Auteur Topic: [KANDIDAAT] Annelies  (gelezen 58129 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[KANDIDAAT] Annelies
« Gepost op: 4-02-2017, 10:55:19 »


Geboortedatum: 19/04/1958
Woonplaats: Schoten
Beroep: Leerkracht godsdienst
Hobby’s en interesses: Koken, feestjes geven, organiseren van quizzen
Beste eigenschap: Hulpvaardig
Slechtste eigenschap: Overdrijven
Lievelingseten: Salades (Griekse, Nicoise,...)
Identificeert zich met: /
Lievelingsartiest: Bruce Springsteen

Lievelingsartiest: Bruce Springsteen
Annelies is een atypische leerkracht godsdienst, want traditioneel gelovig is ze naar eigen zeggen niet. Vroeger ging ze wel naar de kerk, maar op een bepaald moment haakte ze af. De kandidaat uit Schoten houdt van koken en het organiseren van feestjes en quizzen. Ze is naar eigen zeggen hulpvaardig, maar kan ook behoorlijk overdrijven.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 23:15:19 door Robbieazerty »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #1 Gepost op: 5-02-2017, 00:26:10 »
Schot voor de boeg. Gewoon omdat ze het meest afwijkt van Gilles.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #2 Gepost op: 6-02-2017, 18:23:35 »
Schot voor de boeg. Gewoon omdat ze het meest afwijkt van Gilles.

Ze identificeert zich met niemand, net als de Mol in het spel  ::vergroot::
Woosie down?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #3 Gepost op: 6-02-2017, 23:53:09 »
Miss moto dus, justem! Vraag me af of ze het lang zal volhouden  :-X
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #4 Gepost op: 6-02-2017, 23:54:24 »
Miss moto dus, justem! Vraag me af of ze het lang zal volhouden  :-X

Als ze over haar voeten blijft vallen, dan gaat ze niet ver komen. ;D

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #5 Gepost op: 7-02-2017, 15:18:08 »
Mijn mol voorlopig. Ze was druk bezig anderen te overtuigen op de rode knop te drukken, maar deed dit vervolgens zelf niet?
Ze gaf Eline ook de moeilijke vraag op het bergparcours (welk speelgoed is naar een Amerikaanse president vernoemd - waanzinnig lastige vraag), terwijl ze naar de kleur van de G van Google had kunnen vragen, wat Eline gelijk kon beantwoorden. Hele rare keuze. Idem. voor het niet kiezen voor de simpele mozarella vraag  :o
« Laatst bewerkt op: 7-02-2017, 15:22:40 door Nat79 »

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #6 Gepost op: 7-02-2017, 15:35:54 »
Mijn mol voorlopig. Ze was druk bezig anderen te overtuigen op de rode knop te drukken, maar deed dit vervolgens zelf niet?
Ze gaf Eline ook de moeilijke vraag op het bergparcours (welk speelgoed is naar een Amerikaanse president vernoemd - waanzinnig lastige vraag), terwijl ze naar de kleur van de G van Google had kunnen vragen, wat Eline gelijk kon beantwoorden. Hele rare keuze. Idem. voor het niet kiezen voor de simpele mozarella vraag  :o
Tja, ook ik als 22-jarige had de Teddy-vraag wel goed en Google niet, ondanks dat ik dagelijks minstens 10 zoekopdrachten doe. Maarja, ik heb ook wel een beetje een obsessie voor de VS...
Desondanks had ik waarschijnlijk ook de Googlevraag gesteld aan haar. Haar vragen zijn wel verdacht, maar er zit natuurlijk ook een leeftijdsverschil tussen beiden.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #7 Gepost op: 7-02-2017, 16:14:08 »
Tja, ook ik als 22-jarige had de Teddy-vraag wel goed en Google niet, ondanks dat ik dagelijks minstens 10 zoekopdrachten doe. Maarja, ik heb ook wel een beetje een obsessie voor de VS...
Desondanks had ik waarschijnlijk ook de Googlevraag gesteld aan haar. Haar vragen zijn wel verdacht, maar er zit natuurlijk ook een leeftijdsverschil tussen beiden.

Knap!! Ik weet veel van geschiedenis en de VS maar zat net als Eline aan de achternamen van presidenten te denken. Maar goed, dan nog was haar keuze voor de vraag over de VN heel raar, gezien de makkelijkheidsfactor van die andere vraag, van welk dier's melk 'mozarella di buffelo' is gemaakt (what's in a name). Stukken makkelijker dan die over de VN (al wist ik die wel hehe).
En ze maakte het voor zichzelf ook gelijk onmogelijk om mee te rennen met die fopduik  ::rofl::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #8 Gepost op: 7-02-2017, 20:56:39 »
Zit met 2 Anderen in auto. Kan dus meer mensen beinvloeden .
Statistisch gezien grootste kans dat mol in deze auto zit.

