Wat als 80 procent van de stemmers ernaast zit?

Ik vind het wel bewonderenswaardig en zelfs ontroerend om vast te stellen dat er nog altijd 8 stemmers Roos-believers zijn. Als zij het uiteindelijk bij het rechte eind hebben, verdienen zij een virtueel forumstandbeeld hier en een onderscheiding, een lintje in de ‘Orde van de Roos’. (
Maar daarna moeten ze van mij wel naar het gekkenhuis, samen in de bus met de hele crew makers. 
) Roos zou een historisch ‘gekke’ mol zijn met een nooit eerder geziene aanpak. (
En het zou een dikke middelvinger van de makers zijn naar iedereen die zich molloot of molspeurder noemt.)
En ja, ons Maaike. Als zij het straks blijkt te zijn, zou mijn klomp toch ook breken. Dan zou zij ook een historische molprestatie hebben geleverd, want dan zouden de finalisten allebei op de foute verdachte zitten! Dat is (volgens wat ik hoorde in de podcast Trust Nobody) in 27 edities van WIDM nog nooit eerder gebeurd. Een unicum. Het kan, maar dan ben ik weer toe aan een nieuw paar klompen.

Ik blijf bij Stijn, gewoon omdat het kan! Als ik ernaast zit ben ik tenminste niet de enige!