Auteur Topic: [KANDIDAAT] Stijn  (gelezen 73219 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[KANDIDAAT] Stijn
« Gepost op: 21-01-2016, 22:44:29 »

De Benjamin van de groep werkt in het dagelijks leven als ingenieur bij Henkel. In zijn vrije tijd speelt hij competitief voetbal en gaat hij graag op reis.


Voor meer info over Stijn, vind je hier zijn profiel op de officiële website.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2016, 09:46:13 door Robbieazerty »

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ingenieur 25
« Reactie #1 Gepost op: 30-01-2016, 00:44:40 »


Stijn (25, ingenieur)

"Toen ik de allereerste aflevering van De Mol gezien had, zei ik al: later ga ik daar ooit aan meedoen. Nu is de kans daar. Ik ben geboeid door het psychologische spel dat de hele tijd bezig is tussen de kandidaten… terwijl daar toch ook altijd mooie vriendschappen gesmeed worden."
Lomperik..

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #2 Gepost op: 2-02-2016, 15:47:50 »
Sympathieke kerel maar geen mol

verdacht:?

onverdacht:
zit in raadselgroep, valt af (verlies invloed)
vangt 2 lama's in 1 worp (verdient na Gilles het meeste geld)
klaar voor de strijd

Offline sunray

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #3 Gepost op: 2-02-2016, 18:47:13 »
Sympathieke kerel maar geen mol

verdacht:?

onverdacht:
zit in raadselgroep, valt af (verlies invloed)
vangt 2 lama's in 1 worp (verdient na Gilles het meeste geld)

Weinig verdacht... maar je zou toch verwachten dat een recentelijk afgestudeerd ingenieur toch eerder naar preciesere meetmethodes grijpt dan een waterpistool dat maximaal 11.5 m ver schiet, en op een bepaald toch eens aan 'druk' denkt (ook al is het mogelijks te laat, zoals Hanne en Bruno), of zich toch minstens afvraagt hoe dat fysisch gedaan kan worden.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #4 Gepost op: 2-02-2016, 18:50:07 »
Weinig verdacht... maar je zou toch verwachten dat een recentelijk afgestudeerd ingenieur toch eerder naar preciesere meetmethodes grijpt dan een waterpistool dat maximaal 11.5 m ver schiet, en op een bepaald toch eens aan 'druk' denkt (ook al is het mogelijks te laat, zoals Hanne en Bruno), of zich toch minstens afvraagt hoe dat fysisch gedaan kan worden.

en welk nut heeft het om dat raadsel niet op te lossen? Als mol leg je zo elke invloed bij de gewone kandidaten
klaar voor de strijd

Offline sunray

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #5 Gepost op: 2-02-2016, 19:28:38 »
Maar daar geef ik je absoluut gelijk in. Ik vermoed dat het eerder de jeugdigheid is dan iets anders. Maar 'k heb het toch genoteerd als een kleine notitie.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #6 Gepost op: 2-02-2016, 19:35:55 »
Spelen voor minder geld, en misschien wist hij al dat ze er ver vanaf zaten
#teamamaimiljaarde

Offline sunray

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #7 Gepost op: 2-02-2016, 19:48:31 »
Ze zaten er eigenlijk nie zo ver af. Hadden ze één maal minder de plakband gelegd, dan hadden ze op 2509 m gestaan. Ze zaten er 51 m voorbij. Die laatste plakband leggen was er te veel aan.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #8 Gepost op: 2-02-2016, 23:53:20 »
Vind hem een leuke kandidaat  ::tandpastasmiley::
Hoewel ik zéker niet had gesprongen als ik hem was geweest met mijn hoogtevrees + water/zee angst, dus zeker knap  ::ok::
Denk voorlopig niet dat hij de Mol is, maar hoop wel dat 'ie het ver gaat schoppen!
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #9 Gepost op: 2-02-2016, 23:58:45 »
Ik denk da ze vergeten zijn de eerste strook plakband mee te tellen en dat ze pas begonnen zijn met tellen vanaf dat ze voor de eerste keer de plakband zelf legden. Als Stijn dit wist kan hij makkelijk het raadsel opzich nemen en invloed verliezen want ze zijn toch al fout.
#teamamaimiljaarde

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #10 Gepost op: 2-02-2016, 23:59:13 »
Ik vraag me af of het hangen niet enger is dan het je laten vallen?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #11 Gepost op: 3-02-2016, 00:10:15 »
Ik vraag me af of het hangen niet enger is dan het je laten vallen?

