Ik denk dat Sam er langzamerhand wel uit gaat. Om de eenvoudige reden dat ze anders in de eerste aflevering niet hadden weggegeven dat hij de mol niet is. Mijn ervaring is dat kandidaten waarvan ik al vrij zeker weet dat ze de mol niet zijn, vrij snel uit het spel liggen
Dat is een heel geldige reden, alleen is mijn ervaring ook wel dat kandidaten die vet bovenaan de app staan eruit vliegen. Maar dat gebeurt meestal meer halverwege de serie, en dan achter elkaar, week na week. Ze pushen de verdenkingen eerst ff flink op voor het BOOOOOM effect. Dit betekent dat Roos die al weken dik op 1 staat eruit gaat vliegen, maar nu waarschijnlijk nog niet.
Dus ja, in deze fase van het spel gaat er waarschijnlijk nog een uit waarvan we toch zeker weten dat ie de mol niet is. Sam staat daarbij natuurlijk op 1. Maar het voelt nog vroeg voor mij, het is volgens mij best een slimmerik, en dan ga je spreiden, en versla je dus tunnelaars als Gabriel. Deze tactiek gaat lang mee, vast nog wel een aflevering. Bovendien gaat ie over lijken om jokers en vrijstellingen binnen te harken.
Van Nora weten we nu ook wel zeker dat ze de mol niet is al is die spoiler mij nog steeds niet goed duidelijk. Zij kan best gaan vliegen dan. Maar ik stem al weken op Maaike dus houd ik maar vol, en volgende week Bridget. Er tekent zich een finale af van Ray/Stijn/Sophie.