Auteur Topic: [KANDIDAAT] Eline  (gelezen 42153 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #140 Gepost op: 28-03-2017, 10:54:56 »
Ja klopt, maar feit dat hij afviel terwijl hij op Eline zat geeft iig aan dat op dat moment iedereen ws op haar zat. Ben benieuwd hoe het met de afvallers daarvoor zat.

In de krant stond:
Annelies en Davey zaten snel op Eline. Robin pas na Hans zijn boekje.
Hans en Bertrand zaten vol op Davey. (was wel aan Hans te zien tijdens de GPS-opdracht)

De andere hadden (te) veel gespreid. Staat niets van in de krant

Sam twijfelde tussen Davey en Eline maar zijn moeder overhaalde hem om op Davey te gaan
klaar voor de strijd

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #141 Gepost op: 28-03-2017, 13:25:10 »
Als je kijkt naar de playlist van Eline, mag het toch wel duidelijk zijn dat ze houdt van filmmuziek... Slechts twee nummers van haar lijstje vind ik niet terug op een of andere soundtrack.
En dan toch Davey aanwijzen voor de rugbyproef...  ???

I see fire (Ed Sheeran) - The Hobbit: The Desolation of Smaug
High Hopes (Kodaline) - Love, Rosie
Purple Rain (Prince) - Purple Rain
Dilemma (Nelly) - About Time
Where is the love? (Black Eyed Peas) - ?
Iris (The Goo Goo Dolls) - City of Angels
Nothing Else Matters (Metallica) - Zero Dark Thirty (Scala-versie) + Through the Never
De bestemming (Marco Borsato) - ?
Your song (Elton John) - Moulin Rouge
Casanova (Ultimate Kaos) - originele versie van LeVert: The Pick-up Artist en Fatal Beauty
Eye of the tiger (Survivor) - Rocky III
Lose yourself (Eminem) - 8 Mile
Diamonds (Rihanna) - Bande de filles
I don't want to miss a thing (Aerosmith) - Armageddon
My heart will go on (Celine Dion) - Titanic
Billie Jean (Michael Jackson) - Charlie's Angels
Con te partiro (Andrea Bocelli) - meerdere waaronder Wanted, Blades of Glory...
I've had the time of my life (Bill Medley & Jennifer Warnes) - Dirty Dancing
Photograph (Ed Sheeran) - Me Before You
Total eclipse of the heart (Bonnie Tyler) - meerdere waaronder Bandits

Nu dat ik erover na denk de bestemming => Black Eyed Peas => De zanger will.i.am van Black Eyed Peas heeft zijn stem ingesproken voor de film Escape 2 Africa  ::rofl::.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #142 Gepost op: 28-03-2017, 16:54:22 »
Ben superblij met de uitkomst. Was mijn mol al vanaf het allereerste begin  ::cheerleader::


En ze was in ieder geval een goede mol. Een zeer goede mol, gezien het relatief lage bedrag dat er gewonnen is. Ik ben heel benieuwd naar haar molacties!
Ich bin ein Bärliner!

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #143 Gepost op: 28-03-2017, 19:55:24 »
Ik had enkele weken geleden al een hint gevonden, maar aangezien ik op Annelies zat heb ik ze niet gedeeld omdat ik dacht dat het een productiefoutje was.

Ga even naar het begin van aflevering 4 waar Gilles De Coster aan elke kandidaat vraagt "Ben jij de mol?". Bij elke kandidaat hoor je een noot en als je alle kandidaten achter elkaar afspeelt hoor je het melodietje van De Mol. Alleen: Bij Eline wijkt die noot af.

EDIT: het gaat over het suk vóór Gilles De Coster de vraag stelt. Eigenlijk meteen wanneer je op onderstaande link drukt!

link naar hint: http://dai.ly/x5dmmvd?start=75

link naar oorspronkelijke melodie: https://youtu.be/M_tIZmDDvaU?t=4m1s
« Laatst bewerkt op: 28-03-2017, 20:14:18 door De Vlaming »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #144 Gepost op: 28-03-2017, 20:02:54 »
Ik had enkele weken geleden al een hint gevonden, maar aangezien ik op Annelies zat heb ik ze niet gedeeld omdat ik dacht dat het een productiefoutje was.

Ga even naar het begin van aflevering 4 waar Gilles De Coster aan elke kandidaat vraagt "Ben jij de mol?". Bij elke kandidaat hoor je een noot en als je alle kandidaten achter elkaar afspeelt hoor je het melodietje van De Mol. Alleen: Bij Eline wijkt die noot af.

http://dai.ly/x5dmmvd?start=75

Wauw! Je hebt helemaal gelijk. Wat een leuke hint! Maakt het stukje dat ik een beetje karig vond meteen heel sterk. Goed gespot, ook al post je het nu iets te laat. :D

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #145 Gepost op: 28-03-2017, 20:03:35 »
Wauw! Je hebt helemaal gelijk. Wat een leuke hint! Maakt het stukje wat ik een beetje karig vond meteen heel sterk. Goed gespot, ook al post je het nu iets te laat. :D

