Auteur Topic: Filmpje  (gelezen 28318 keer)

Offline Wingnut

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje
« Reactie #100 Gepost op: 17-01-2003, 11:15:13 »
robbie en ambijans: een paar keer refreshen? of anders eens op allebei deze URL's proberen: www.demoliii.be of www.demol3.be

Op dit moment zijn er geen verschillen tussen www.demoliii.be of www.demol3.be, beide namen verwijzen naar dezelfde servers. Het heeft dus geen zin èn de ene, èn de andere server te proberen, en te zoeken naar verschillen. Die kunnen er simpelweg niet zijn.



Interessant puntje voor de meer technisch geïnteresseerden onder ons:

toen de eerste flash-teaser on-line verscheen, verwees de FQDN "www.demol3.be" naar één enkel IP-adres, en was "www.demoliii.be" naar "www.demol3.be" ge-CNAME-d. Op dit moment hebben www.demol3.be en www.demoliii.be elk vier A-records, die voor beide FQDNs verwijzen naar 213.249.100.134, .135, .137 en .138. Vier servers dus in plaats van één. Ze verwachten dus aardig wat toeloop!

Of, in gewonemensentaal: ze hebben nu vier computers staan waar ze er eerst maar een hadden. Meer webserve-kracht!

W.










« Laatst bewerkt op: 17-01-2003, 11:31:43 door Wingnut »
Als tijd en ruimte één zijn, is muren bouwen zinloos - Loesje

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #101 Gepost op: 17-01-2003, 11:24:56 »
Hmmm, ik vind het maar een raar filmpje. Net zoals bij Han loopt het voor geen meter. Ik hoor de muziek niet aan een stuk en het filpmje blijft inderdaad 'hangen' maar dat blokje onderin loopt gewoon door. Er lijkt niets te zijn uitgehaald, ware het niet dat een zin ontbreekt.

(misschien lachen ze zich bij Woestijnvis nu suf. Een of andere stagiaire heeft het filmpje fout op het net gezet en nu zoeken wij er weer wat achter)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje
« Reactie #102 Gepost op: 17-01-2003, 12:28:38 »
Wow ik wou dat ik die stagaire was...

Ja nu staan er bij mij ook plots die 2 links van die trailers. Eerst dus echt niet. En dat stukje zin dat eruit is, is absoluut geen hint volgens mij. Zo overduidelijk doen ze het ook weer niet en ze hebben al gezegd dat het voornamelijk aan het gedrag van de mol zelf te zien moet zijn.

@ bertha: misschien is met s'en en sowieso ook ;D








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje
« Reactie #103 Gepost op: 17-01-2003, 14:27:48 »
@ovide: probeer het filmpje wat Compuart online heeft gezet eens. :)

@ bertha: misschien is met s'en en sowieso ook ;D

:) Ik had m zelf ook al gezien, het is een standaard foutje wat ik maak, maar khad geen zin om m te verbeteren. :)









Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #104 Gepost op: 17-01-2003, 14:42:18 »
(misschien lachen ze zich bij Woestijnvis nu suf. Een of andere stagiaire heeft het filmpje fout op het net gezet en nu zoeken wij er weer wat achter)

Ik vraag me dan af wat voor 'n fout iemand kan maken, zodat er ineens 'n seconde midden uit 't filmpje is geknipt (de seconde waarin 'zullen we hem' verschijnt).  :-\

Mij lijkt dit bijna onmogelijk en ik denk dan ook dat 't wel expres gedaan moet zijn. Maar of dit nu echt 'n hint is of gewoon 'n stom grapje, daar ben ik nog niet zo uit. Ik denk namelijk niet dat de makers nog voordat de serie begint al zo'n grote hint willen geven. Maar zoals ik al schreef, weten we nog niet wat 't betekend ook al zou 't 'n hint zijn.

Ik hou 't voorlopig maar op 'n grapje van de medewerkers aan de site, want als hint kunnen we er nog helemaal niks mee.  :-[








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Filmpje
« Reactie #105 Gepost op: 17-01-2003, 15:26:20 »
Leuk filmpje. Maar ik denk niet dat het een hint is, dat stukje ontbrekende tekst...  :o








Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Filmpje
« Reactie #106 Gepost op: 17-01-2003, 16:22:56 »
en het filpmje blijft inderdaad 'hangen' maar dat blokje onderin loopt gewoon door.

De eerste keer dat ik ´m net keek zag ik wel het hele filmpje. Het lijkt wel of je het maar 1 x helemaal MAG zien ofzo. De keren erna had ik nl. hetzelfde euvel als Ovide hierboven beschrijft: de muziek doet het overigens prima, het blokje aan de balk loopt door maar de film blijft hangen op "of haar". Hmmm..... hadden jullie dit ook? En zou dit een truc zijn, een hint of toeval?







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Filmpje
« Reactie #107 Gepost op: 17-01-2003, 16:25:19 »
De eerste keer dat ik ´m net keek zag ik wel het hele filmpje. Het lijkt wel of je het maar 1 x helemaal MAG zien ofzo. De keren erna had ik nl. hetzelfde euvel als Ovide hierboven beschrijft: de muziek doet het overigens prima, het blokje aan de balk loopt door maar de film blijft hangen op "of haar". Hmmm..... hadden jullie dit ook? En zou dit een truc zijn, een hint of toeval?
Is iets heel fouts, maar geen hint of truc. Ik heb hem trouwens nog nooit helemaal mogen zien. maar toen heb ik Comp's versie gedownload, en die werkte.  Ben ik trouwens de enige die in de trailer onder 1 van de kandidaten "De MOL" ziet staan?







