Auteur Topic: [KANDIDAAT] Stijn  (gelezen 73378 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #40 Gepost op: 16-02-2016, 00:34:06 »
Hanne doet expeditie robinson in dat slachthuis . En Dan nog wil Stijn een gentleman zijn?
Nergens voor nodig .

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #41 Gepost op: 16-02-2016, 08:05:30 »
Watjes, (sommige) mannen... En Stijn zeker.
En wellicht de rest vd Vlaamse mannen in het spel ook wel. Vertederend, maar "een beetje dom". Die dames zijn zelfredzaam genoeg.

Wat heeft dit met man/vrouw te maken? Er was gewoon niemand zo hard om anderen daar achter te laten. Dat Hanne zich daar alleen wel zou redden is duidelijk. Maar ik geloof niet dat je daarom maar heel makkelijk dat ook doet. Stoere praatjes op een forum over hard spel zijn niet zoveel waard.

Offline david_vdb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #42 Gepost op: 18-02-2016, 14:53:25 »

Als de taak van de mol is om zoveel mogelijk proeven te doen mislukken en de pot zo klein mogelijk te houden, dan is hij vanzelfsprekend niet echt goed bezig.

...

Als hij de mol zou zijn, dan gaat hij achteraf ook niet pleiten bij de twee dames om zijn aandeel in het slagen van de proef te minimaliseren, als de andere groep ernaar vraagt. Door de waarheid wat te verdraaien en zo zichzelf wat meer verdacht te maken, daar heeft de mol toch niks aan, die wil net het tegenovergestelde.

Op basis van de eerste drie reeksen, mogen we er inderdaad toch van uit gaan dat de mol twee hoofdopdrachten heeft: ZO WEINIG MOGELIJK GELD VERZAMELEN + ZORGEN DAT ZO WEINIG MOGELIJK MENSEN JE VERDENKEN. In dat tweede werd de vorige drie reeksen toch wat werk gestoken. Zo moest de mol langzaam starten én werd de mol in een proef soms samen gezet met degene die hem tóch verdacht, in een poging om zich minder verdacht te maken. Zoals Hugo die met Marianne op pad ging en een zware proef toch liet slagen.

Dat in acht genomen zou Stijn de mol toch echt niet mogen zijn. Zeker het feit dat hij zich verdacht wil laten maken bij de rest, slaat helemaal nergens op.



Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #43 Gepost op: 19-02-2016, 17:33:52 »
Van mij mag hij winnen. Hij is echt een kandidaat.

Hij doet goed zijn best bij de schakelaars maar dit haalt niks uit.
Bij de vrijstelling gaat hij tegen Cathy en Gilles in.Deze hadden hem wss gepakt als er minder volk was.
klaar voor de strijd

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #44 Gepost op: 19-02-2016, 20:46:11 »
Ik vind t meer hanne die t plan van de haaien voor de vrijstelling dwarsboomt. Stijn is gewoon gedreven en doet bij Alles super zijn best. Maar als hij niet weet wie de mol is,is hij 1 vd komende afvallers

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #45 Gepost op: 23-02-2016, 02:31:50 »
Stijn zit trouwens op Bruno, nuja tenminste gedeeltelijk want hij spreidt nog zeg hij in de extra's. Je kan dit zien door de testvraag van de plaatsen in het vliegtuig, Tenzij natuurlijk Stijn die nummers niet had onthouden en gewoon puur gokt natuurlijk dan zijn we hier niets mee  ::rofl::
Lomperik..

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #46 Gepost op: 23-02-2016, 11:31:11 »
De lieve jongen doet zijn best om af en toe een mysterieus gezicht te trekken, maar na ten minste twee opdrachten die hij nagenoeg solo tot een perfect einde heeft gebracht (penalty's, geurproef etc.) kan hij de Mol toch nauwelijks meer zijn?
Woosie down?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #47 Gepost op: 23-02-2016, 11:32:21 »
Inderdaad. Door Stijn kan een vette streep gezet worden. ::jaja::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #48 Gepost op: 23-02-2016, 11:38:36 »
Inderdaad. Door Stijn kan een vette streep gezet worden. ::jaja::

Wacht, ik pak mijn even mijn stift. ;)
Woosie down?

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #49 Gepost op: 23-02-2016, 16:23:35 »
Mijn vrouw vond dit:
1. 1998
- Mol: Magda Ral
- Winnaar: Hugo De Bie

2. 2000
- Mol: Hugo Daemen
- Winnaar: Marianne Dupon

3. 2003
- Mol: Marc Simons
- Winnaar: Stijn Vandaele

4. 2016
- Mol: Stijn
- Winnaar: ...


Zit er wat in?
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #50 Gepost op: 23-02-2016, 16:26:34 »
Mijn vrouw vond dit:
1. 1998
- Mol: Magda Ral
- Winnaar: Hugo De Bie

2. 2000
- Mol: Hugo Daemen
- Winnaar: Marianne Dupon

3. 2003
- Mol: Marc Simons
- Winnaar: Stijn Vandaele

4. 2016
- Mol: Stijn
- Winnaar: ...


Zit er wat in?