Valt vrij vreemd, wel echte blessure, maar neemt zo veel Tijd weg

Rare Keuzes voor quizvragen.  Houdt ze hiermee bewust eline weg van het Lopen?


Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #9 Gepost op: 7-02-2017, 21:00:33 »
Mijn mol voorlopig. Ze was druk bezig anderen te overtuigen op de rode knop te drukken, maar deed dit vervolgens zelf niet?
Ze gaf Eline ook de moeilijke vraag op het bergparcours (welk speelgoed is naar een Amerikaanse president vernoemd - waanzinnig lastige vraag), terwijl ze naar de kleur van de G van Google had kunnen vragen, wat Eline gelijk kon beantwoorden. Hele rare keuze. Idem. voor het niet kiezen voor de simpele mozarella vraag  :o
Niks lastigs aan. De kleur vd eerste letter van Google, dat is pas lastig. En ik gebruik Google elke dag..  :-X :-[

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #10 Gepost op: 7-02-2017, 22:45:10 »
Ik schrijf haar niet af als mol, dat vallen kan per ongeluk zijn en goed uitkomen voor haar als ze de mol is.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #11 Gepost op: 7-02-2017, 22:51:02 »
Ze scheen een behoorlijke kater gehad te hebben. Misschien niet slim voor de Mol om veel te drinken aangezien je jezelf dan makkelijker verspreekt? (OK, dat was ook de reden waarom veel kandidaten Dennis afschreven... ::proostbier:: ;D)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #12 Gepost op: 8-02-2017, 11:39:06 »
Niks lastigs aan. De kleur vd eerste letter van Google, dat is pas lastig. En ik gebruik Google elke dag..  :-X :-[

Amai, voila, maar een vraag over "mozarella di buffelo" niet kiezen bij drie kaartjes op de paal is zeker een inschattingsfout  :)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #13 Gepost op: 8-02-2017, 12:47:24 »
Ze scheen een behoorlijke kater gehad te hebben. Misschien niet slim voor de Mol om veel te drinken aangezien je jezelf dan makkelijker verspreekt? (OK, dat was ook de reden waarom veel kandidaten Dennis afschreven... ::proostbier:: ;D)

Kees werd daarom net verdacht door Janine of Paulien. Hij dronk 3 weken niet
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #14 Gepost op: 8-02-2017, 17:30:23 »
Ik denk dat als ze de mol is, die val wel is een molactie zou kunnen zijn. Een 'Gijsje' (WIDM S5), maar nu expres  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #15 Gepost op: 8-02-2017, 17:42:14 »
Ik denk dat als ze de mol is, die val wel is een molactie zou kunnen zijn. Een 'Gijsje' (WIDM S5), maar nu expres  ::jaja::

Dat lijk mij sterk. Dan zou ze masterclasses schwalbes maken kunnen geven.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #16 Gepost op: 8-02-2017, 18:34:39 »
Opvallend is dat zij helemaal in het begin 'ciao' tegen haar (vermoedelijke) partner zegt en dat we later 'Arrivederci Hans' in de auto horen. Kan dit een hintje zijn?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #17 Gepost op: 8-02-2017, 21:43:49 »
Opvallend is dat zij helemaal in het begin 'ciao' tegen haar (vermoedelijke) partner zegt en dat we later 'Arrivederci Hans' in de auto horen. Kan dit een hintje zijn?

Dan moest ze na mol ook al helderziende zijn als ze dit wist.
klaar voor de strijd

Offline Mollermans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #18 Gepost op: 9-02-2017, 00:19:49 »
Een klein onmols detail opgemerkt van Annelies: Ik denk dat de mol wel op voorhand al info krijgt over de andere kandidaten. Wanneer Bouba zijn naam zegt tegen Annelies in de auto zegt ze "zeg het nog eens", en dat lijkt allesbehalve gespeeld. Ofwel krijgt de mol totaal geen info over de anderen, maar dat denk ik dus niet.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #19 Gepost op: 9-02-2017, 09:25:04 »
Haar stevige drinkpartij en kater achteraf (Bouba blijkbaar ook goed doorgezakt) lijkt me zeer onmols.