Auteur Topic: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders  (gelezen 2831 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Gepost op: 11-03-2024, 15:16:43 »
Nog niet officieel bevestigd maar alles wijst erop. Hierbij een apart topic om dit seizoen te bespreken voor nu.

Geruchten op dit moment:
-> Seizoen met onbekende Nederlanders zou dit najaar uit moet komen
-> Gaat mogelijk om een 25 jaar jubileum seizoen
-> Opname periode zou januari 2024 zijn geweest
-> Land waar ze zijn geweest zou Oman zijn
-> In het najaar van 2023 waren er inschrijvingen onder een andere naam "The Game" om kandidaten te werven. En is door o.a. Pac bevestigd, die was aanwezig bij de selectiedagen. Is van dezelfde makers als wie is de Mol, dus het zou dan ook weleens wie is de mol kunnen zijn ;)
-> Hila Noorzai zou de presentatie op zich nemen en is ook een periode in het buitenland geweest
-> Gerucht gaat wel dat het op NPO start te zien zal zijn en niet in het reguliere televisieprogramma

Vooral met dank aan Sanmol die met de meeste informatie kwam in het spoiler topic ::ok::
« Laatst bewerkt op: 11-03-2024, 15:34:01 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #1 Gepost op: 11-03-2024, 15:19:46 »
Voor mensen die de eerdere discussie gemist hebben: https://www.wieisdemol.com/forum/2024/?topic=73885.0
Woosie down?

Offline sillosio

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #2 Gepost op: 11-03-2024, 15:31:30 »
Ja fijn! Dankjewel Dennis!

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #3 Gepost op: 11-03-2024, 20:56:08 »
Ik zag hier over ook nog een interview met Hila:
https://youtu.be/WJ3XoAHlJAA?si=mSJE21GjEEnM_6It

Kan jezelf je conclusie maken over dit.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2024, 20:58:21 door Mol1991 »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #4 Gepost op: 11-03-2024, 21:07:56 »
Ik zag hier over ook nog een interview met Hila:
https://youtu.be/WJ3XoAHlJAA?si=mSJE21GjEEnM_6It

Kan jezelf je conclusie maken over dit.
De reactie van Hila zegt genoeg denk ik haha  ::rofl::

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #5 Gepost op: 11-03-2024, 21:11:51 »
De reactie van Hila zegt genoeg denk ik haha  ::rofl::
Haha vond ik ook 😅

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #6 Gepost op: 11-03-2024, 21:49:36 »
Ik zag hier over ook nog een interview met Hila:
https://youtu.be/WJ3XoAHlJAA?si=mSJE21GjEEnM_6It

Kan jezelf je conclusie maken over dit.
Heerlijk  ::rofl:: ::rofl::, ik zeg confirmed  ::vergroot:: ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #7 Gepost op: 11-03-2024, 22:22:36 »
 ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

YES! (lijkt mij ook  ;D )
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #8 Gepost op: 11-03-2024, 22:54:54 »
Zou ze nu echt verbaasd zijn? Ik denk dat Hila het eigenlijk wel prima vindt dat het is uitgelekt.


En ik raad haar aan om nooit aan een groot pokertoernooi mee te laten doen, want ze wordt grandioos weggespeeld door Fatima.......

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #9 Gepost op: 11-03-2024, 23:34:19 »
Wat ik mij nu ook bedenk, maar vind wel dat ze dan wel heel vroeg opgenomen hebben.
Dat je volgend jaar eerst seizoen 25 hebt met Rik gewoon en dat dit extra seizoen met onbekende pas in september 2025, toch op tv ipv online komt als jubileum seizoen. En dat misschien Rik zijn laatste seizoen volgend jaar is, dat Hila het extra seizoen doet dan in september 2025 en dat Hila vanaf dan het stokje overneemt van Rik. Volgend jaar is hij volgens mij even lang als Art en ik denk dat ze dan wel weer voor een nieuwe presentator gaan.

Rik heeft zelf bevestigd dat hij zeker wie is de mol 2025 presenteert.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2024, 23:38:49 door Mol1991 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #10 Gepost op: 11-03-2024, 23:48:46 »
Hij heeft er al 7 op zijn naam staan.

2019, 2020A en 2020B, 2021, 2022, 2023 en 2024.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #11 Gepost op: 11-03-2024, 23:51:49 »
Hij heeft er al 7 op zijn naam staan.

2019, 2020A en 2020B, 2021, 2022, 2023 en 2024.
Ja seizoenen. Maar totaal 6 jaren. En Art had geen extra seizoen ertussen, maar wel 7 jaren wat ik weet.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #12 Gepost op: 12-03-2024, 01:10:25 »
Ja het gerucht dat het alleen online uitgezonden gaat worden lijkt mij wel een grote fout als het waar blijkt te zijn. Dit is een programma wat een paar miljoen kijkers heeft, dat wil je toch op primetime televisie hebben?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Groundhog860

  • Forumlid
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #13 Gepost op: 12-03-2024, 06:57:55 »
Ja het gerucht dat het alleen online uitgezonden gaat worden lijkt mij wel een grote fout als het waar blijkt te zijn. Dit is een programma wat een paar miljoen kijkers heeft, dat wil je toch op primetime televisie hebben?