Take a glorious bite out of the whole world

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Filmpje
« Reactie #108 Gepost op: 17-01-2003, 16:46:16 »
Ik heb het filmpje opgeslagen en een screenshot van de desbetreffende zin gemaakt:









Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Filmpje
« Reactie #109 Gepost op: 17-01-2003, 16:49:30 »
Nou, bij mij is het spoken zien nu ook begonnen  :o

Ik meen duidelijk te kunnen zien dat er tussen de zin "of haar" en "te zien krijgen" een andere regel heeeeel snel verschijnt en weer verdwijnt. Gaat zo snel dat ik em niet op het juiste ogenblik stop kan zetten, iemand anders betere apparatuur hiervoor misschien?







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Filmpje
« Reactie #110 Gepost op: 17-01-2003, 16:51:37 »
Ik denk dat dat idd een spook is, want ik heb niks kunnen spotten?







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Filmpje
« Reactie #111 Gepost op: 17-01-2003, 16:56:17 »
Gaat echt supersnel, heb er nu een wazige printscreen van, maar geen idee hoe ik die hier kan posten??







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Filmpje
« Reactie #112 Gepost op: 17-01-2003, 16:57:47 »
Ik zag ook het spook ( maar ja, ik zie ook pinguins..), is het niet het "of haar" dat net iets te lang blijft staan ?







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Filmpje
« Reactie #113 Gepost op: 17-01-2003, 17:15:14 »
Ik zie geen spook (nog). Wat me wel opvalt van het filmpje is het volgende:
1e kandi: vrouw : kijkt naar rechts omhoog
2e kandi: vrouw : kijkt naar rechts omhoog
3e kandi: vrouw : kort in beeld kijkt weg naar links
4e kandi: man   : kijkt naar rechts omhoog
5e kandi: man   : kijkt naar rechts omhoog
6e kandi: man   : zonnebril + grijns loopt v.l.n.r.
                  en kijkt recht voor zich uit
7e kandi: man   : zonnebril + grijns loopt v.r.n.l.
                  en kijkt recht voor zich uit
8e kandi: vrouw : kijkt naar rechts omhoog
9e kandi: vrouw : kijkt naar rechts

Wat mij dus opvalt is dat het meerendeel van de voorgestelde kandi´s dus het hoofd naar rechts houdt of naar rechts kijkt (met het hele hoofd of alleen de ogen). Er zijn er 2 die dat niet doen. Deze hebben wel allebij een zonnebril op waarbij je bij kandi 7 z´n ogen helemaal niet kunt zien door de zonnebril.
Hmmm, dit zette mij aan het denken.
Weet iemand die meer voorfilmpjes of intervieuws heeft gezien dan ik misschien al wie wie is in het filmpje???







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Filmpje
« Reactie #114 Gepost op: 17-01-2003, 17:32:05 »
een paar moeten er duidelijk zijn, er is een kandidaat wat kalend en degene de we over een draad het ravijn zien overgaan voldoet daaraan, dus dat is mijns inziens Marc;

de blonde gast met krullen is Stijn, omdat hij de enige is die in die leeftijdscategorie valt. De jongeman met zonnebril is dan volgens mij Christophe.

Bij de dames zijn er 2 zwartharigen , de eerste dame en de voorlaatste dame, ik denk dat de eerste sandra is omdat de 2e iets meer allochtone gelaatskenmerken vertoond.

Verder is er een vriendelijk uitzinede man met korte haar dat is Bruno.

Dit is allemaal gedaan kijkend naar de personalia; dus zeker niet onomstotelijk bewezen







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline zeholylizzy

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Negen kandidaten!!!!!!!!!!!! ipv tien
« Reactie #115 Gepost op: 17-01-2003, 17:56:41 »
Hé, mensen,

is het niemand opgevallen dat er in trailer 2 slechts 9 kandidaten ipv tien te zien zijn!!!!!!!!!!

Zeholylizzy








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Filmpje
« Reactie #116 Gepost op: 17-01-2003, 17:58:14 »
Het zijn er echt 10 hoor, had je wel beide ogen goed open?  :o







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Negen kandidaten!!!!!!!!!!!! ipv tien
« Reactie #117 Gepost op: 17-01-2003, 17:58:41 »

is het niemand opgevallen dat er in trailer 2 slechts 9 kandidaten ipv tien te zien zijn!!!!!!!!!!

Zie het stukje van Dreber hierboven!







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Filmpje
« Reactie #118 Gepost op: 17-01-2003, 18:06:12 »
Tsja, dan hebben jullie een ander filmpje dan mij, ik heb:

Kandi 1: Donkerharige vrouw die haar naar achteren doet
Kandi 2: Vrouw met zonnebril die hoofd draait
Kandi 3: Vrouw die kopje koffie drinkt
Kandi 4: Oudere man aan het paralellen
Kandi 5: Man met bril die hoofd wegdraait
Kandi 6: Oudere man met zonnebril
Kandi 7: Jongeman met zonnebril en rugzak
Kandi 8: Donkerharige vrouw waarvan horloge op half 8 staat
Kandi 9: Jongeman met bos krullen en bril
Kandi 10: Jonge vrouw met rood shirt

Wie missen jullie??







« Laatst bewerkt op: 17-01-2003, 18:06:48 door BlomDondje »
Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Filmpje
« Reactie #119 Gepost op: 17-01-2003, 18:17:37 »
op algemene info afgaand is 1 sandra,
2 ?
3 ?
4 Marc , kalend
5 Bruno
6 Walter
7 Christophe
8 Shadia
9 Stijn
10 ?

waarbij Bruno en Walter ook Walter en Bruno kunnen zijn







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld