Voorkennis van Maaike, dat ze tijdens het maken van de beeldjes zegt “Tss, alsof iemand een 10 gaat halen!” En jawel, Roos heeft daadwerkelijk een 10…
Nog iets meer in de tunnel, hebben niet gewoon het portret van Maaike gemaakt daar
?
Ze zegt er ook nog eens achteraan ‘zodat we iemand die een 5 haalt kunnen ophalen’, toevallig (of niet) het hoogste en laagste cijfer. Hoewel dit geen gekke opmerking is als je kan rekenen en er een beetje over hebt nagedacht.
Sophie lijkt bij het wachtmuziekje aan haar bewegingen te zien andere muziek te horen, misschien praat Rik wel tegen haar. Bij de uitslag van 7,35 heeft Sophie lang geen reactie, dan brengt ze haar handen naar haar hoofd met de duimen tegen haar slaap en even later haar vingers tegen haar slaap (net als bij de tempel en bij de eliminatie, bij vorige eliminaties had zij vingers bij haar voorhoofd).
Bij de stemming kiest Sam voor Roos, dat zou een mol neem ik aan niet doen. Bridget vond de knot van Sophie mooi, maar de knot lijkt mij wel groter dan bij het hoofdje en meer gedetailleerd (over die knot heb ik een theorie

).
Sophie stuurt nadrukkelijk als zij tegen Roos zegt ‘jij wilt ook duidelijk NIET’.