Auteur Topic: [KANDIDAAT] Hanne  (gelezen 190913 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #100 Gepost op: 29-02-2016, 15:38:07 »
Ik zou Hanne een hele leuke mol vinden hoor, daar niet van, maar na haar vele onmolse acties geloof ik er niet in. Eentje die er voor mij uitspringt is tijdens opdracht 2 aflevering 4. Hanne komt met de 2e locatie (planetarium) en leidt daarmee de groep naar de juiste locatie. Waarom doe je dit als mol?

Offline Criminalko

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #101 Gepost op: 29-02-2016, 22:11:23 »
Bon, laat ons er maar direct over praten.

Gilles De Coster: "Ofwel zijn jullie allemaal een beetje moe ofwel is de mol in vorm"

Wat had Hanne op haar trui staan? Inderdaad: IN VORM

Dit kan een hint zijn, maar echt iedereen heeft deze hint opgemerkt. Volgens mij konden de kandidaten dit ook opmerken. Een hint die men niet genoeg heeft verborgen of iedereen proberen om de tuin te leiden?

Offline MarieS

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #102 Gepost op: 29-02-2016, 22:16:24 »
Bon, laat ons er maar direct over praten.

Gilles De Coster: "Ofwel zijn jullie allemaal een beetje moe ofwel is de mol in vorm"

Wat had Hanne op haar trui staan? Inderdaad: IN VORM

Dit kan een hint zijn, maar echt iedereen heeft deze hint opgemerkt. Volgens mij konden de kandidaten dit ook opmerken. Een hint die men niet genoeg heeft verborgen of iedereen proberen om de tuin te leiden?

Ik steek het op puur toeval, want "in vorm" is een uitdrukking die in Vlaanderen te pas en te onpas gebruikt wordt.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #103 Gepost op: 29-02-2016, 23:00:49 »
Bon, laat ons er maar direct over praten.

Gilles De Coster: "Ofwel zijn jullie allemaal een beetje moe ofwel is de mol in vorm"

Wat had Hanne op haar trui staan? Inderdaad: IN VORM

Dit kan een hint zijn, maar echt iedereen heeft deze hint opgemerkt. Volgens mij konden de kandidaten dit ook opmerken. Een hint die men niet genoeg heeft verborgen of iedereen proberen om de tuin te leiden?
Dit viel meteen op! En iedereen die kijkt...Daarnaast is In Vorm = IV = vier. De vierde mol? Too obvious maar blijf haar in de gaten houden....
Meer L

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #104 Gepost op: 29-02-2016, 23:06:57 »
Mij was die trui nog niet eens opgevallen! ::oink::

Interessant, zeer interessant....

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #105 Gepost op: 29-02-2016, 23:10:00 »
Ik hoop dat ze wint ::love::

(of de mol is)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #106 Gepost op: 29-02-2016, 23:43:32 »
Nee gee molactie, heel dat paard trekt op niks.
Wat is t meest basale aan zo'n tekening, naar welke Kant zo'n beest kijkt, welke hand waar staat. Ze vraagt niks van dit Alles en doet Maar wat.

Dat thibaud en Bruno deze opdracht doen slagen is pure mazzel en eigenlijk niet te verklaren.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #107 Gepost op: 29-02-2016, 23:50:20 »

Dat thibaud en Bruno deze opdracht doen slagen is pure mazzel en eigenlijk niet te verklaren.

Dat zat ik ook net te bedenken, inderdaad. Hoe is het mogelijk dat iemand daar een overeenkomst zou zien?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #108 Gepost op: 29-02-2016, 23:53:00 »
Ik kan me best voorstellen dat ze dat schilderij goed hadden hoor. De achtergrond van Hanne haar schilderij leek qua kleurstelling erg goed op het origineel.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #109 Gepost op: 1-03-2016, 00:03:27 »
Ik durf dat schilderij aan 100 school kids te laten zien en dat zij Dan mogen raden nav welk voorbeeld dat gemaakt was en ik schat dat t ruim onder de 35 % gaat zijn.

En let wel hanne is vreselijk creatief ( zie haar beroep en haar website ).

