Poll

Wie is de Mol?

Kees
26 (38.2%)
Case
12 (17.6%)
tolisdemol
11 (16.2%)
LION -> MOL
1 (1.5%)
keeskipikhebje
4 (5.9%)
de gouden Mol
0 (0%)
Paulien
14 (20.6%)

Totaal aantal stemmen: 68

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 145195 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #240 Gepost op: 19-01-2013, 13:25:56 »
Tja, alles is mogelijk, ik verdenk hem in ieder geval niet  ::ohno::
Maar wie ben ik om jou te verbieden dat wel te doen  ::hug::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #241 Gepost op: 19-01-2013, 13:41:11 »

Fout, zijn molactie hier was tijd rekken (wat ik ook zei, maar jij even voor de volledigheid weglaat  ::ok::)


Zoveel tijd rekt Kees niet hoor, wanneer hij door bunker 1 is, staat de klok op 46 min
Wanneer hij luik 1 opent is het 42 minuten, hij gaat af op 41 minuten.

Wanneer we de volgende keer terug de tijd horen, is Daniël door bunker 1 en zijn er nog 35 minuten.
Dus er zijn 6 minuten verstreken na het afgaan van Kees. Intussen is hij teruggegaan, heeft Daniël en Janine
uitleg gedaan. Janine heeft getracht om door de bunker te gaan en was geraakt. Dit lijkt mij dus niet als tijdrekken
klaar voor de strijd

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #242 Gepost op: 19-01-2013, 14:38:37 »
::oink:: ::oink:: ::oink::
Al die stemmen voor Kees.
Blijkbaar denken mensen eerder dat de mol veel geld opbrengt maar ook een goede hint heeft,
dan dat de mol molt maar misschien nog geen goede hint heeft.
De hint heeft er voor gezorgd dat ik op hem ben gaan letten... Het is echter een voorkennis dingetje geweest die mij over de streep getrokken heeft (het feit dat hij bij de dropping een eind loopt naar het politiebureau, maar zijn koffer in het taxibusje laat staan, (wetende dat hij niet goed zit)).

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #243 Gepost op: 19-01-2013, 16:07:12 »
Ik ben het met Bjorrn eens hoor, hij molt niet. Of in ieder geval laat hij kansen liggen en brengt hij onnodig geld binnen. Terwijl andere kandidaten het nu beter zouden doen als mol. Misschien zien we als hij het toch blijkt te zijn naderhand dat ie wat niet in beeld gebrachte dingen heeft gedaan maar ik hoop dat dit niet zoveel gebeurt. Hoe moet je anders de mol ontmaskeren als je zijn acties niet ziet?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #244 Gepost op: 19-01-2013, 16:20:23 »
Dat Kees niet molt is denk ik een beetje voorbarig...

Misschien dat we eens af moeten wachten, dit heeft natuurlijk alles te maken met hoe en wat er in beeld word  gebracht tijdens de uitzending  ::). Daar kan de mol denk ik verder weinig aan doen.
Sommige denken dat hij niet veel molt, of zien liever een andere mol, maar wij zullen echt niet alles zien.
Wil ook niet zeggen dat Kees de mol is maar voor mij staat hij wel bovenaan mijn lijstje.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #245 Gepost op: 19-01-2013, 16:25:05 »
Het is toch wel hilarisch. Als een mol openlijk molt is het 'de mol molt openlijk, wat slecht!' en als we geen openlijk molacties zien is het 'ik zie de mol niet mollen!'  ::rofl::
Maar ik snap het wel. ;D
No Milk today???

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #246 Gepost op: 19-01-2013, 16:38:14 »
Dat Kees niet molt is denk ik een beetje voorbarig...

Misschien dat we eens af moeten wachten, dit heeft natuurlijk alles te maken met hoe en wat er in beeld word  gebracht tijdens de uitzending  ::). Daar kan de mol denk ik verder weinig aan doen.
Sommige denken dat hij niet veel molt, of zien liever een andere mol, maar wij zullen echt niet alles zien.
Wil ook niet zeggen dat Kees de mol is maar voor mij staat hij wel bovenaan mijn lijstje.
dat zeg ik: ik zou het jammer vinden als alle molacties eruit geknipt zijn en we die niet zien want hoe zien we anders de mol? Alleen maar door die stomme hint denkt iedereen dat Kees de mol is.

