1) Waarschijnlijk had Rik een ander scenario bij de hand als niemand €500 had geboden om de vragen te bekijken.
Wat? Dat zullen wij nooit weten maar ik ben ervan overtuigd dat er een oplossing zou zijn geweest.
2) Ik heb teruggekeken, Rik zegt duidelijk; " Als jij het juiste bod hebt en je hebt de naam juist is de vrijstelling voor jou"
3) Vind het heel raar dat Rian zo laag biedt. Zij kan toch wel bedenken, als ze vorige edities gezien heeft, dat €50.- boven de € 500,- veel te laag zal blijken te zijn.
Wat zou haar gedachtegang geweest zijn?
Als zij de MOL zou zijn zou ze toch een veel hoger bod uitbrengen! Zoals Anna doet. Niet verdacht hoog, niet raar laag.
4) Eigenlijk vind ik Kees hier het meest verdacht. Als MOL zou je door het hoogste bod uit te brengen en de juiste naam te weten, de anderen de mogelijkheid ontnemen een vrijstelling te verdienen.
De MOL wil immers dat er iemand naar huis gaat!
Toch geloof ik niet dat Kees de MOL is. Hij is vooral goed in het inschatten van mensen. En
Hoe hoog de stand van de pot is interesseert hem vast niet. Zo te zien heeft hij 3 weken een feestje in Mexico.
Het is een lastige dit jaar! Geweldig!