Hmmm, ik had mezelf beloofd niet te reageren in dit topic, maar ik kan het niet laten.
Ik herinner mij uit de vorige aflevering in Nederland dat George via deze theorie zo vanaf aflevering 5 of aflevering 6 de Mol was volgens deze theorie. In het begin was hij nog op de voet gezeten door Jantien, maar net voor de finale was het (mede door het wegvallen van Jan10) erg duidelijk.
RR/Gotcha ging vanaf het begin van de serie er van uit dat George de mol was. (Waarvoor mijn compimenten; dat bleek een zeer juiste keuze).
RR redeneerde aldoor vanuit
dat standpunt. Hij zei dan bv. vandaag zat George bij Jantien in het groepje dan zien we m morgen waarschijnlijk bij Kerstin in het groepje!
Persoonlijk vond ik dat je om te vergelijken ook de
andere kandidaten moest bekijken. Toen kwam ik met deze tabel:
Klik hier voor de tabel.Konijn corrigeerde mijn uitkomst daarna nog (terecht) tot deze uitkomst:
Hyperlink!(Let vooral op wie onderaan staat)
Deze tabel was gebaseerd tot en met aflevering 6. RR heeft deze tabel nooit kunnen/willen weerleggen. Om te bevestigen dat deze theorie niet klopt vloog Prince er de volgende aflevering direct uit.
RR eerste tabel waarin RR alle kandidaten bekeek was na aflevering 7:
Nog een hyperlinkMet methode die RR gebruikt ben ik het nog steeds niet eens, maar oke het is een methode. Overigens stond Jantien zelfs in RR's methode aldoor nummer 1 samen met George. Echter was er miniem verschil met de anderen (John en Ellen) zodat je daar imho nauwelijks conlcusies uit kon trekken. (En dit was dus 1 aflevering voor de finale waarbij George dus samen Jantien op 1 stond.) :
DaarOm dus te zeggen dat George vanaf aflevering 5 erg 'suspect' was ben ik het een klein beetje niet mee eens.
Gr. B.
[Edit: hyperlinken verbeterdt.]