Tja, net zoals ik te laat bedacht dat Eline de mol was... Ze was vanaf aflevering 1 mijn tweede verdachte, maar Annelies mijn eerste

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #146 Gepost op: 28-03-2017, 20:06:59 »
Wauw! Je hebt helemaal gelijk. Wat een leuke hint! Maakt het stukje dat ik een beetje karig vond meteen heel sterk. Goed gespot, ook al post je het nu iets te laat. :D

Ik hoor het niet, maar zag wel weer haar ogen, waar ik het eerder al over had.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #147 Gepost op: 28-03-2017, 20:10:19 »
Ik hoor het ook, zou een mooie hint zijn ::jaja::

Ik hoor het niet, maar zag wel weer haar ogen, waar ik het eerder al over had.

Het gaat om het stukje voordat Gilles ze vraagt of ze de mol zijn.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #148 Gepost op: 28-03-2017, 20:24:12 »
Maakt het toch weer een pak waarschijnlijker dat Eline de Mol is. ::fluit::

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #149 Gepost op: 28-03-2017, 20:27:31 »
Ik hoor het ook, zou een mooie hint zijn ::jaja::

Het gaat om het stukje voordat Gilles ze vraagt of ze de mol zijn.

Dat begrijp ik Mollemania, maar ik hoor het jammer genoeg niet.

Voor mij werd ze de mol omdat ze op datzelfde moment als enige glashard loog door niet eens met de ogen te knipperen, wat de anderen allemaal wel deden. Knipperen met de ogen is een normale reactje.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #150 Gepost op: 28-03-2017, 20:38:52 »
Ik had enkele weken geleden al een hint gevonden, maar aangezien ik op Annelies zat heb ik ze niet gedeeld omdat ik dacht dat het een productiefoutje was.

Ga even naar het begin van aflevering 4 waar Gilles De Coster aan elke kandidaat vraagt "Ben jij de mol?". Bij elke kandidaat hoor je een noot en als je alle kandidaten achter elkaar afspeelt hoor je het melodietje van De Mol. Alleen: Bij Eline wijkt die noot af.

EDIT: het gaat over het suk vóór Gilles De Coster de vraag stelt. Eigenlijk meteen wanneer je op onderstaande link drukt!

link naar hint: http://dai.ly/x5dmmvd?start=75

link naar oorspronkelijke melodie: https://youtu.be/M_tIZmDDvaU?t=4m1s


Nu hoor ik het ook. Toen ik ging luisteren stond die edit er nog niet in dus ik dacht je bedoelde toen Gilles aan iedereen de vraag stelde  :-[

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #151 Gepost op: 28-03-2017, 21:55:12 »
Eline was mijn schot-voor-de-boeg-mol (een flik als mol laten fungeren zou geniaal zijn) maar nadien was zij mijn tweede-keus-mol, ik had achtereenvolgens Jolien, Mazerna, Davey en na aflevering 4 vooral Annelies verdacht. Annelies zat bij het scrabble in de sleutelpositie en nam vaker het voortouw in (foute) groepsbeslissingen. Eline bleef op de achtergrond, ik denk dat de productie haar zo onopvallend mogelijk heeft neergezet. Hoewel ik uiteindelijk voor Annelies als mol koos bleef ik met Eline rekening houden, sommige opdrachten deed zij precies wat ik van een mol zou verwachten (Hunger Games: de 5000 euro aan Davey laten en hem proberen af te schieten, Davey tegenspreken als hij een juist antwoord geeft bij de 10 verschillen, het alarm laten afgaan in de museumproef).

Enerzijds kan Eline een heel goede mol zijn geweest omdat de pot laag was, anderzijds werd ze al vanaf het begin door twee kandidaten verdacht. In de eerste aflevering had Sam haar als verdachte genoemd vanwege dat antwoord met die Oostkantons (uiteindelijk vond ik het té opzichtig dat het naar nepmollerij leek), waarom kreeg hij later een rood scherm (of zaten alle overblijvende kandidaten op Elien)? Het is voor de eerste keer dat de mol in de eerste aflevering als verdachte werd genoemd, de reden waarom mijn verdenking tegenover haar afzwakte en ook omdat ze voor het geld in de busrit door Kaapstad koos maar dat is wellicht omdat Davey haar verdacht.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar haar molacties.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2017, 20:54:16 door Luc »

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #152 Gepost op: 28-03-2017, 22:16:44 »
Well done, Eline-verdenkers. ::bravo::

Benieuwd naar haar acties volgende week. ::jaja::

Sam twijfelde tussen Davey en Eline maar zijn moeder overhaalde hem om op Davey te gaan

Heeft die jongen niet geleerd dat je nooit naar je moeder moet luisteren? ::hypocriet::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #153 Gepost op: 28-03-2017, 22:27:31 »
Laat ons ook niet vergeten dat ze de jongste mol ooit is!