Het is toch wel hilarisch. Als een mol openlijk molt is het 'de mol molt openlijk, wat slecht!' en als we geen openlijk molacties zien is het 'ik zie de mol niet mollen!'  ::rofl::
Maar ik snap het wel. ;D
Misschien ligt het aan de vele verschillende mensen die hier posten. Ik vond bijv. Milouska en Yvon hele leuke mollen die toch heel veel duidelijk acties hadden maar tegelijkertijd niet heel erg verdacht waren.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #247 Gepost op: 19-01-2013, 17:20:28 »
dat zeg ik: ik zou het jammer vinden als alle molacties eruit geknipt zijn en we die niet zien want hoe zien we anders de mol? Alleen maar door die stomme hint denkt iedereen dat Kees de mol is.
Daar heb je gelijk in. We kunnen van alles een molactie maken, tuurlijk, maar echte acties die aan het eind kunnen worden uitgelegd als molacties heb ik nog niet kunnen ontdekken. Als we het op dit moment alleen maar zouden kunnen weten ddor de reeds genoemde hint is dat hoogst twijfelachtig.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #248 Gepost op: 19-01-2013, 17:53:35 »
:)

Haha, hij is leuk Rogier! ::ok::

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #249 Gepost op: 20-01-2013, 16:53:29 »

Ik heb nog niet gestemd, maar Tania gaat het deze week niet meer worden, vrees ik. Helaas... ::ohno::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #250 Gepost op: 21-01-2013, 15:46:49 »
Toch heb ik nog wat twijfels over Zarayda eerlijk gezegd.

Ze is zo under the radar.. Nu zegt dat zeker niet altijd iets, maar dat is meestal zo in het geval dat iemand vroeg afvalt en zeker niet de Mol is, waardoor er weinig in die persoon geïnvesteerd wordt.

Ik krijg bij Zarayda een kandidaats gevoel (zoals zovelen hier volgens mij) terwijl er objectief heel weinig redenen zijn om haar af te schrijven vooralsnog.

Ok niemand verdenkt haar tot nu als we alle teksten mogen geloven (groot vraagteken...)
Waarom zou Zarayda het eigenlijk niet kunnen zijn, precies? Behalve dan door onze 'contestant-radar' - dat kan ook prima haar cover zijn lijkt me?

Ze wordt hoe dan ook minder in de kijker gespeeld dan Paulien en vooral Tania, en ook Kees wordt uiteindelijk meer verdacht..

Ik zeg niet dat ik nu voor Zarayda ga ofzo.  ;D Daarvoor is Kees me momenteel toch nog te mols. Maar ik vind het wel wat vreemd dat ze zo under the radar is en tegelijkertijd weinig positiefs heeft toegevoegd. Als je het toch wilt hebben over mensen die onzichtbaar zijn in de edit (behalve wat grappige biechts) is dat zeker van toepassing op haar.

Ik denk dat ze de Mol over het algemeen wel iets meer exposure geven sws dus ben zeker nog niet overtuigd.. Maar ik vraag me toch wel enigszins af waarom ze zo in de luwte wordt gehouden aangezien ze duidelijk geen vroege afvaller is.  ::)

Ben het helemaal met je eens alleen brengt ze teveel geld binnen.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #251 Gepost op: 21-01-2013, 16:10:32 »
Ik vind het nog best ingewikkeld om niet over de priesterhint te beginnen als mensen me vragen wie ik verdenk...
...óf niet!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #252 Gepost op: 21-01-2013, 16:20:56 »
Ik vind het nog best ingewikkeld om niet over de priesterhint te beginnen als mensen me vragen wie ik verdenk...

