Auteur Topic: [KANDIDAAT] Eline  (gelezen 42156 keer)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #120 Gepost op: 27-03-2017, 23:54:51 »
Vanaf aflevering 4, toen Gilles aan iedereen vroeg of hij/zij de mol was, was Eline mijn mol. Zo koelbloedig als zij toen antwoordde, zonder ook maar met de ogen te knipperen  ::ok::

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #121 Gepost op: 27-03-2017, 23:56:09 »
Jeeej ... deze keer zat ik goed :-) .... vanaf aflevering 1 had ik het idee dat de Mol bij één van de quiz-dames zat, dacht eerst Annelies, later Eline, omdat Annelies m.i. net iets te passief zou zijn voor een Mol al zou haar tactiek wel erg effectief zijn geweest. Eline kwam vooral aan het licht als Mol toen ze het alarm af liet gaan en dat stellig ontkende. Een kandidaat zou het lekker aandikken. Ook haar reactie als Davey en Hans op tijd aankomen bij de elektro/navigatie-opdracht gaf haar m.i. weg. Overigens wel nog erg getwijfeld aan Davey, hij toonde klassiek Molgedrag en zou een hele goede zijn geweest als hij niet op het einde zo veel geld binnen had gebracht. Dus sinds aflevering 5 of 6 was het beeld helder voor me. (Maar dat dacht ik vorig jaar ook met de verkeerde Mol!)




Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #122 Gepost op: 28-03-2017, 00:00:44 »
 ::oink:: ::oink:: ::oink::

Waaaaaaaauuuuuuwwww!!! Wat een fantastische twist! Ik had Eline na aflevering 1, daarna steeds Annelies, en nog 1 keertje Eline ingevuld in de pool. had ik toch naar mijn gevoel moeten luisteren...

Ben nu wel heel benieuwd naar haar acties.  ::bravo::

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #123 Gepost op: 28-03-2017, 00:23:10 »
Volgens mij voor heel België toch een opluchting dat het antwoord 'West-vlaanderen' op de vraag 'in welke provincie liggen de Oostkantons' express fout is beantwoord door deze politie inspectrice. (Hoop ik)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #124 Gepost op: 28-03-2017, 00:27:03 »
Volgens mij voor heel België toch een opluchting dat het antwoord 'West-vlaanderen' op de vraag 'in welke provincie liggen de Oostkantons' express fout is beantwoord door deze politie inspectrice. (Hoop ik)

Ja, op het moment zelf dacht ik nog dat de Mol een logischer fout antwoord zou geven, maar gaandeweg had ik toch ook de hoop dat Eline de Mol was en ze hier gewoon haar hand overspeelde. Mogelijk heeft ze hier Annelies ook een ticket voor de finale bezorgd als je achteraf terugkijkt.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #125 Gepost op: 28-03-2017, 00:30:23 »
Drukknop: tegen davey zeggen zeker te drukken, in echt laat drukken maar zeker al drukken
Mandela run: domme antwoorden, bewust niet zes juiste antwoorden halen
Valproef: als eerste duo,  angst voorwenden en vraag fout, mogelijk beïnvloeding rest groep

Busrit door stad, al snel swallow of London lezen maar niet als antwoord kiezen, bewust verkeerde richting kiezen.
Schozoloza: zingt ze normaal ook zo vals?

Blobkussen, snel pinguïn maken , weinig tijd voor hans
Drinken : meedoen met de rest.
Museumroof, sluiptechniek, alarm af laten gaan
Rode scherm. Inzetten op Annelies, of ze gehuild had

Rode lantaarn. Kent haar eigen kracht en stopt snel , houdt hans niet op
Scrabble , coördineert maar niet van harte, verdenk ze ervan zinvolle eieren te hebben laten kapotsmijten.
Café: raar dat ze hier actief mee naar juiste oplossing zoekt

Bezoekers in kooi, ze bemoeit zich amper met de discussie zolang die foute kant in gaat, zwijgt over feit dat zij goed staat

Duiken naar bagage. Meegaan met fouten maar wel zeggen t niet zeker te weten
Meet de mol hartslag is bewust hoog ( misschien gesport net voor de start) zodat ze sommige vragen niet goed kan beantwoorden.

Rugby: weigert ballen te pakken, loopt er soms van weg
10 verschillen . Leidt davey 2 maal weg van goed antwoord en noemt niet t ei wat zij zeker kon zien en geeft davey schuld
Waar of niet, laat ons nog de code zien , maar slaagt bewust niet in opdracht, kans voor twee pasvragen of 0 euro.

Er zullen er paar misschien niet bewust zijn en misschien mis ik er een of twee, maar dat zal t ongeveer zijn.




Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #126 Gepost op: 28-03-2017, 00:40:33 »
Na vorig jaar in de zaal van Gilles te mogen zitten, zat ik dit  jaar weer in de juiste zaal! Fantastisch om mee te maken, maar ik twijfelde tot het laatste moment. Annelies Eline, Annelies Eline, Annelies Eline. Super dat het toch Eline bleek te zijn! Ik denk dat ze wel leuke molacties heeft

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #127 Gepost op: 28-03-2017, 00:46:38 »
Schozoloza: zingt ze normaal ook zo vals?