Het is natuurlijk nog afwachten tot volgende week, maar ik denk dat het een goede mol was. Gilles overtreffen wordt wss wel moeilijk...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #154 Gepost op: 28-03-2017, 22:52:14 »
Laat ons ook niet vergeten dat ze de jongste mol ooit is!

Internationaal gezien klopt dat niet.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #155 Gepost op: 29-03-2017, 07:50:37 »
Heeft die jongen niet geleerd dat je nooit naar je moeder moet luisteren? ::hypocriet::

Nu wel denk ik
klaar voor de strijd

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #156 Gepost op: 29-03-2017, 13:30:28 »
Ik ben echt superbenieuwd naar de laatste aflevering. Als ik zie hoe enthousiast en spontaan Eline nu (na de onthulling) overkomt, dan is het denk ik echt enorm duidelijk dat ze een rol heeft gespeeld. Ze is in het echt veel leuker!

Wat ik me wel afvraag is of ze in het begin niet teveel out-in-the-open heeft gespeeld. Zowel Davey als Annelies zaten vrijwel vanaf het begin op haar, omdat ze in een 1-op-1-ontmoeting/opdracht echt rare dingen deed. Ergens vind ik het jammer dat ze al in aflevering 1 ontmaskerd is door haar medekandidaten, zeker omdat dit beide keren niet echt nodig was geweest (waarom zoveel risico nemen terwijl maar 1 medekandidaat op je vingers kijkt?).

Voor mij als kijker was ze amper verdacht. Ik heb haar (toen mijn schot-voor-de-boeg-mol Marzena afviel) ingevuld als mol in de pool, maar dit werd voor mij steeds onwaarschijnlijker. Ik merkte dat ik steeds minder op haar begon te letten en steeds meer molstreken van Annelies zag. Dat ik tot het einde toe mis zat, vind ik echt fantastisch!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #157 Gepost op: 29-03-2017, 19:18:32 »
Het grappige is dat ik al meer mensen heb horen zeggen dat ze riskant speelde in afl 1. Drukknop tegen davey te zeggen vol te gaan voor drukken en het super antwoord west Vlaanderen in de quiz.
En dat t spijtig is dat ze vanaf afl 1 door Annelies en davey al verdacht werd. Maar dat wordt dan gezegd door mensen die Eline niet als mol verdachten. Hebben zij diezelfde acties dan niet gezien.?.

Tuurlijk was t riskant en ik denk ook dat een mol liever niet direct verdacht wordt, maar t is en blijft aan davey en Annelies hoe zij dit hebben opgepikt, want wij tv kijkers hebben t allemaal gezien en lang niet iedereen heeft haar als mol aangeduid. ::trots::


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #158 Gepost op: 29-03-2017, 20:03:59 »
Ik vind niet dat Eline te veel risico heeft genomen want ik denk dat ze ondanks duidelijke molacties met name in het begin van de serie behoorlijk dicht bij zichzelf is gebleven. Ik merkte haar molacties wel op maar door het lef waarmee ze die uitvoerde en haar goede acteerwerk heeft ze me volledig om de tuin geleid. ::tandpastasmiley:: (En ik heb veel te veel waarde gehecht aan het geval "Swallow of London" wat gewoon ontzettend stom van me was. ::dom::)

Wel is het frappant dat Davey en Annelies Eline vanaf het eerste moment dat ze alleen met haar waren gingen verdenken. Waarschijnlijk was dat niet gebeurd als Eline voorzichtiger was geweest en was begonnen met een aantal goede of onverdachte acties maar aan de andere kant zie je ook dat bijvoorbeeld Robin direct Bertrand ging verdenken nadat zij samen de eerste opdracht in Zuid-Afrika deden. Als iemand iets verdachts doet en jij bent de enige die daar bovenop staat ben je misschien al gauw geneigd om daar (te) veel waarde aan te hechten.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #159 Gepost op: 29-03-2017, 20:13:28 »
Wel is het frappant dat Davey en Annelies Eline vanaf het eerste moment dat ze alleen met haar waren gingen verdenken. Waarschijnlijk was dat niet gebeurd als Eline voorzichtiger was geweest en was begonnen met een aantal goede of onverdachte acties maar aan de andere kant zie je ook dat bijvoorbeeld Robin direct Bertrand ging verdenken nadat zij samen de eerste opdracht in Zuid-Afrika deden. Als iemand iets verdachts doet en jij bent de enige die daar bovenop staat ben je misschien al gauw geneigd om daar (te) veel waarde aan te hechten.

Ik kan me wel voorstellen dat Annelies haar focus niet zo groot zou geweest zijn indien Eline 'Luxemburg' antwoordt op de Oostkantons-vraag en 'Londen' op de VN-vraag. Toen ze daar 'Brussel' zei, de stad waar ze werkt, hadden we het eigenlijk allemaal kunnen/moeten weten. ;D

Ach ja, veel 'als' en 'indien', maar die quiz was voor mij toch ook het moment dat ik mijn focus ging vernauwen naar beide dames. Dus ik hoop op veel info van achter de schermen over die opdracht. ;)