Auteur Topic: Filmpje  (gelezen 28268 keer)

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Filmpje
« Gepost op: 12-01-2003, 00:14:10 »
Net het promofilmpje voor de eerste aflevering gezien en ik vind het alvast om duimen en vingers bij af te likken! :D De stijl is heel thriller-achtig; je hoort bijna geen gesprekken; enkel een paar angstige ("help mij, help mij!") of kwade ("klootzakken!") kreten.

Een paar van de opdrachten die ik alvast meende te herkennen:
- paintball
- rallycrossen
- bom ontmantelen
- een opdracht waarbij ze een ravijn moet oversteken, balancerende over een koord (denkelijk die uit holland waarbij de hartslag niet hoger mag zijn dan 135 ofzo)
- de GPS-proef waarvan al sprake was
- een proef bij een ruïne aan een klif

Wat mij het meeste opviel, was dat alle kandidaten ènkel langs achter of heel lichtjes in profiel getoond werden, behalve 1 vrouw. Op haar werd zelfs met schokken ingezoomd.  :o Maar het ging allemaal zo snel, dat ik het enkel zag door het promofilmpje beeld per beeld te bekijken.  8)









Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Filmpje
« Reactie #1 Gepost op: 12-01-2003, 11:10:01 »
niemand die het filmpje on line kan krijgen of weet waar we het kunnen vinden?







banaan begint met een b, soms met een s

Offline ambijans2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Itineris, fun, culture & education! :)
Filmpje
« Reactie #2 Gepost op: 12-01-2003, 12:52:47 »
niemand die het filmpje on line kan krijgen of weet waar we het kunnen vinden?
Ik verw8 eigenlijk dat Vlaming ons weer uit de nood zal helpen!  ;)
Superman heeft afgedaan, Vlaming rulez!  ;D







Ben IK benieuwd of electromuziek ook in 2003 als trend blijft bestaan. Het klinkt anders behoorlijk lekker soms... :)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Filmpje
« Reactie #3 Gepost op: 12-01-2003, 13:34:47 »
Ik verw8 eigenlijk dat Vlaming ons weer uit de nood zal helpen!  ;)

ik heb het gisteren gezien.....maar half gemist omdat ik naar de video aan het lopen was en uiteindelijk als er een cassette in de VCR zat was het filmpje al afgelopen  :( strax hopelijk een nieuwe poging....maar ik moet jullie wél teleurstellen, ik beschik namelijk niet over de nodige hardware om een videofragment om te zetten in iets dat je op internet kan bekijken.

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Filmpje
« Reactie #4 Gepost op: 12-01-2003, 13:45:14 »
bertha dan ofzo?







banaan begint met een b, soms met een s

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Filmpje
« Reactie #5 Gepost op: 12-01-2003, 14:04:58 »
Ik volg die Belgische zenders (nog) niet zo; maar als iemand er, laten we zeggen, 85 euro voor over heeft wil ik wel eens gaan opletten.  ;D

Gr. B.








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Filmpje
« Reactie #6 Gepost op: 12-01-2003, 16:04:19 »
En naar het schijnt was het met muziek uit Requiem For a Dream! SUPER soundtrack!!








Offline ambijans2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Itineris, fun, culture & education! :)
Filmpje
« Reactie #7 Gepost op: 12-01-2003, 18:39:07 »
En naar het schijnt was het met muziek uit Requiem For a Dream! SUPER soundtrack!!
Inderdaad en ook een superfilm trouwens!  ;D
Trainspotting in het kwadraat zou ik bijna durven zeggen...







Ben IK benieuwd of electromuziek ook in 2003 als trend blijft bestaan. Het klinkt anders behoorlijk lekker soms... :)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Filmpje
« Reactie #8 Gepost op: 12-01-2003, 23:45:10 »
ik heb het een paar keer gezien vandaag en heb het nu ook op video (re : promofilmpje)....voorlopig doe ik er nix mee, 't is zo lastig als je de namen van de kandidaten (nog) niet kent! maar wel een leuke preview.... deze vooruitblik zou nog van pas kunnen komen de volgende weken, vooral bij het voorspellen van de afvaller, al blijft het afwachten of de VRT een vooruitblik gaat tonen op de volgende aflevering - deden ze dit in het verleden? kan het mij niet meer herinneren -









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Filmpje
« Reactie #9 Gepost op: 13-01-2003, 00:56:08 »
volgens mij deden ze dat vlaming>.. dus is die erg handig die promo film, kun je die ergens online zetten????  voor de nederlandse kijkers , misschien







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Filmpje
« Reactie #10 Gepost op: 13-01-2003, 10:50:45 »
iemand op een MSN-groep had hem daar als attachment gezet, maar omdat jullie daar anders allemaal lid van moeten worden, heb ik hem op mijn homepage gezet: http://users.pandora.be/veerlenijs/trailer.WMV  :)







« Laatst bewerkt op: 13-01-2003, 10:52:11 door wolfje »

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Filmpje
« Reactie #11 Gepost op: 13-01-2003, 10:57:48 »
hee bedankt wolfje! zag ik dat nu goed? Gaan we weer paintballen?