Lijkt mij ook, tenzij het een poging is om mensen massaal naar NPO start te lokken.
Maar ja daar gaan we binnenkort toch al naar toe voor "De Mol"
« Laatst bewerkt op: 12-03-2024, 06:59:51 door Groundhog860 »

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #14 Gepost op: 12-03-2024, 09:24:32 »
Ja het gerucht dat het alleen online uitgezonden gaat worden lijkt mij wel een grote fout als het waar blijkt te zijn. Dit is een programma wat een paar miljoen kijkers heeft, dat wil je toch op primetime televisie hebben?
Ja lijkt mij ook.
De enigste reden wat ik nog kan bedenken om het online te doen is vanwege de landkeuze, maar de makers hoefde hier niet heen dat hebben ze zelf gekozen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #15 Gepost op: 12-03-2024, 10:07:29 »
Landkeuze, tjah, zijn wij fan van de praktijken daar, zeker niet. Maar het geloof daar wordt ook breed in onze landen ondersteund, dus beetje hypocriet om nu daarvoor het land af te kraken.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #16 Gepost op: 12-03-2024, 10:18:42 »
Ja lijkt mij ook.
De enigste reden wat ik nog kan bedenken om het online te doen is vanwege de landkeuze, maar de makers hoefde hier niet heen dat hebben ze zelf gekozen.

Ik dacht misschien vanwege de onbekende kandidaten-keuze, zodat het minder prominent is dan de reguliere BN'er seizoenen en als een side-note behandeld kan worden als het collectief wordt afgezeken, zonder dat het de hele franchise beschadigt.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #17 Gepost op: 12-03-2024, 10:59:09 »
Ik dacht misschien vanwege de onbekende kandidaten-keuze, zodat het minder prominent is dan de reguliere BN'er seizoenen en als een side-note behandeld kan worden als het collectief wordt afgezeken, zonder dat het de hele franchise beschadigt.
Misschien ook. We gaan het zien, maar eerst kijken als het echt online komt, want nu toe is het maar een gerucht wat ik bij RTL Boulevard gehoord heb. Verder moeten we de informatie afwachten.

En ik ben wel benieuwd hoe de onbekende kandidaten het doen, want ik denk dat beide kanten uit kan gaan. En daarmee bedoel ik mee van dat de kandidaten heel erg hun best doen om geld te verdienen (zoals veel molloten gewend zijn van de Vlaamse mol en van de eerdere versies van WIDM), maar zou mij ook niet verbazen als ook onbekende Nederlanders een beetje nepmollen om verdacht over te komen, want je wil ook wel een beetje verdacht zijn. Dus dat sommige ook keuzes maken die BN’ers maken.

Had dit weekend toevallig ook met mijn zus hierover, wat ons tactiek zou zijn als we zouden meedoen en dan zeggen we beide we zouden ook wel een beetje nepmollen om verdacht over te komen.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #18 Gepost op: 12-03-2024, 11:11:25 »
Misschien ook. We gaan het zien, maar eerst kijken als het echt online komt, want nu toe is het maar een gerucht wat ik bij RTL Boulevard gehoord heb. Verder moeten we de informatie afwachten.

En ik ben wel benieuwd hoe de onbekende kandidaten het doen, want ik denk dat beide kanten uit kan gaan. En daarmee bedoel ik mee van dat de kandidaten heel erg hun best doen om geld te verdienen (zoals veel molloten gewend zijn van de Vlaamse mol en van de eerdere versies van WIDM), maar zou mij ook niet verbazen als ook onbekende Nederlanders een beetje nepmollen om verdacht over te komen, want je wil ook wel een beetje verdacht zijn. Dus dat sommige ook keuzes maken die BN’ers maken.

Had dit weekend toevallig ook met mijn zus hierover, wat ons tactiek zou zijn als we zouden meedoen en dan zeggen we beide we zouden ook wel een beetje nepmollen om verdacht over te komen.

Om de kijkcijfers zal het minder gaan als het enkel een online editie wordt, dus ik heb de stille hoop dat ze zonder al teveel risico te lopen willen testen of het mee- of tegenvalt als ze weer wat meer terugkeren naar widm 'oude stijl', zonder een overload aan troeven etc. Maar we zien het vanzelf!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra seizoen: Onbekende Nederlanders
« Reactie #19 Gepost op: 12-03-2024, 12:33:58 »

En ik ben wel benieuwd hoe de onbekende kandidaten het doen, want ik denk dat beide kanten uit kan gaan. En daarmee bedoel ik mee van dat de kandidaten heel erg hun best doen om geld te verdienen (zoals veel molloten gewend zijn van de Vlaamse mol en van de eerdere versies van WIDM), maar zou mij ook niet verbazen als ook onbekende Nederlanders een beetje nepmollen om verdacht over te komen, want je wil ook wel een beetje verdacht zijn. Dus dat sommige ook keuzes maken die BN’ers maken.

In de Vlaamse mol verandert dit ook. Ik denk dat het echt voor de pot gaan  vooral een ding was in de beginperiode van De Mol en WIDM. Naarmate het programma bekender en succesvoller wordt is het voor deelnemers ook meer een ding geworden om langer in het spel te blijven. Ik verwacht niet dat onbekende deelnemers ineens weer meer voor de pot gaan. Een leuke test is het wel....