Auteur Topic: [KANDIDAAT] Annelies  (gelezen 58115 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #20 Gepost op: 9-02-2017, 11:56:59 »
Haar stevige drinkpartij en kater achteraf (Bouba blijkbaar ook goed doorgezakt) lijkt me zeer onmols.


Nouja we zien haar toch niet liters alcohol wegtikken?
Wie weet had ze maar 2 wijntjes op en viel het een beetje verkeerd, het is tenslotte een oudere vrouw ;D

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #21 Gepost op: 9-02-2017, 13:15:44 »
Dan moest ze na mol ook al helderziende zijn als ze dit wist.

Ja, of niet, zie deze post in het  Hans-topic

Edit: ik heb de post vervangen door een linkje naar dezelfde post in het Hans-topic, omdat de post meer over Hans dan over Annelies ging.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2017, 13:18:33 door tumtum »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #22 Gepost op: 12-02-2017, 15:37:33 »
Haar stevige drinkpartij en kater achteraf (Bouba blijkbaar ook goed doorgezakt) lijkt me zeer onmols.

Mee eens, al schrijf ik haar zeker niet af als mogelijke mol. Vooral (zoals al gezegd) die niet gekozen vraag of mozzarella. (al had de VN-vraag ook wel goed geraden mogen worden)
Ich bin ein Bärliner!

Offline MarieS

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #23 Gepost op: 14-02-2017, 06:20:22 »
Ik vond Annelies het verdachts tijdens aflevering 2. Tijdens de klokkenluiden proef laat ze Bernard alle fouten maken, maar bij het verdelen van de kandidaten voor de koorproef, maakt ze een opmerking die kan getuigen van voorkennis. Ze beweert dat ze Eline er eerder al op had aangesproken dat ze een goeie stem had, dat terwijl we duidelijk zien dat Eline zo vals als een kat zingt  ::rofl::. Voor de 1000 gaan terwijl ze het moeilijk heeft met de tekst is uiteraard ook verdacht. Daarbij stopt ze op een bepaald moment met zingen als er een jurylid langskomt.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #24 Gepost op: 14-02-2017, 19:54:24 »
Ja, eens: verdacht. Sluit zelfs niet uit dat zij met opzet is gevallen. Want: niet hardlopen. Plus de verkeerd gekozen vragen aflevering 1
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #25 Gepost op: 14-02-2017, 23:42:05 »
Ik vind Annelies ook verdacht!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #26 Gepost op: 15-02-2017, 21:35:22 »
Mijn hoofdverdachte  ::jaja::. Als ik de mol was zou ik trouwens niet willen zingen, maar als de groep je aanwijst kan je bijna niet anders..
Frankje Lapi

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #27 Gepost op: 15-02-2017, 22:34:40 »
In mijn top drie juist omdat ze gaat zingen terwijl ze niet aangewezen werd .
On top off de zaken uit afl 1 natuurlijk

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #28 Gepost op: 15-02-2017, 22:48:52 »
Haar stevige drinkpartij en kater achteraf (Bouba blijkbaar ook goed doorgezakt) lijkt me zeer onmols.


Gilles bleef ook lang wakker en dronk ook stevig door  ;)

Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #29 Gepost op: 17-02-2017, 15:39:22 »
Opmerkelijk is wel dat vorig jaar sommigen hier dachten dat bij de eerste opdracht op de zoutvlakte de mol wel bij de overblijvende groep zou zitten om meer invloed te hebben. In plaats daarvan bleef Gilles enigszins op de achtergrond en huilde gewoon niet. Zou goed kunnen dat ook dit jaar de mol niet bij het tweede deel van de loopopdracht aanwezig was.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #30 Gepost op: 17-02-2017, 15:57:15 »
Opmerkelijk is wel dat vorig jaar sommigen hier dachten dat bij de eerste opdracht op de zoutvlakte de mol wel bij de overblijvende groep zou zitten om meer invloed te hebben. In plaats daarvan bleef Gilles enigszins op de achtergrond en huilde gewoon niet. Zou goed kunnen dat ook dit jaar de mol niet bij het tweede deel van de loopopdracht aanwezig was.

