Auteur Topic: Marc is (niet) de mol!  (gelezen 101229 keer)

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 16-02-2003, 21:07:04 »
zeker niet te ver ;D. revolgeon zit blind op Inge te staren ->paardrijden , ligt er VEEL te dik bovenop! Dit was er door de programmamakers wel uitgeknipt als ze echt de mol was







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #141 Gepost op: 16-02-2003, 21:50:36 »
zou een hint kunnen zijn niet gezien kan iemand dat verifieren?
Yep, heb ik net gepost bij 'mogelijke hints'. (sorry)







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline sproet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #142 Gepost op: 16-02-2003, 23:29:09 »
Ik blijf nog steeds bij marc en bij het zien van zijn vrouw en het verhaaltje of hij wel of niet de mol kan zijn en haar antwoord blijf ik er bij
ik had het idee dat ze toneel speelde, een voorbedachtstukje op las  maar misschien wil ik dat alleen maar zien omdat ik me te veel op marc foces. maar van de andere kant had ik dat ook met george en die had ik gelijk goed als mol.
Marc is voor mij de mol maar wie ben ik?









Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #143 Gepost op: 16-02-2003, 23:30:27 »
als marc al de mol is dan weet z'n vrouw het volgens mij niet eens, maar dat ben ik niet zeker







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline sproet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #144 Gepost op: 16-02-2003, 23:38:46 »
als marc al de mol is dan weet z'n vrouw het volgens mij niet eens, maar dat ben ik niet zeker
Hmm ik dacht juist dat zijn vrouw het wel wist maar nix is wat het lijkt.








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #145 Gepost op: 17-02-2003, 00:13:20 »
Sandra had geen pasbeurt om 3 vragen te kunnen omzeilen, en toch geraakt ze een ronde verder. Dus moet ze wel heel veel over de mol weten. Ze zei dat ze nog altijd bij dezelfde mol blijft, en die is Marc








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #146 Gepost op: 17-02-2003, 00:14:54 »
Zijn vrouw zei wel dat ze van niks wist, of zo. Maar ja, wat moet je geloven? :-\








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #147 Gepost op: 17-02-2003, 00:18:44 »
Ik vraag me af hoe het komt dat Marc zo'n gemakkelijke vragen krijgt voorgeschoteld in tegenstelling tot Shadia.








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #148 Gepost op: 17-02-2003, 00:24:16 »
Ik vraag me af hoe het komt dat Marc zo'n gemakkelijke vragen krijgt voorgeschoteld in tegenstelling tot Shadia.
Tja, ik vond die vragen ook moeilijker, maar dat kan ook aan de categorieën gelegen hebben, he? Ik zou zelf ook geen aardrijkskunde of geschiedenis kiezen, juist omdat je dan dit soort vragen kunt verwachten. Ik had net als Marc ook iets als Film en mijn vaderland (Nederland in mijn geval ;)) gekozen.








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #149 Gepost op: 17-02-2003, 00:31:58 »
Ik zal straks nog eens mijn luidsprekers op 10 draaien en de band terugspoelen, want volgens mij werd de vijfde stad die met de letter K begint voorgezegd. Hij is er dus niet zelf opgekomen.
(nog een geluk dat Inge die vragen niet moest oplossen, of we gingen gegarandeerd "Kuebec" als antwoord gekregen hebben ;))







« Laatst bewerkt op: 17-02-2003, 03:14:03 door Perlut »

Lowprofile

  • Gast
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #150 Gepost op: 17-02-2003, 00:54:40 »
Naast de berekening van de pot voor de vijfde aflevering op de officiele molsite kan je weer de (blote  ;) ) benen van Marc zien.
Afgezien van het bloot zijn, wordt dus bij iedere aflevering hier een foto geplaatst van Marc.









Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #151 Gepost op: 17-02-2003, 03:18:14 »
Eventjes de video teruggespoeld, en inderdaad. Marc krijgt wel degelijk het antwoord "Kortrijk" ingefluisterd. Het gemompel komt niet van hemzelf noch van Michiel (tenzij die kan buikspreken uiteraard).








