Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 42538 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #120 Gepost op: 24-03-2017, 18:14:47 »
Ik had 23 900 gegokt en ben nr 121. Weet niet of dat nummer iets voorstelt?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #121 Gepost op: 24-03-2017, 18:55:14 »
Ik mag in de zaal van Eline zitten  :D

Welk zaalnummer is dat?  ::hypocriet:: ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #122 Gepost op: 24-03-2017, 18:59:16 »
Eline 4, Davey 7 en Annelies 6 heb ik vernomen

Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #123 Gepost op: 24-03-2017, 19:25:39 »
Omdat je twee kaartjes hebt gewonnen :D Gefeliciteerd ::ok::

 :o Krijgt iedereen 2 tickets als ze vanuit de app hebben gewonnen?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #124 Gepost op: 25-03-2017, 00:30:37 »
:o Krijgt iedereen 2 tickets als ze vanuit de app hebben gewonnen?
Zoiets had ik gelezen, en het lijkt me ook logisch (kaartjes win je vrijwel altijd per twee). Dus zoek een leuk persoon uit om mee te gaan ::ok::
...óf niet!

Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #125 Gepost op: 25-03-2017, 14:18:59 »
Tof! Ik heb mijn Facebook gevraagd, maar voor het geval dat er geen Molfans tussen zitten zal ik het hier ook nog even vragen: wil je met mij op moldate stuur dan even een PM! (pluspunten voor een carpool of slaapplek  ::trots::)

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #126 Gepost op: 26-03-2017, 18:56:33 »
Wie spot ik morgen @Kinepolis? Nog één dag, jongens en meisjes!!
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #127 Gepost op: 26-03-2017, 19:14:24 »
Wie spot ik morgen @Kinepolis? Nog één dag, jongens en meisjes!!

Mij ::zwaai::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #128 Gepost op: 26-03-2017, 19:27:05 »

Wie spot ik morgen @Kinepolis? Nog één dag, jongens en meisjes!!
Mij ::zwaai::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #129 Gepost op: 26-03-2017, 19:43:03 »
Mij ook :D
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #130 Gepost op: 26-03-2017, 21:46:00 »
Mij niet want ik zal vast in de menigte opgaan. Maar ik heb er wel heel veel zin in. ::boogie::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #131 Gepost op: 26-03-2017, 22:16:42 »
Iedereen enorm veel plezier in mijn tweede thuisstad.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #132 Gepost op: 27-03-2017, 09:35:51 »
Nogmaals héél veel plezier allemaal ennuh...  rij/reis voorzichtig  ::zwaai::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #133 Gepost op: 27-03-2017, 11:32:34 »
Tof! Ik heb mijn Facebook gevraagd, maar voor het geval dat er geen Molfans tussen zitten zal ik het hier ook nog even vragen: wil je met mij op moldate stuur dan even een PM! (pluspunten voor een carpool of slaapplek  ::trots::)

Hopelijk heb je iemand gevonden. Als ik niet al tickets had zou ik zeggen, ik ga met je mee. Wou het zekere voor het onzekere nemen dus heb ik er maar snel gekocht, maar in de zaal zitten van een van de finalisten maakt het toch net iets unieker. Veel plezier alvast. En je bent volgens mij ook welkom op de receptie achteraf. De betalende mensen niet denk ik. Op die receptie kon je een praatje maken met alle kandidaten of op de foto wie dat wilde. We kregen ook nog een fles Argentijnse wijn en zo'n goodiebag. Heel tof allemaal, ben eens benieuwd hoe dat vanavond verloopt, want er zal nu een pak meer volk zijn en minder tijd allicht. De Mol en haar finalisten gaan hun werk hebben, dat is zeker. ;)

Ik breng hoogstwaarschijnlijk een leeftijdsgenoot mee van mijn Mol. 8) Alleen al daarom hoop ik dat er toch nog een kans is om de Mol tegen het lijf te lopen.

Binnen iets minder dan een halve dag weten we wie achter al die verraaierij zit. :o ::hyper:: Amuseer jullie allemaal, ook de thuisblijvers ... en wie weet zie ik jullie daar, al zal het stampvol zitten. Ik kijk er in ieder geval al een week naar uit, De Mol weer op groot scherm en al die reacties in de gemixte molzaal! ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 27-03-2017, 11:39:50 door FeniX-V »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #134 Gepost op: 27-03-2017, 13:10:48 »
Ben ik blind geweest de voorbije week of is het logo van VIER vandaag veranderd naar een 4?

Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #135 Gepost op: 27-03-2017, 13:24:07 »
Hopelijk heb je iemand gevonden. Als ik niet al tickets had zou ik zeggen, ik ga met je mee. Wou het zekere voor het onzekere nemen dus heb ik er maar snel gekocht, maar in de zaal zitten van een van de finalisten maakt het toch net iets unieker.
Ik heb nog niemand gevonden dus je kunt nog mee! Maar ja als je al tickets hebt..

Oh ja jullie kunnen me herkennen aan m'n blauwe schoenen  ::tandpastasmiley::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #136 Gepost op: 27-03-2017, 14:32:15 »
Ik heb nog niemand gevonden dus je kunt nog mee! Maar ja als je al tickets hebt..

Oh ja jullie kunnen me herkennen aan m'n blauwe schoenen  ::tandpastasmiley::

Als ik je oproep vorige week al gelezen had dan had ik geen kaartje hoeven kopen. Lijkt me super om in de Eline zaal te zitten met gelijkgestemden  ::trots:: Evenwel zit ik vanavond in zaal 16. Of ik moet van kaartjes kunnen wisselen aan de kassa  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #137 Gepost op: 27-03-2017, 15:30:26 »
Ik neem iemand mee dus helaas kan ik die persoon niet zomaar achterlaten. En ik hoor eerlijk gezegd in de Annelieszaal, dus een Eline verdenker hoort er misschien nog meer thuis.

Je kan waarschijnlijk alleen maar wisselen met een plaats die nog vrij is in een van de zalen. Je geld krijg je sowieso niet terug, maar je kan het wel proberen natuurlijk. Je kan wel bv. je kaartje aan iemand anders geven of verkopen als je dat echt wil. Dan kan je alsnog met ICYURinEcstacy mee in de Eline-zaal. Om dan te zien dat ze wint of verliest. :P

Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #138 Gepost op: 27-03-2017, 15:57:01 »
Waarom denkt iedereen opeens dat ik in de Elinezaal zit? Ik zit in de Annelieszaal  ::zwaai::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #139 Gepost op: 27-03-2017, 16:18:22 »
Aaaaargh, dat is spijtig. Je zit in de juiste zaal! Jij gaat de avond van je leven hebben. Dat is even balen, maarja ik kan mijn gezelschap toch niet in de kou laten staan en alleen in de zaal gaan droppen. Had ik dit geweten was ik misschien wel alleen naar Antwerpen gereisd. Wie weet kan je me nog meesmokkelen naar de receptie achteraf. Zal op je blauwe schoenen letten. Maarja heb zelf ook blauwe schoenen dus waarschijnlijk 300 anderen ook. Veel plezier alvast. ;)

Kijk, en daarom zouden ze eerst de winnaars op de hoogte moeten brengen dat ze tickets hebben gewonnen en daarna pas de tickets beschikbaar maken voor alle geïnteresseerden. Maar Vier blijft zo'n vreemde beslissingen nemen rond De Mol.