Ja precies. Daarom staat hij bij mij op 1. Ik vond zijn angst heel overdreven overkomen.

Offline belg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #12 Gepost op: 3-02-2016, 09:56:00 »
Ik denk da ze vergeten zijn de eerste strook plakband mee te tellen en dat ze pas begonnen zijn met tellen vanaf dat ze voor de eerste keer de plakband zelf legden. Als Stijn dit wist kan hij makkelijk het raadsel opzich nemen en invloed verliezen want ze zijn toch al fout.
De ja-groep is al fout, maar van de nee-groep heeft hij geen informatie. Stel dat de nee-groep het wel goed doet en om welke reden dan ook kiezen ze voor de 'oplossing' van de nee-groep, dan is de opdracht geslaagd.
Ik denk echt dat de mol dat risico wil vermijden.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #13 Gepost op: 3-02-2016, 22:22:23 »
Het weetje dat op de site staat:

"Stijn wordt meer verdacht door kattenpersonen dan door hondenpersonen"

Opzich niets raars aan, ware het niet dat je je gewoon via FB moet aanmelden, en dus nergens moet aangeven of je liever katten of honden ziet. Dit weetje is dus gebaseerd op larie en apekool. MAAR misschien zit er wel een hint in? Katten vangen mollen, honden niet. Wie weet is dit verborgen hint naar De Mol op de site.  >:D
Lomperik..

Offline belg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #14 Gepost op: 4-02-2016, 09:51:00 »
"Stijn wordt meer verdacht door kattenpersonen dan door hondenpersonen"
Die verdenkingen zijn gebaseerd op een Ivox-onderzoek. Dat is een panel van meer dan 1000 mensen (ik ben er toevallig één van) die per mail gecontacteerd zijn. Vooraf moest je wat standaardvragen over jezelf beantwoorden: je leeftijd, je woonplaats, je mol-voorgeschiedenis, of je een honden- of kattenpersoon bent... Na elke aflevering moet je aangeven wie je (niet) verdenkt.
 

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #15 Gepost op: 4-02-2016, 10:54:56 »
Die verdenkingen zijn gebaseerd op een Ivox-onderzoek. Dat is een panel van meer dan 1000 mensen (ik ben er toevallig één van) die per mail gecontacteerd zijn. Vooraf moest je wat standaardvragen over jezelf beantwoorden: je leeftijd, je woonplaats, je mol-voorgeschiedenis, of je een honden- of kattenpersoon bent... Na elke aflevering moet je aangeven wie je (niet) verdenkt.
 

Ow leuke informatie Belg!
Hoe komt dat je uitgekozen bent? Heb je jou daarvoor ergens moeten opgeven ofzo?
Lomperik..

Offline belg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #16 Gepost op: 4-02-2016, 11:30:23 »
Ik heb ooit eens meegedaan aan een 'enquête' van iVOX i.v.m de verkiezingen, en toen toegestaan dat ze me mogen gebruiken voor andere onderzoeken. Nooit nog wat van gehoord, tot er plots die mail kwam over De Mol. Puur toeval.

On-topic:
"Stijn wordt meer verdacht door kattenpersonen dan door hondenpersonen"
Ik behoor dan tot de minderheid. Stijn viel af bij het raadsel en verloor zo de controle over het spel.

Offline Marburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #17 Gepost op: 4-02-2016, 12:53:58 »
De mol :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #18 Gepost op: 4-02-2016, 17:45:12 »
Ik heb ooit eens meegedaan aan een 'enquête' van iVOX i.v.m de verkiezingen, en toen toegestaan dat ze me mogen gebruiken voor andere onderzoeken. Nooit nog wat van gehoord, tot er plots die mail kwam over De Mol. Puur toeval.

On-topic: Ik behoor dan tot de minderheid. Stijn viel af bij het raadsel en verloor zo de controle over het spel.

Idem. Zelfde situatie. Lid van het panel sinds de lokale verkiezingen van 2012 en ook uitgenodigd om mee te doen aan een panel van ''Molloten''

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Stijn
« Reactie #19 Gepost op: 8-02-2016, 22:17:31 »
Zullen we hem maar afstrepen ?
€6000,-  is wel een beetje heel veel.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.