Auteur Topic: [kandidaat] Joke  (gelezen 12606 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #20 Gepost op: 29-03-2018, 20:27:28 »
Hoe groot is de kans dat je door proberen de juiste cijfercode vindt? Vond ik ook wel verdacht. Steve zal daarom haar niet afschrijven als mol, kijken hoe ver hij komt.

Van het Belgische forum:
Dan zegt Joke: "Ik ga terugbellen." Hoe kan dat? Heeft zij nummerherkenning op die gsm? Als ze het nummer niet weet, kan ze onmogelijk terugbellen. Bovendien, stel dat ze zou kunnen terugbellen, hoe kan ze dan Lloyd aan de lijn krijgen, want die heeft zijn lijn nog altijd open liggen. Komt Joke dan niet op een bezettoon terecht?

tja, ook verdacht.

Als Lloyd dit is opgevallen, dat hij eerst moest ophangen en Joke weer moest bellen, zal hij Joke op zijn verdachtenlijstje hebben staan.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2018, 21:11:04 door Run »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #21 Gepost op: 30-03-2018, 14:30:36 »
Is Joke Dood?

Het lijkt inderdaad op een leuk jachtspel. Ze kan vast een vrijstelling bemachtigen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #22 Gepost op: 2-04-2018, 02:43:28 »
Joke is veruit mijn favoriete kandidaat op het moment ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline de_ils

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #23 Gepost op: 2-04-2018, 06:41:07 »
kandidaat inderdaad ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #24 Gepost op: 2-04-2018, 10:00:01 »
Er is al vaker genoemd dat haar uitbarsting bij de eerste opdracht zo echt en daardoor waarschijnlijk onmols is. Dat ze daar vervolgens van geschrokken is maar bij het baseballen weer flink van zich laat horen maakt het alleen maar onmolser voor mij. Wel een hele leuke kandidaat!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #25 Gepost op: 2-04-2018, 10:01:25 »
Ze is geweldig  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #26 Gepost op: 2-04-2018, 10:21:16 »
Ik vind Joke onmols, maar wat me wel opvalt is dat ze nu voor de tweede keer direct na de exit met een soort van “in memoriam” komt voor de vertrokken kandidaat. De eerste keer leek me dat onmols, maar alsmede dit nog een paar afleveringen volhoudt... ik weet het niet.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #27 Gepost op: 2-04-2018, 10:25:20 »
Fanatiek baasje, speelt het spel hard. Voor mij voorlopig geen Mol.

Ze zag er trouwens goed uit tijdens het hardlopen. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #28 Gepost op: 2-04-2018, 11:47:12 »
Na rat van aflevering 1 nu wederom een verwijzing naar een dier met puerto del gato, poort vd kat.

Verder zou ik t heel symbolisch vinden dat ze in een opdracht echt jacht op de mol maken en dat de mol haar teken op de pasvragen zet.

Voor de uitbarsting van haar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #29 Gepost op: 2-04-2018, 11:49:04 »
Voor de uitbarsting van haar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar die Mol was echt ontgoocheld omdat de groep zo heftig reageerde. Nu zou het de Mol zijn die zo heftig reageert op de groep. Kan wel, maar is iets anders.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #30 Gepost op: 2-04-2018, 12:00:14 »
Stel Joke is kandidaat en bedenkt een plan om de pasvragen te delen en zo met paar man een voordeel te halen. Dat plan wordt dan gedwarsboomd, dan is de reactie zoals ze die nu toont te begrijpen, toch ?  Is t dan niet noodzakelijk om dit ook precies zo te doen als je plan als mol om afgeschoten te worden voordat er geld binnen is, werkt.

Door de ene pasvraag weg te houden uit de verdeling, is er een onevenredige verdeling en is de kans op acceptatie vh plan klein.  De speladrenaline bij gunboys Jeffrey en lloyd zorgt ervoor dat Joke denkt als zij niet begint over nog meer pasvragen halen, of zelfs over haar meenemen om geld te gaan branden , dat lloyd en Jeffrey hier ook niet aan zullen denken. Et Voila plan geslaagd.. 

Dan nog een toneelstukje opvoeren . Ik sluit haar nog niet uit

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #31 Gepost op: 2-04-2018, 18:34:58 »
Van de Belgen:
Iemand ook al opgevallen dat joke wel heel snel onder de boom uit kwam toen de heli daar nog rond hing. Dit terwijl ze toch weet dat men met de heli maar 20 min kan vliegen. Wat me daar ook nog opviel is dat er toen wel redelijk wat bomen waren om te schuilen waar ze geen gebruik van maakt.


Joke kan wel eens een soort Jan zijn (laatste seizoen WIDM), heel fanatiek, anderen de schuld geven en ondertussen zelf erop los mollen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #32 Gepost op: 2-04-2018, 19:32:53 »
volgens mij heb ik zelfs ergens een shot gezien van een soort schuurtje  waar ze in kon schuilen.


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #33 Gepost op: 2-04-2018, 22:00:08 »
kandidaat inderdaad ;-)
::jaja:: Afgestreept als mogelijke mol wat mij betreft
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #34 Gepost op: 3-04-2018, 00:51:25 »
Verdacht aan Joke dat ze op geen enkel moment het geld nog probeert te redden. Het is samen met de schietboys en Katrien die jokers (onevenredig) verdelen, of helemaal niets. Ik snapte ook niet waarom ze maar op die 7 jokers bleef hameren, terwijl ze gewoon door kon gaan met jokers drukken en daarmee de deal veel aantrekkelijker kon laten klinken voor de auto-groep. Aan de andere kant zou ze als mol wel een risico nemen met dat tijdrekken, want des te langer ze in het spel blijft, des te groter ook de kans dat de anderen succesvol geld drukken en er eerder mee over de finish komen dan zij.


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #35 Gepost op: 3-04-2018, 15:36:14 »
Voor mij is ze nog steeds molkandidaat nummer 1... Juist door opdracht 1, in combinatie met de eerste aflevering.
Ich bin ein Bärliner!

Offline PSVwally

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #36 Gepost op: 3-04-2018, 17:47:46 »
Ze heeft nog nergens geld binnengehaald. Ik begrijp ook niet als ze kandidaat zou zijn dat ze zich niet langer en beter verschuild. Ze geeft alle tijd en bv bij dat pad onder die bomen had de auto nooit kunnen komen.

Volgens mij rent ze zelfs harder als die mannen te paard

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #37 Gepost op: 3-04-2018, 20:59:43 »
waar joke schuilt bij die boom of zo, is net achter haar een soort schuurtje/huisje te zien, waarom daar niet wachten tot de helicopter weg is.

Verder een minpuntje die ik nog niet gespot had, joke stopt de vallende rij steentjes van kelly. als mol zou ik dat nooit doen, lekker laten vallen die hap

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #38 Gepost op: 3-04-2018, 21:43:43 »
Ik denk iets ontdekt te hebben waardoor ik Joke kan schrappen als Mol (al ga ik nog een slag om de arm houden op het einde van deze post):

In het begin van de baseballproef slagen achtereenvolgens: Bahador, Pieter, Joke en Lloyd (het is makkelijk te checken dat deze volgorde klopt in de montage).
Wanneer Joke geslagen heeft en wacht op Lloyd zijn slag (die er 3 nodig heeft) zit ze met een rode bal in haar hand toch in de bak te graaien.

Wat blijkt: Ze heeft 4 rode ballen bovenaan de bak in een hoek gelegd.



Als je de Mol bent en je doet zoiets om kandidaats over te komen, dan meld je dat. Toch zien we ook duidelijk op het shot dat Lloyd niet op die plek kijkt en dus heeft Joke het niet gemeld.

Ze doet dus iets dat de opdracht vooruit helpt, maar wil er niet openbaar wat eer voor opstrijken. Dat vind ik heel onmols.

Slag om de arm: Die rode ballen moeten de finish nog halen, Channy en Steve moeten dan juist antwoorden en dan krijgen ze maximaal een schamele €400. Dus het is ook niet dat het superveel geld oplevert zoiets.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #39 Gepost op: 3-04-2018, 21:59:38 »
Of ze probeert de ballen juist moeilijker vindbaar te maken en het shot dat we haar de rode ballen in de hoek met andere ballen zien bedekken zien we pas in aflevering 9. Maar dat verwacht ik niet. ;)