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Filmpje
« Reactie #12 Gepost op: 13-01-2003, 11:02:51 »
Knudde huilt lekker mee met de wolven in het bos. Tussen de bomen door hier en daar iets herkenbaars maar door de wilde takkengroei blijft het gissen met de natte vinger. Hoog tijd dat de zon erdoor komt... ;)

Thx Wolfje








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Filmpje
« Reactie #13 Gepost op: 13-01-2003, 11:08:04 »
hee bedankt wolfje! zag ik dat nu goed? Gaan we weer paintballen?

Net het promofilmpje voor de eerste aflevering gezien en ik vind het alvast om duimen en vingers bij af te likken! :D De stijl is heel thriller-achtig; je hoort bijna geen gesprekken; enkel een paar angstige ("help mij, help mij!") of kwade ("klootzakken!") kreten.

Een paar van de opdrachten die ik alvast meende te herkennen:
- paintball
- rallycrossen
- bom ontmantelen
- een opdracht waarbij ze een ravijn moet oversteken, balancerende over een koord (denkelijk die uit holland waarbij de hartslag niet hoger mag zijn dan 135 ofzo)
- de GPS-proef waarvan al sprake was
- een proef bij een ruïne aan een klif

Wat mij het meeste opviel, was dat alle kandidaten ènkel langs achter of heel lichtjes in profiel getoond werden, behalve 1 vrouw. Op haar werd zelfs met schokken ingezoomd.  :o Maar het ging allemaal zo snel, dat ik het enkel zag door het promofilmpje beeld per beeld te bekijken.  8)


 ::) :P








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Filmpje
« Reactie #14 Gepost op: 13-01-2003, 11:16:20 »
Citaat van: wolfje  ::) :P
[quote
Oke! Oke!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Filmpje
« Reactie #15 Gepost op: 13-01-2003, 12:02:13 »
Wolfje - super ! Ik ben m nog aan het downloaden, maar er kan dus gepuzzeld worden !!  ;)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Filmpje
« Reactie #16 Gepost op: 13-01-2003, 12:36:00 »
kwas hier net pogingen aan het ondernemen om de trailer op te nemen met mijn digitale fotocamera, gelukkig kan ik die nu staken  ;)(thanx spierke+wolfje!)

het ziet er inderdaad naar uit dat woestijnvis zich voor deze nieuwe mol heeft laten inspireren door de laatste nederlandse

de meeste kandis komen niet duidelijk in beeld, vallen degenen die wel duidelijk in beeld komen het eerst af?

doet er familie van margriet hermans mee? ik lijk haar stem te herkennen in die trailer

een interessant beeld is zeker dit :

wat staat er allemaal op die affiche? die foto lijkt er wel opgeplakt te zijn?

dit filmpje lijkt me wel een nieuw topic waard overigens, want zou nog goed van pas kunnen komen in de toekomst

mvg
vlaming







« Laatst bewerkt op: 13-01-2003, 12:37:21 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Filmpje
« Reactie #17 Gepost op: 13-01-2003, 12:41:04 »
en hier nog een beeld met wat letters op, kan mogelijks ook interessant zijn









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Filmpje
« Reactie #18 Gepost op: 13-01-2003, 12:41:52 »
Thx Wolfje, heel leuk!

Ik ga alleen minder buitenlandse molseries kijken want meen weer 4 opdrachten te herkennen:

Kleiduivenschieten (met een kleine twist offcourse)
Dat ze die deur intrappen, volgens mij moet ze daar de andere kandi's zoeken, zo was het in een andere opdracht tenminste...
Op die jetski, in een andere opdracht die ik heb gezien moesten ze daar een eiland in kaart brengen...
Dat stuntvliegtuig: de andere kandi's moeten raden hoe de stunt heet die het vliegtuig doet, leukste is dat er dus bij elke stunt een kandi ook daadwerkelijk in het vliegtuig zit  :D

Ik weet dus niet zeker of het dezelfde opdrachten zijn maar zo ziet het er wel uit...









« Laatst bewerkt op: 13-01-2003, 12:47:22 door BlomDondje »
Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Filmpje
« Reactie #19 Gepost op: 13-01-2003, 12:58:53 »
wat staat er allemaal op die affiche? die foto lijkt er wel opgeplakt te zijn?

dat had ik hier al ergens geschreven meen ik. het is een foto van een zanger (denk ik). de letters zijn: RENO ALZETTA. niets over gevonden; gewoon reclame voor een optreden ofzo waarschijnlijk..