Mij vielen achteraf haar grimassen op. Als het jurylid voorbij loopt, begint ze te grimassen waardoor de stemklank verandert. Totaal onnodig op dat moment en mogelijk bepalend voor dat aanduiden.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #128 Gepost op: 28-03-2017, 01:08:55 »
Ik ben nog steeds een beetje sprakeloos. ::oink::

Tot op het aller laatste moment heb ik Eline geen seconde als Mol gehad. Wat een super toffe en stoere Mol is zij! ::love:: ::bravo::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #129 Gepost op: 28-03-2017, 01:21:53 »
Dat zijn vaak de mooiste , Heinz . Die je niet verwacht ::tandpastasmiley::


Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #130 Gepost op: 28-03-2017, 01:45:31 »
Dat zijn vaak de mooiste , Heinz . Die je niet verwacht ::tandpastasmiley::

Absoluut. ::tandpastasmiley::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #131 Gepost op: 28-03-2017, 02:10:05 »
Volgende week zal ik pas oordelen over haar spel als Mol, maar qua karakter ben ik haar de afgelopen weken erg gaan waarderen en ben ik heel blij dat zij het is! ::bravo:: Echt een favorietje geworden :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #132 Gepost op: 28-03-2017, 06:41:35 »
Ben superblij met de uitkomst. Was mijn mol al vanaf het bijna begin  ::cheerleader::


+1
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #133 Gepost op: 28-03-2017, 07:23:13 »
De eenvoudige droedel "kwartel" niet zien, snel een pinguïn maken zodat de anderen misschien zouden denken dat Hans dat ook kon, zelf en anderen aanzetten tot drinken, het alarm af laten gaan en 1000 euro verspelen, Annelies onterecht aanwijzen als rood scherm-verdachte. Puur naar aflevering 3 kijkend is Eline een ideale Mol.

Had ik het toch een beetje goed... ;) :P

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #134 Gepost op: 28-03-2017, 09:07:15 »
Had haar nooit echt als hoofdverdachte maar ze ging nooit uit mijn top 3 ook.
Als ik terugzie in mijn notities stond ze na aflevering 2, 3 en 4 als tweede verdachte bij mij (na Annelies), daarna kwam Davey en bleef Eline op de 3e plaats.
Ongelooflijk dat dit dan ook de 3 finalisten werden!

Een mol die geografisch ook heel dichtbij is voor mij, onverwacht.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #135 Gepost op: 28-03-2017, 09:27:56 »
Dit viel mij op in de zin van Dennis en Patrick aan de waterkant met het seinen: DRIEFM, DRIEFM? Oh, 3FM!

Een kwart L ofwel kwartel was de eenvoudigste puzzel om op te lossen. Een el is ook een maataanduiding dus niet zo vreemd dat Eline daarop verder gaat. Maar toch is dit voor mij een verdacht molmoment aangezien ik Eline verdenk er een DRIEFM gedaan te hebben ;)

Dit was voor mij een moment om mij op Eline te focussen. Haar Oostkantons in West-Vlaanderen was een opzichtige actie, maar haar gemol in het museum was toch wel het mooiste. Sindsdien wist ik het zeker. Wel ben ik benieuwd wat ze in de tweede helft van de afleveringen precies aan molacties heeft uitgehaald. Ik ben blij met Eline als mol, hoewel ze geen tactiek leek te hebben was ze wel lekker aanvallend. Ze durfde gewoon een in your face mol te zijn en dat kan ik waarderen. Daarbij zeg nu zelf.. Een flik die sportieve dingen in haar vrije tijd doet en dan toch zo sloom fysieke proeven doen? Allez zeg.. Eline koos voor een andere manier van mollen dan Gilles. Waar ik Gilles een George type vind, vind ik Eline een Elise / Yvon type. Beide kan ik waarderen. Dus merci Eline, dank dat je de Mol was.  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #136 Gepost op: 28-03-2017, 09:48:02 »
Zit wel te denken...  Robin zat ook op Eline uiteindelijk.. hoe lang zal ze al de hoofdverdachte zijn in de groep?
Bertrand leek ook al de schuld van haar museumalarm op zich te willen nemen zodat anderen hem zouden verdenken, dus die had haar ook al door?

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #137 Gepost op: 28-03-2017, 09:50:49 »
Annelies en Davey hadden al redelijk rap vermoedens en Robin zat altijd vol op Bertrand en toen deze eruit ging, was zijn mol Davey of Eline. Hey molboekje van hans had Robin uitsluitsel gegeven dat het Davey niet was en daarom zat hij op Eline. Dus Robin zat maar 1 Aflevering op eline .
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #138 Gepost op: 28-03-2017, 09:56:34 »
Annelies en Davey hadden al redelijk rap vermoedens en Robin zat altijd vol op Bertrand en toen deze eruit ging, was zijn mol Davey of Eline. Hey molboekje van hans had Robin uitsluitsel gegeven dat het Davey niet was en daarom zat hij op Eline. Dus Robin zat maar 1 Aflevering op eline .

Ja klopt, maar feit dat hij afviel terwijl hij op Eline zat geeft iig aan dat op dat moment iedereen ws op haar zat. Ben benieuwd hoe het met de afvallers daarvoor zat.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #139 Gepost op: 28-03-2017, 10:15:10 »
Toch Eline! ::oink:: Pas na die safari opdracht dacht ik aan haar. De groep had geluk dat bij de safari groep mensen wel de witte neushoorn herkenden. Maar niet dankzij Eline.