Auteur Topic: Filmpje  (gelezen 28315 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #120 Gepost op: 17-01-2003, 18:18:00 »
't zijn gewoon 10 kandi's hoor. Misschien dat 't filmpje bij jou bleef hangen, zeholylizzy, en dat je er daarom maar 9 zag.  :-\

Effe wat anders. Als ik 't filmpje nu op de officiele site bekijk (link van wolfje: mms://msn02.cableandwireless.be/msnodm/demol3/demol3trail2.wmv ) dan zie ik ineens wel 'zal u hem' verschijnen. Bij 't filmpje dat Compuart hier op de site heeft neergezet (link: http://www.kyrandia.nl/seizoen2003/WieIsDeMol.Com/film/demol3trail2_.asf ) zie ik 't niet staan.

Conclusie is volgens mij dat er op de officiele site nu 'n ander filmpje stond als gisteren. Nu dus de volledige versie met de zin, gisteren de versie zonder de zin.  :-[







« Laatst bewerkt op: 17-01-2003, 18:18:32 door Han13 »

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Filmpje
« Reactie #121 Gepost op: 17-01-2003, 18:22:15 »
Nee het filmpje verspringt , dit komt waatschijnlijk door de veranderende afspeelsnelheden, ik zie nl soms of hem, soms of haar en als ik freeze frame doe beiden.









we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Filmpje
« Reactie #122 Gepost op: 17-01-2003, 18:22:18 »
Kandi 9: Jongeman met bos krullen en bril

Wie missen jullie??

oeps... jongeman met leuke krullenkoppie en brilie heb ik over het hoofdje gezien..
Zullen we van nickname ruilen???







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Filmpje
« Reactie #123 Gepost op: 17-01-2003, 18:24:16 »
Haha, kan de beste overkomen Dreber  :D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #124 Gepost op: 17-01-2003, 18:27:56 »
Zo, ik heb het hele topic gelezen, en ik kan geen enkel filmpje waar jullie een link van geven zien :(. Ik krijg áls er al iets verschijnt teksten als: "
0&<sum>uZ<caron>fÏ?ÙªbÎle3&<sum>uZ<caron>fÏ?ÙªbÎl,Îuø{?FÑ?‚`—É¢<sum>&?Ä?Ê¡Ü«ŒG©ÏZ" en dat dat heeeel erg veel. Zal wel aan mijn mac liggen.
De aparte foto's in het 'script' van Compuart kan ik wel zien, toch nog iets :).

En over dat liegen: heel veel mensen kennen toch die kenmerken en zéker de mol, dus kan die erop letten en juist wel iemand aankijken oid.