Auteur Topic: Wie verdenkt Wie?  (gelezen 32103 keer)

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #40 Gepost op: 5-02-2024, 21:12:16 »
In Niet de Mol zegt Jeroen dat hij bij zijn laatste test niet veel afweek van zijn eerdere testen. Daarin wordt met name Fons genoemd, dus dat zou Fons minder verdacht maken als mol.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #41 Gepost op: 6-02-2024, 08:49:49 »
Tooske spreidde mogelijk op 5 i.p.v. op 4 namen. Na 'Sor' een lange pauze. Omdat ze eerder Kees als hoofdverdachte noemde, en nu ineens helemaal niet meer, is die er misschien tussenuit geknipt...

In Niet de Mol zegt Jeroen dat hij bij zijn laatste test niet veel afweek van zijn eerdere testen. Daarin wordt met name Fons genoemd, dus dat zou Fons minder verdacht maken als mol.

Dank, Delightz en Marimol. Is trouwens de vraag of Jeroen niet ook op Tooske zat. In z'n derde testbiecht noemde hij Tooske eerder dan Fons, toen hij het over een verdacht duo had. Verder zien we vooral onvolledige testbiechten van Jeroen.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2024, 09:54:36 door Amethyst »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #42 Gepost op: 6-02-2024, 10:17:34 »

Citaat van: Amethyst
afl. 5

Jeroen: - * (verdacht Sor en '2nd best' Fons bij 5.1), amper afgeweken eerdere testen***
Babs: max. 4 namen, o.a. Jeroen, Sor (extra beeld)
Fons: Anna weer op 1, Rian, Tooske - zet joker in
Rian: 'Sor', 'Kees' o.a.? hoofdverdachte onbekend
Kees: onvolledig - noemt Babs, vraag 10: Babs ('Tooske hoog op lijstje' **, 5.1) - joker
Anna: 'het meest op Fons, Tooske, Sor'
Sor: -
Tooske: 'Sor' *knip* 'Fons, Jeroen, Rian, (niet meer Anna) - 3 jokers

* Jeroen vult vraag in op Jip en zichzelf (info favo Mollen: Molboekje)
** Kees zegt dit tegen Tooske
*** info uit 'Niet de Mol'

Tooske zet volgens mij twee jokers in. Fonske in de gaten houden, met Anna zit hij al heel goed.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2024, 10:20:14 door Belgian Mol »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #43 Gepost op: 6-02-2024, 10:35:10 »
Tooske zet volgens mij twee jokers in.

Aangepast, dankjewel. Dan is het ook minder relevant. Volgende keer post ik de verdenkingen weer zondags ipv op zaterdagavond. Er sluipen zo veel te veel foutjes in.

edit: dank wouterv en Molest hieronder - aangepast
« Laatst bewerkt op: 6-02-2024, 11:34:38 door Amethyst »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #44 Gepost op: 6-02-2024, 10:48:00 »
Haha, maakt niet uit als er foutjes inzitten, snelle info is ook leuk!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #45 Gepost op: 6-02-2024, 10:50:11 »
Aangepast, dankjewel. Dan is het ook minder relevant. Volgende keer post ik de verdenkingen weer zondags ipv op zaterdagavond. Er sluipen zo veel te veel foutjes in.

nee hoor, het zijn er 3. net even gecheckt
klaar voor de strijd

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #46 Gepost op: 6-02-2024, 11:20:25 »
Sor zet ook een joker in.

Jokers die nog niet zijn ingezet: Tooske (1x) en Fons (1x).

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #47 Gepost op: 6-02-2024, 13:48:09 »
Jokers die nog niet zijn ingezet: Tooske (1x) en Fons (1x).
Welke joker heeft zij dan niet ingezet, heeft ze er toch een gekregen bij dat telefoonfietsspel? Ik zag ook dat ze er 3 stapelden bij de biecht, dus de 3 van de kistjes is ze kwijt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molLin

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #48 Gepost op: 6-02-2024, 13:58:32 »
Ja Tooske heeft een joker verdiend met fietsen toen ze met Rosario verder reed. Daarna verdiende Rosario er 1 en daarna verdienden ze geld.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #49 Gepost op: 6-02-2024, 14:23:24 »
Wel niet zo slim om drie jokers in te zetten tegelijk. Typisch iets voor een mol die niet als kandidaat denkt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #50 Gepost op: 6-02-2024, 15:03:25 »
Dat dacht ik dus ook ::ok:: ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #51 Gepost op: 6-02-2024, 16:24:06 »
Klopt. Ze speelt een enthousiaste kandidaat die niet geheel zeker is en dankbaar de gewonnen jokers inzet om een ronde verder te komen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #52 Gepost op: 6-02-2024, 19:07:25 »
Ja Tooske heeft een joker verdiend met fietsen toen ze met Rosario verder reed. Daarna verdiende Rosario er 1 en daarna verdienden ze geld.
Ik denk dat ik toch gelijk had hoor.

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/exclusief-wie-zwijgt-wie-liegt-wie-bekent/

Ze laat die joker gewoon aan Sor en heeft zelf niets. Dus Sor = kandidaat, Tooske = Mol, want wat moet die met jokers? Daarom vergooit ze ze ook meteen als ze ze heeft, 3 stuks. Alles wat ze heeft. Als Kandidaat zou ze er nog eentje achterhouden maar ze is geen Kandidaat.....


De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molLin

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #53 Gepost op: 6-02-2024, 20:17:32 »
Nee Tooske heeft zekerweten een joker verdiend bij het fietsen. Ze herhaalt, terwijl ze aan de telefoon hangt, tegen Sor: "belt u voor een troef" , op 19:18 van de aflevering. Er zijn dan nog 17 minuten van het beltegoed over. Sor verdient even later ook nog een joker.

Rosario liegt openlijk in het extra filmpje, Tooske houdt wijselijk haar mond. Ze kijken wel even naar elkaar overigens.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2024, 20:24:03 door molLin »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #54 Gepost op: 6-02-2024, 20:53:44 »
Ik kan dat niet uit het beeldmateriaal halen. Voor hetzelfde geld heeft ze de telefoon op een gegeven moment afgegeven aan Sor. Die kreeg toen de joker. En zij haalde daarna alleen nog geld binnen, want aan een joker heeft ze toch niks, en ze kon als mosterd na de maaltijd (want op de markt hadden ze alles al uitgegeven) nog geld verdienen.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molLin

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #55 Gepost op: 6-02-2024, 22:29:15 »
Helaas, hoewel ik Tooske ook verdenk en genoeg verdachte zaken zie, is dat toch echt wishful thinking. Sor vraagt zelfs nog 'heb je hem?'. "Bijna" zegt Tooske. Sor krijgt zijn joker "O ik ga zo erg bellen" op 21:52/ 22:20 van de uitzending. De plek en  de vrouw met het zwarte shirt zijn ook anders dan waar Tooske haar joker verdiende.



« Laatst bewerkt op: 6-02-2024, 22:30:57 door molLin »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #56 Gepost op: 7-02-2024, 11:25:45 »
Bijna is niet helemaal. Het kan zijn dat het daarna toch nog lang duurde en dat ze de telefoon maar overgaf aan Sor omdat er zo nodig nog wat verdiend moest worden voor de groep op de markt. Dan krijgt Sor dus haar joker. Anders valt ook niet uit te leggen hoe zij OOK nog geld verdienden. Ze hebben er EN een fietstocht op zitten dus beginnen laat, EN moeten dan lang wachten voor 1 joker, EN verdienen dan nog geld voor de markt, EN dan zou er ook nog een wachttijd voor een 2e joker zijn ::ohno:: Klopt voor geen meter, als je zo redeneert dan zouden Fons en Kees meer jokers moeten hebben gekregen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #57 Gepost op: 10-02-2024, 22:47:31 »
Tooske vulde Italie in als favo land van de mol.
Wiens favo land is dat?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #58 Gepost op: 11-02-2024, 02:57:17 »
afl. 2
Justin: vooral 'Anna, Jip, Tooske' (o.a.?)
Fons valt af, want Tooske/Jeroen vielen op hem af. Maar Anna valt ook af, want Justin viel op haar af. Die zat op vrouwen, dat moeten Tooske en Anna zijn geweest op wie hij voorheen ook zat. Zeker op Anna. Terwijl lang niet iedereen op Anna zat zo vroeg in het spel.

Deze thread heeft OPNIEUW zijn kracht bewezen. Hetgeen mij nooit lekker zat bij Tooske was dat zij hier zo immens veel genoemd werd. Vroege afvaller dus. Had ik er maar naar geluisterd ::ohno::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #59 Gepost op: 11-02-2024, 08:25:21 »
Fons valt af, want Tooske/Jeroen vielen op hem af.
Ténzij iedereen al op Fons zit in deze fase. Van de meesten lijkt me dat ook wel duidelijk: ik heb geen twijfel dat Fons hoofdverdachte van de groep is. Alleen van Kees en Sor is het een beetje in het ongewisse of ze Fons verdenken, dus het zou mooi zijn als daar meer duidelijkheid over komt