Superfanatiek zoveel mogelijk bootjes opvissen, z'n gezicht tijdens de prietpraat op het helicopterdek. Niemand zit op Maaike.
Ja, idd. toen hij opeens als een gek bootjes ging opvissen wist ik het wel en ook zin gezicht bij het finalepraatje op het dek stond al in de bekende modus..
Geen fan van stijn als mol en vind ook dat benoemd mag worden dat zonder bridget hij veel eerder ontdekt zou zijn want ook op mij kwam het over als dom en dommer verpesten weer een opdracht ipv dat het de mol zou zijn..
En het ligt ook aan de andere kandidaten:
Ray die nieteens de basis (vrijstelling, jokers) van widm weet, als hij een paar weken gestudeerd had op widm en oude afleveringen had bekeken weet ik 100% zeker dat hij in de finale was gekomen..
Vroege Tunnellaars: Sam, gabriel en bridget (ik snap die vrouw echt niet, hoe kun je niet zien dat stijn de mol is, helemaal als je helemaal bent bijgepraat door een molloot voor vertrek, en het was ook oprecht leuker geweest voor het programma als die twee de hele tijd lekker opdrachten aan het verkloten waren, dan was roos nooit zover gekomen iig)
Roos is de Fons van dit jaar, al snel de mol ontdekken en vervolgens nepmollen en andere mensen naar huis sturen..