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #152 Gepost op: 17-02-2003, 13:35:32 »
Eventjes de video teruggespoeld, en inderdaad. Marc krijgt wel degelijk het antwoord "Kortrijk" ingefluisterd. Het gemompel komt niet van hemzelf noch van Michiel (tenzij die kan buikspreken uiteraard).

''Kortrijk'' wordt em ingefluisterd door Herman Finkers die ''de Canadezen'' zingt.
 ;D  ;)

Maar als dat waar is wat jij zegt, waar komt die stem dan vandaan? Of hebben ze het later erin gemonteerd, terwijl Marc het toch wel zelf wist?







« Laatst bewerkt op: 17-02-2003, 13:36:30 door Milk »
No Milk today???

Offline jeus

  • Forumlid
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #153 Gepost op: 17-02-2003, 14:51:09 »
betreffende het voorzeggen van 'Kortrijk': ik kan me niet inbeelden dat woestijnvis dit niet wist wanneer dit uitgezonden werd;een mogelijkheid is volgens mij dat Marc dat stukje kwis opnieuw moest doen omdat er bij de eerste opname iets verkeerd liep en dat hij zich niet meer herinnerde wat hij toen zei en men hem dus hielp...ik vind het anders maar heel jammer moest hij werkelijk de mol zijn!








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #154 Gepost op: 17-02-2003, 14:58:09 »
als hij de mol zou zijn zou hij het antwoordt op die 5 vragen wel weten denk ik, of niet, maar dan zouden ze kortrijk niet fluisteren want dan was het zijn tactiek geweest om te verliezen van shadia.

ik denk dat het fluisteren een hint is en niet iets is om marc te helpen omdat een kandi niet op die manier geholpen zou worden (lijkt mij) en de mol het niet nodig heeft.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #155 Gepost op: 17-02-2003, 15:15:29 »
Wat betreft de vrouw van Marc vond ik het opvallend dat ze zei dat Marc zo weinig had verteld thuis over zijn deelname aan de Mol. Ik kan me voorstellen dat je thuis het een en ander vertelt over de selectieprocedure etc. Of zijn alle kandidaten in de voorbereiding gehouden aan geheimhouding?







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #156 Gepost op: 17-02-2003, 20:08:34 »
Ik vraag me af hoe het komt dat Marc zo'n gemakkelijke vragen krijgt voorgeschoteld in tegenstelling tot Shadia.
Tis maar wat je moeilijk vindt... (5 Romeinse keizers... ::) :P)








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #157 Gepost op: 17-02-2003, 20:14:19 »
als hij de mol zou zijn zou hij het antwoordt op die 5 vragen wel weten denk ik, of niet, maar dan zouden ze kortrijk niet fluisteren want dan was het zijn tactiek geweest om te verliezen van shadia.
Waarom wie er ook wint de uitkomst blijft 0 Euro. Dat wist marc , dus moet het net lijken of hij goed zijn best doet om het duel van shadia te winnen









Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Lysdexie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #158 Gepost op: 17-02-2003, 20:18:36 »
Ik vond de vragen van Shadia nu ook weer zo moeilijk niet ...

Werd er eigenlijk gezegd dat er maar 5 landen mochten genoemd worden, en dat die dus allemaal juist moesten zijn ? Ik dacht het niet ! Noem gewoon alle landen op die in Azië liggen, en je zal er wel 5 hebben ...

Hoe dan ook : als Marc de mol is, kon hij toch niet veel mollen door deze opdracht, want 't was toch voor € 0 (wat hij dan natuurlijk gehoord had) : het speelde dus absoluut geen rol als hij nu Kortrijk voorgefluisterd kreeg of niet, dus 't is wel vreemd, maar 't doet eigenlijk niets terzake, toch ?







't is beter zo dan omgekeerd !

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #159 Gepost op: 17-02-2003, 20:19:11 »
Tsjee, al die hints richting Marc zijn zo goed, maar ja, dat zeg ik ook van de hints richting Inge en Stijn en ook Shadia (hoewel ik daar nu van af ben gestapt). Pff, ik weet het niet meer!! Ik word gek!! :o ::) ;D