Auteur Topic: [Kandidaat] Roos Moggré  (gelezen 75345 keer)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Roos Moggré
« Reactie #340 Gepost op: 23-02-2025, 00:48:25 »
Het forum is al een tijdje massaal overtuigd van Stijn maar de kandidaten die alles meekrijgen en niet afhankelijk zijn van de edit hebben hem allemaal losgelaten. Dat lijkt mij stug.
m

Het forum zat ook vol op Thomas..als ik me goed herinner (ik wel iig) en toch ontdekte Sanne Wallis hem pas in de finale.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #341 Gepost op: 23-02-2025, 00:52:59 »
m

Het forum zat ook vol op Thomas..als ik me goed herinner (ik wel iig) en toch ontdekte Sanne Wallis hem pas in de finale.

Ja, ik kan het gerust verkeerd hebben.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #342 Gepost op: 23-02-2025, 01:00:31 »
Zolang er 1 iemand is die m verdenkt past t allemaal prima.

Geldt ook voor Roos die door Maaike verdacht wordt.

Stijn zal dan Maaike “verdenken”
Heb t nog niet teruggezien maar leek alsof dit vaag bleef.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #343 Gepost op: 23-02-2025, 01:03:47 »
Zolang er 1 iemand is die m verdenkt past t allemaal prima.

Geldt ook voor Roos die door Maaike verdacht wordt.

Stijn zal dan Maaike “verdenken”
Heb t nog niet teruggezien maar leek alsof dit vaag bleef.

Vorige aflevering verdacht Stijn Roos. Deze keer zien we geen verdenking van hem. Althans, niet bij de test. gedurende de aflevering laat hij wel merken Roos niet te vertrouwen. Maar goed, dat kan zijn omdat hij haar verdenkt of omdat ze steeds aan het nepmollen is.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 23-02-2025, 01:07:54 »
Ja de mol zal switchen naar Maaike anders weten ze dat wij al weten dat Maaike de mol niet kan zijn aangezien een onontdekte mol nog nooit is voorgekomen.

Of in de vlg afl wordt al bekend gemaakt dat Maaike de mol niet is en laten ze Stijn weer Roos verdenken.
Zoiets kan ook nog

Ze zullen t wel spannend willen houden denk tussen afl 9 en 10

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #345 Gepost op: 23-02-2025, 01:09:21 »
Hoezo?

Er zijn heel vaak mollen geweest die maar door 1 finalist gevonden zijn.

Zo snel uit mn hoofd Jan en Thomas

Zat Ranomi ook niet op de verkeerde mol in de finale?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #346 Gepost op: 23-02-2025, 01:12:29 »
Ja verrassend veel mollen zijn door finalisten onontdekt gebleven terwijl wij ze toch wel massaal doorhebben .. toch meestal wel vanaf afl 5/6

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #347 Gepost op: 23-02-2025, 01:15:47 »
Daarom maken ze er volgens mij soms ook bewust een driehoeksverhoudinkje van en denk ik dat ze Maaike deze aflevering nog even flink verdacht hebben gemaakt. Er zaten al best wat mensen op Roos. Nu blijft het spannend voor de kijker.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #348 Gepost op: 23-02-2025, 01:17:59 »
Heb al eerder gezegd dat wanneer Roos de Mol niet is, ze een geweldige kandidaat is.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #349 Gepost op: 23-02-2025, 07:58:57 »
Zat Ranomi ook niet op de verkeerde mol in de finale?
Maar dat komt doordat ze bij de laatste opdracht dacht te horen dat de mol en zij dezelfde tactiek hadden, dus Daniël.
En net op het eind switched ze van Jurre naar Daniël, dus ze zat eigenlijk goed.

Ik geloof helemaal niet meer dat Roos de mol is, maar ene kant hoop ik het wel weer, want hoe ze doet als kandidaat is gewoon super weird. En staat heel erg van haar af, volgens mij. Ik ken haar niet super goed, maar wat ik van haar op tv zag (niet wie is de mol), is zo anders dan dit. Dus ik denk dat haar tactiek was, oh ik ben het niet dan ga ik mij wel heel verdacht maken en nep mollen, dat is gelukt.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2025, 08:02:45 door Mol1991 »

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #350 Gepost op: 23-02-2025, 10:32:58 »
Ja de mol zal switchen naar Maaike anders weten ze dat wij al weten dat Maaike de mol niet kan zijn aangezien een onontdekte mol nog nooit is voorgekomen.