Zou zeker goed kunnen. Ik denk na afl. 2 dat Annelies de Mol is (zie topic poll voor meer uitleg) en bij de loopopdracht in een ideale positie zat om te mollen. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik vind dat ze daarbij best verdacht in beeld is gebracht. En dan heb ik het niet over haar val wat ongetwijfeld een ongelukje was, maar over haar keuzes voor vragen die ze aan Eline voorlegde. De twijfels die Eline over Annelies' keuzes had werden duidelijk in beeld gebracht.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #31 Gepost op: 17-02-2017, 19:27:39 »
Zou zeker goed kunnen. Ik denk na afl. 2 dat Annelies de Mol is (zie topic poll voor meer uitleg) en bij de loopopdracht in een ideale positie zat om te mollen. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik vind dat ze daarbij best verdacht in beeld is gebracht. En dan heb ik het niet over haar val wat ongetwijfeld een ongelukje was, maar over haar keuzes voor vragen die ze aan Eline voorlegde. De twijfels die Eline over Annelies' keuzes had werden duidelijk in beeld gebracht.

Maar we zagen in aflevering 2 vorig jaar toch ook duidelijk dat Cathy niet wilde dat Gilles de kapel binnen ging? Dat vind ik zo leuk aan De Mol. Dat ook de Mol gewoon schijnwerpers op zich krijgt op geregelde tijdstippen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #32 Gepost op: 17-02-2017, 20:01:02 »
Maar we zagen in aflevering 2 vorig jaar toch ook duidelijk dat Cathy niet wilde dat Gilles de kapel binnen ging? Dat vind ik zo leuk aan De Mol. Dat ook de Mol gewoon schijnwerpers op zich krijgt op geregelde tijdstippen.

Dat is zeker waar. (En sindsdien was Gilles mijn Mol. ;D)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #33 Gepost op: 20-02-2017, 22:37:43 »
Alles teruggekeken en Annelies is mijn (wens)mol. Hoe leuk zou het zijn als zij het zou zijn? ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #34 Gepost op: 20-02-2017, 23:31:44 »
Ik stond op het punt om mijn Mol Annelies te laten varen na haar passiviteit in het busje (ook al zou dat een soort van molactie kunnen zijn) maar na de speciale eliminatie kan ik dat echt niet zomaar doen. Ze houdt toch maar mooi 3000 euro uit de pot door onterecht aangewezen te worden...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #35 Gepost op: 20-02-2017, 23:32:33 »
Ik stond op het punt om mijn Mol Annelies te laten varen na haar passiviteit in het busje (ook al zou dat een soort van molactie kunnen zijn) maar na de speciale eliminatie kan ik dat echt niet zomaar doen. Ze houdt toch maar mooi 3000 euro uit de pot door onterecht aangewezen te worden...

Maar dat busje... Is dat dan echt gewoon moe zijn en niets meer kunnen?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #36 Gepost op: 20-02-2017, 23:37:05 »
Maar dat busje... Is dat dan echt gewoon moe zijn en niets meer kunnen?

Tja. Ik denk dat een kandidaat dat eerder overkomt dan de Mol die toch wel iets van zijn molplan wil uitvoeren. Zeker als je eerst een hele dag niks van invloed hebt kunnen uitoefenen.

Ik ben dus nog steeds wel geneigd om Annelies niet meer als Mol te zien, maar te snel afschrijven is onverstandig. (Ik ga nog maar eens extra goed op andere kandidaten letten bij het terugkijken. :))

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #37 Gepost op: 20-02-2017, 23:38:42 »
Tja. Ik denk dat een kandidaat dat eerder overkomt dan de Mol die toch wel iets van zijn molplan wil uitvoeren. Zeker als je eerst een hele dag niks van invloed hebt kunnen uitoefenen.

Ik ben dus nog steeds wel geneigd om Annelies niet meer als Mol te zien, maar te snel afschrijven is onverstandig. (Ik ga nog maar eens extra goed op andere kandidaten letten bij het terugkijken. :))

Ga ik ook doen. Aangezien ik denk dat de Mol een vrouw is, ga ik toch maar eens kijken naar Eline. Die begint wel opvallend vaak de bal mis te slaan. ;)

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #38 Gepost op: 21-02-2017, 00:32:22 »
Ik zie geen reden om als Mol niks te zeggen. Je gaat of mee je best doen om onverdacht over te komen, of je gaat voor verwarring zorgen om zo de opdracht (deels) te laten mislukken.

Offline stofferenblik

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #39 Gepost op: 21-02-2017, 00:41:00 »
Dat was wel heel raar gedrag van Annelies. Ik vind het ook verdacht dat ze dat cadeau geeft aan Marzena. Dat gebeurde na de test, dus dan zou ze als Mol al weten dat Marzena zal afvallen door haar toneelspel. Kan uit schuldgevoel daarover zijn...