In die close-up van op Instagram meen ik toch ook te zien dat Stijn iets in zijn
linkerhand edit rechterhand heeft, maar ik kan natuurlijk niet onderscheiden of het geld is. Ik zie ook dat hij vervolgens met zijn linkerhand zijn shirt lijkt op te heffen en dat iets onder zijn kledij (in zijn broekband?) lijkt te stoppen.
Hij heeft daar op die plek in zijn zij in elk geval iets onder zijn t-shirt of achter het elastiek van zijn broek zitten; zoals hier ook al eerder opgemerkt, houdt hij tijdens het lopen naar de gong zijn linkerhand ook in zijn zij. Om dat weggemoffelde geld niet te verliezen? Of heeft hij na dat korte sprintje naar de tempel en terug al een ‘steek in zij’?

Op de vraag: “Heeft Stijn iets verstopt in zijn kleren?”, zou ik Ja antwoorden.
Op de vraag: “Is het verstopte item geld?”, zou ik “hoogstwaarschijnlijk” antwoorden.
Op de vraag: “Heeft Stijn dat geld dan verdonkeremaand?”, moet ik antwoorden: “Dat weet ik niet.” (Ik heb het hem niet zien inleveren bij Rik).
Op de vraag: “Is dit alles verdacht te noemen?”, zou ik zeggen: “Ja, want er blijkt toch 250 euro ‘spoorloos’ te zijn.”
Is dit een hard bewijs dat Stijn de Mol is? Neen, er is nog voldoende ruimte voor twijfel, maar waar rook is, is meestal ook vuur.