Ik Vond haar tekening de slechtste van de groep.omdat ze de wezenlijke onderdelen verdraaide. De meeste gaucho karikaturen rijden op een grassige ondergrond, dus dat groen hadden er meer kunnen zijn .

En wat een klucht om kleuren te mengen.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #110 Gepost op: 1-03-2016, 00:06:46 »
Ja, het is misschien mijn tunnelvisie, maar ik zou eigenlijk ook verwachten dat Hanne een beter schilderij had kunnen maken. En dat met die zweep in de verkeerde hand vond ik ook verdacht. Dat zijn het soort dingen waar je naar kijkt om een match te vinden.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #111 Gepost op: 1-03-2016, 00:40:34 »
Ik steek het op puur toeval, want "in vorm" is een uitdrukking die in Vlaanderen te pas en te onpas gebruikt wordt.

De presentator zei ook letterlijk: 'in grote vorm', waardoor het 'antwoord' op haar trui alweer minder naadloos aansluit.
Woosie down?

Offline Chark

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #112 Gepost op: 1-03-2016, 01:50:40 »
Zeer vreemd. Een organisatrice van kinderfeestjes die niet weet hoe je kleuren moet mengen om groen te maken?  ???

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #113 Gepost op: 1-03-2016, 02:02:47 »
Zeer vreemd. Een organisatrice van kinderfeestjes die niet weet hoe je kleuren moet mengen om groen te maken?  ???

Bruin...volgens mij wilde ze daar groen voor gebruiken  ::)

Wat mij vooral opvalt is dat ze te opvallend opvalt  ;)
Doet dus hard haar best om mols over te komen.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #114 Gepost op: 1-03-2016, 02:08:05 »
Mij viel vooral op dat het merk van die bril van haar vriend helemaal niet Coco Chanel is, maar wel Rayban (weet u nog mensen, aflevering 2 de vraag voor Hanne in het spel rond Ruth).

Ik verdenk Hanne niet, want ze zou dan een erg inefficiënte Mol zijn en dat kan de bedoeling niet zijn, maar het is gewoon iets opvallend. Zit ook totaal geen mogelijke hint in want Chanel was een correct antwoord toen, maar tis wel iets speciaal.

Ook wel grappig dat die vriend van haar meteen dat raadseltje met dat flesje wist  ::tandpastasmiley::
Lomperik..

Offline Chark

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #115 Gepost op: 1-03-2016, 03:34:59 »
Bruin...volgens mij wilde ze daar groen voor gebruiken  ::)

Wat mij vooral opvalt is dat ze te opvallend opvalt  ;)
Doet dus hard haar best om mols over te komen.

Ze wist hoe ze bruin moest maken, maar om bruin te maken had ze groen nodig.

Offline sunray

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #116 Gepost op: 1-03-2016, 03:48:32 »
Ze wist hoe ze bruin moest maken, maar om bruin te maken had ze groen nodig.

Bruin bij verf krijg je door geel-rood-blauw te mengen. Aangezien geel + blauw = groen => groen + rood = bruin. 

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #117 Gepost op: 1-03-2016, 08:18:40 »
Wat mij vooral opvalt is dat ze te opvallend opvalt  ;)
Doet dus hard haar best om mols over te komen.

Grappig, dat heb ik juist totaal niet bij haar. Dingetjes als Return December zijn volgens mij gewoon echt en ook niet mols omdat een Mol bij het faken van zulke foutjes door de mand zou vallen en beter een andere strategie kan kiezen.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #118 Gepost op: 1-03-2016, 09:29:14 »
Bruin bij verf krijg je door geel-rood-blauw te mengen. Aangezien geel + blauw = groen => groen + rood = bruin. 

Klopt (met de juiste hoeveelheden dan  ;) ).

Offline sunray

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #119 Gepost op: 1-03-2016, 11:06:16 »
Klopt (met de juiste hoeveelheden dan  ;) ).

Alleen niet hopen dat je er sienna gebrand uit krijgt ;) Enkel zo'n viezig bruin. Ik schilder, en op m'n 3 jaar was ik reeds zot van "mengen" en "penselenstreken" maakte dan van die rioolbruine met slijmgroene expressionisitsche abstracte dingen: pure experimenten van kleurtjes mengen en de kwast zo of zo houden.  ::rofl::