Dat heeft iemand al eens gepost 2 of 3 weken geleden. Op dat moment leek het nog een mooie hint, maar ik denk dat we na opdracht 2.3 en opdracht 4.1 veilig kunnen zeggen dat het eerder toeval is. ;)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #51 Gepost op: 23-02-2016, 16:28:54 »
De logica is mooi ontdekt maar een geloofwaardige hint heb ik het nooit gevonden. Ik vind het net zoiets als "Woestijnvis" -> Stijn is de Mol! (Nou vooruit, die is nog slechter. ;))

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #52 Gepost op: 23-02-2016, 16:34:52 »
Dat heeft iemand al eens gepost 2 of 3 weken geleden. Op dat moment leek het nog een mooie hint, maar ik denk dat we na opdracht 2.3 en opdracht 4.1 veilig kunnen zeggen dat het eerder toeval is. ;)
ah, niet tegen gekomen :)
Maar het lijkt mij eerder toeval dan een hint. Je moet alweer een Stijn vinden... die kan en wil mollen.

Ik vind de reeks ook nog niet lang genoeg om van volstrekte logica te spreken.
+ Stijn is inderdaad totaal niet verdacht met al het geld dat hij binnen brengt.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #53 Gepost op: 23-02-2016, 16:43:30 »
Dat heeft iemand al eens gepost 2 of 3 weken geleden. Op dat moment leek het nog een mooie hint, maar ik denk dat we na opdracht 2.3 en opdracht 4.1 veilig kunnen zeggen dat het eerder toeval is. ;)

Ikke, was zelfs al voordat de reeks begon. Lijkt me wel allesbehalve te kloppen aangezien Stijn duidelijk kandidaat is (of net zoals Hanne een slechte Mol als 1 van deze 2 het is)
Lomperik..

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #54 Gepost op: 23-02-2016, 17:52:42 »
Ikke, was zelfs al voordat de reeks begon. Lijkt me wel allesbehalve te kloppen aangezien Stijn duidelijk kandidaat is (of net zoals Hanne een slechte Mol als 1 van deze 2 het is)

Beetje te vlot geoordeeld over Hanne vind ik.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #55 Gepost op: 23-02-2016, 19:02:44 »
Stijn:

onmols: de wasopdracht ging perfect

mols: hij stemt Issabel bij de stemming

Ik hoop echt dat hij wint, hij heeft het meeste voor de pot gedaan
klaar voor de strijd

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #56 Gepost op: 23-02-2016, 19:47:41 »
Stijn:

onmols: de wasopdracht ging perfect

mols: hij stemt Issabel bij de stemming

Ik hoop echt dat hij wint, hij heeft het meeste voor de pot gedaan

Ik zou het hem gunnen, maar ik ben bang dat hij net iets te naïef is. Hij maakt zich zo onverdacht dat hij met de testen in een nadelige situatie komt.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline david_vdb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #57 Gepost op: 24-02-2016, 00:28:05 »
Ik zou het hem gunnen, maar ik ben bang dat hij net iets te naïef is. Hij maakt zich zo onverdacht dat hij met de testen in een nadelige situatie komt.

Ach, hij zit wel op Bruno als mol, dus komt goed  :) Al zegt hij wel in één van de extra filmpjes dat hij nog spreidt over meerdere mollen. Daar zal hij stilaan toch van af moeten. Zeker als ook Thibaud op Bruno zit, en daar heeft het sinds diens uitspraken in aflevering 4 toch alle schijn van. En Thibaud spreidt niet.

Offline truffel

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #58 Gepost op: 8-03-2016, 07:54:27 »
Ik vind het gek dat niet meer mensen stijn verdenken.
Enkel en alleen door de voetbalproef(waarbij die raadseltjes makkie waren en die keeper wel heel opzichtig de andere kant uit sprong) en de geurproef.

bij de eerste proef vd zoutvlakte had hij geen bijdrage tijdens raadseltje met cola (klassieker nochtans)
bij de lama's ving hij er 2 in 1 keer (wat achteraf geld bleek op te leveren, maar toch ook zeer hoog risico inhield met de bankroet lama's)
Aan die brug bleef hij wel heel lang hangen.
Bij het beslissen of Ruth terugkwam (met 5000 euro) koos hij ook voor nee, terwijl dit eigenlijk niet echt past bij zijn verdere ingesteldheid.

In de directeurswoning loop je op het einde normaal toch super snel naar die laatste knop, alles of niks.

ik kan zo wel nog een tijdje door gaan.

 Ik ga er altijd van uit dat je het echte moment van sabotage nooit in beeld gaat zien of toch niet echt gaat uitgelicht worden. Als kijker is het enige waarop je je kan baseren meestal intuïtie of observatie van de lichaamstaal. Wel het is net door die lichaamstaal dat ik Stijn al van aflevering 1 verdenk. Die lijkt zich heel de tijd te gedragen alsof hij mee speelt als figurant aan 1 of ander amateurtoneelgezelschap.


Offline Amateur

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #59 Gepost op: 8-03-2016, 08:59:28 »
bij de eerste proef vd zoutvlakte had hij geen bijdrage tijdens raadseltje met cola (klassieker nochtans)
Net als de andere kandidaten die nog over zijn.

bij de lama's ving hij er 2 in 1 keer (wat achteraf geld bleek op te leveren, maar toch ook zeer hoog risico inhield met de bankroet lama's)
De mol weet precies welke lama de bankroet is en welke niet. Zit weinig risico in. En het feit is: hij haalde hier geld binnen, dus zou hem juist minder verdacht maken.

Aan die brug bleef hij wel heel lang hangen.
Maar hij sprong uiteindelijk en daarmee slaagde de opdracht.


Bij het beslissen of Ruth terugkwam (met 5000 euro) koos hij ook voor nee, terwijl dit eigenlijk niet echt past bij zijn verdere ingesteldheid.
Hoezo niet? Ik heb hem nog niet anderen zien matsen. Hij is fanatiek en wil winnen.


Mwoah. Tot ik een verhaal hoor over hoe hij meer dan 500 euro gemold heeft, is 'ie echt niet verdacht.