Ik vond het voor een ontknopingsaflevering best een prima aflevering, hoop tijd voor molacties. Vond eerst dat het aantal opdrachten dat ze bespraken nog wat tegenviel, maar toen bleek er nog een hoop in het compilatiefilmpje te zitten

Anna was wat mij betreft ook best een leuke mol die best wat risicovolle acties heeft genomen en ook zelf is blijven mollen bij opdrachten die toch wel zouden mislukken. Ik kwam haar pas vrij laat op het spoor, omdat ik haar in eerste instantie ook had afgeschreven vanwege haar plan bij de speeddates. Maar nu ik haar uitleg heb gehoord kan ik er eigenlijk prima mee leven. Uiteindelijk is het juist mols om kandidaats te lijken wanneer het toch niets oplevert. Dat anderen ineens meegingen in het plan en het wel wat opleverde, tja, dat is dan een dure inschattingsfout voor de mol.
Wel vraag ik me achteraf bij veel molacties af hoe we het hadden kunnen weten. Een heel groot deel bestond uit dingen die we niet hebben gezien en ook niet hadden kunnen herleiden. En natuurlijk, je gaat niet laten zien dat de mol briefjes weggooit ofzo. Maar ik had wel bijvoorbeeld graag willen kunnen herleiden dat Anna mogelijk foute antwoorden had gegeven bij de quiz op de berg, ipv dat we haar goede antwoorden in zien vullen die ze achteraf helemaal niet gegeven heeft. Of dat we als kijkers wisten welke worstelaars meededen bij de wedstrijd, zodat we hadden kunnen zien dat ze de verkeerde aan het tekenen was. Maargoed, dat is misschien meer iets voor het evaluatietopic mocht ik zin hebben daar nog iets te posten.