Als je redenen hebt om Kees te verdenken kun je die gewoon noemen, toch? Mij wordt ook minstens 16 keer per dag gevraagd wie de mol is (of iets in die richting :P) en dan benoem ik gewoon mijn argumenten, want die zijn er genoeg (zie Kees-topic). Daar heb je helemaal geen priesterhint voor nodig.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #253 Gepost op: 21-01-2013, 16:30:06 »
Ben het helemaal met je eens alleen brengt ze teveel geld binnen.

Que?  Heb je het hier nog steeds over Zarayda? Die brengt namelijk helemaal geen geld binnen. Het enige wat ze verdiend heeft zijn 2 kokers waarvan we de inhoud nog niet kennen.

« Laatst bewerkt op: 21-01-2013, 16:32:23 door Qper »

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #254 Gepost op: 21-01-2013, 16:37:29 »
Que?  Heb je het hier nog steeds over Zarayda? Die brengt namelijk helemaal geen geld binnen. Het enige wat ze verdiend heeft zijn 2 kokers waarvan we de inhoud nog niet kennen.



Je hebt gelijk!   ::schaam::

Eigenlijk zou het dus een hele goeie mol zijn he!

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #255 Gepost op: 21-01-2013, 16:58:58 »
Weinig mensen op Daniel... ???

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #256 Gepost op: 21-01-2013, 17:00:40 »
Als je redenen hebt om Kees te verdenken kun je die gewoon noemen, toch? Mij wordt ook minstens 16 keer per dag gevraagd wie de mol is (of iets in die richting :P) en dan benoem ik gewoon mijn argumenten, want die zijn er genoeg (zie Kees-topic). Daar heb je helemaal geen priesterhint voor nodig.
So true  ::bravo::

Priesterhint ??? :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #257 Gepost op: 21-01-2013, 17:02:09 »
dat zeg ik: ik zou het jammer vinden als alle molacties eruit geknipt zijn en we die niet zien want hoe zien we anders de mol? Alleen maar door die stomme hint denkt iedereen dat Kees de mol is.
 Misschien ligt het aan de vele verschillende mensen die hier posten. Ik vond bijv. Milouska en Yvon hele leuke mollen die toch heel veel duidelijk acties hadden maar tegelijkertijd niet heel erg verdacht waren.

Ja daar heb je gelijk in, maar het lijkt mij dat ze (zeker in het begin) de mol niet te verdacht in beeld zullen brengen. Ook lijkt het mij logisch dat ze juist andere kandidaten naar voren schuiven om hen verdacht te maken. Hoeft niet natuurlijk, maar dat zou ik pas stom vinden als bijv. Tim of Tania de mol blijken te zijn  ::) En tja "hoe zien we dan de Mol?". Ik vind juist dat een Mol zijn of haar werk goed doet als het niet opvalt. Meegaan in het spel, lekker fanatiek, met iedereen goed op kunnen schieten maar ondertussen de boel op een slinkse wijze saboteren! Dat vind ik juist leuk. Een mol waar je echt naar moet zoeken. Iemand die vanaf het begin duidelijk loopt te mollen en vaak in beeld is, is voor mij al geen verdachte meer.
De opmerking "Alleen maar door die stomme hint denkt iedereen dat Kees de mol is" vind ik ook wat overdreven. Denk dat er genoeg mensen Kees in het vizier hebben ook zonder die hint. Ten minste die hint is sterk maar ik sluit andere kandidaten zeker niet uit. Die hint kan net zo goed op Paulien of Carolien slaan dus daar pin ik me niet aan vast.
 

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #258 Gepost op: 21-01-2013, 17:16:40 »
Zarayda zou de best gecoverde mol ooit zijn imo. Alleen jammer dat die priesterhint niet op haar kan slaan.  :(

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #259 Gepost op: 21-01-2013, 17:25:22 »
Zarayda zou de best gecoverde mol ooit zijn imo.

Het zou niet goed doen aan het programma als je niks te zien krijgt van de mol. Maar wie weet? Heimelijk hoop ik wel een beetje op Zarayda.