Stijn heeft meerdere keren aangegeven op roos te zitten (of haar in ieder geval teverdenken) dus als hij nu ook opeens maaike gaat verdenken (waarom eigenlijk want roos is nog steeds lekker bezig) dan geven ze het zo wel weg..

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #351 Gepost op: 23-02-2025, 10:39:47 »

Weet je dat wel zeker? Ik meen me te herinneren dat het minstens een keer is voorgekomen.

« Reactie #352 Gepost op: 23-02-2025, 11:00:36 »
Stijn heeft meerdere keren aangegeven op roos te zitten (of haar in ieder geval teverdenken) dus als hij nu ook opeens maaike gaat verdenken (waarom eigenlijk want roos is nog steeds lekker bezig) dan geven ze het zo wel weg..

Stijn zit vanaf de fotograafopdracht telkens met Maaike, ook in het spookhotel, en samen op een kamer. Ik denk dat hij haar echt wel verdenkt.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #353 Gepost op: 23-02-2025, 11:02:41 »

Ja, Stijn heeft steeds Roos genoemd, 1x Nora. Maar vorige week ging hij 3 namen af. Roos, Maaike en Sophie en deze week noemde hij niemand dus ze kunnen in de edit zomaar opschuiven. Dan ligt het er inderdaad erg dik bovenop en is een eventuele verdenking op Maaike ongeloofwaardig..

Roos zit stevig op Stijn en Maaike stevig op Roos.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #354 Gepost op: 23-02-2025, 11:55:36 »
Roos blijkt degene te zijn die bij herkennen van de fotograaf opdracht de telefoon tweemaal op vliegtuigmodus heeft gezet en enorm vertraagde.

Frappant trouwens dat zij iedereen verdacht heeft gevonden maar nu als enige op de juiste Mol zou zitten. 

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 23-02-2025, 11:56:07 »
Wat Roos allemaal uitsteekt blijft memorabel! Over een paar jaar zal ik me wellicht bijna niks meer herinneren van deze WIDM Cambodja, maar de capriolen van Roos zullen blijven plakken. Wat een heerlijk personage. De pot kan de pot op, dat is haar motto. Ze werkt zo hard en opvallend tegen dat haar medespelers er niet naast kunnen kijken. Met resultaat, zo blijkt: Sophie eruit (zat zij niet op Roos?), Maaike lijkt haar ook als hoofdverdachte te hebben. Ze beweert zelf dat niemand haar vertrouwt (zie opdracht zout scheppen). Als ze de Mol is, is zij wat mij betreft de meest opvallende en openlijk saboterende mol ooit. Dat zou werkelijk een absolute stijlbreuk met het verleden zijn…

Maar zelf beweert ze nu dat Stijn haar hoofdverdachte is: de eerste openlijke en expliciete verdenking naar Stijn, zo vlak voor de finale. Mmm. Als Roos het niet is (wat ik denk), zit zij dan als enige op de juiste?

Online MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #356 Gepost op: 23-02-2025, 12:03:45 »
Als Roos het niet is (wat ik denk), zit zij dan als enige op de juiste?
Roos is de enige die geen last heeft van Roos (en dan bedoel ik niet haar haar). Lijkt me een voordeel.

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #357 Gepost op: 23-02-2025, 12:04:28 »
Ik zou het alleen leuk vinden als de mol zo openlijk saboteert maar toch onverdacht is bij de kandidaten (Jurre).
Als Roos de mol is dan is ze zeker niet onverdacht bij haar medekandidaten gebleven.
Voor mij dan een slechte mol

Als kandidaat vind ik haar alleen maar irritant.
Een beetje nepmollen is leuk en houdt het spannend, iedere opdracht volledig saboteren is niet leuk om naar te kijken.

Offline vickypollard

• Forumlid
« Reactie #358 Gepost op: 23-02-2025, 12:09:09 »
Mee eens wel. Ze is of een ontzettend vervelende kandidaat (net als Sam die er godzijdank al uit is), of een mol die zo enorm in your face is dat je er niet omheen kan. Sophie en Maaike zaten in ieder geval volgens de biechten grotendeels op haar. Mogelijk zit Stijn ook op haar.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #359 Gepost op: 23-02-2025, 12:15:24 »
Inderdaad, de Mol moet ook proberen onverdacht te blijven bij de kandidaten. Dat doet Roos helemaal niet, integendeel, heel wat mensen lijken haar te verdenken (ook sommigen die er al uit zijn (Nora, Sophie)). Daar gaat Roos (indien ze de mol is) zwaar de mist in.

Juist daarom denk ik dat zij het niet is.  Haar nepmolgedrag kan ik anders wel appreciëren, ik vind het bijwijlen hilarisch.