Anna tegen Kees en Rian:
Ik heb een idee, als wij nou samen voor 4 jokers gaan, dan kunnen dus twee van ons aan jokers en 1 aan het geld. 1 geeft een joker aan Sor. (dan moet je al 2 x 2 jokers behalen).
Rian: ik denk dat hij mij het meest vertrouwd.
Kees: jij kan het best met geld gaan want jouw vertrouwd iedereen. Das natuurlijk logisch, degene, jij moet voor het geld gaan
Rian: En van wie krijg ik een joker (wantrouwen losgepeuterd)
Kees lachend: van mij als ik een extra over heb.
Anna: maar ik vertrouw hem niet meer sinds dat laatste spelletje (2000 euro uit de pot door Kees).
ze bekijken de klokken op verzoek van Kees.
Anna: maar heel even is dit een deal? Rian en ik gaan voor de joker en jij gaat voor 2000 euro.
Kees: maar dan krijg ik van jullie niks, dan zeggen jullie nanananah. Dat ga je doen. (wantrouwen).
Anna: glimlacht
Kees: zie je wel
Anna: nee dat gaan we niet doen.
Kees: jij gaat dat doen jij bent heel diep teleurgesteld in mij.
Kees: als we uberhaupt nog aan die opdracht toekomen.
Anna: ik heb geld, jullie moeten voor de jokers, ja het lukte niet, ik had zulke trillende handen, waar moet ik ik heen?
Rian: ik geloof je niet.
Anna: Nee Wil je het zien?
Kees: Wij gaan voor de jokers, beter kan ze het niet zeggen?
Rian: Je hebt het goed gedaan. (Rian vertrouwd Anna).
Wat ik lees is dat Anna wantrouwen probeert te kweken bij Kees en Rian. Over wie de jokers pakt en wie het geld. Kees heeft er wel oren naar om zelf jokers te pakken. Anna wil een afspraak dat Kees het geld pakt en Rian de jokers. Leidt de discussie ook als deze afdwaald weer terug op het onderwerp. Kees komt nooit langs Rosario.
En ze blijft vertrouwd bij Rian, en misschien ook wel bij Kees, ondanks deze poging om ze voor jokers ipv geld te laten gaan.