met de kroon volgens jou? Welke vrouw bedoel je? Er passeren namelijk nogal veel geschminkte vrouwen.

Dat lijkt me de persoon met de roze doek en de kroon op de foto.