Auteur Topic: [kandidaat] Joke  (gelezen 12604 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #100 Gepost op: 30-04-2018, 00:09:16 »
Een straffe madam aldus Pascale. Bon: gelijk aan Cathy/Eline een plezante kandidate op en top die er volledig voor ging ::bravo::
En ik had haar zeker in de finale verwacht als winnares wel te verstaan. Spijtig dat ze toch nog fifty/fifty spreidde in de test  ::hug::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #101 Gepost op: 30-04-2018, 02:04:16 »
Net op tijd in de pool geswitcht naar Joke als afvaller, ze stond bij mij nochtans als verliezend finaliste. Sterke kandidate. Toch opvallend dat vaak blijkt dat iemand die zich opoffert (Jeffrey 0-koffertje, Joke 3-geldgeitjes) er meteen daarna uitvliegt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #102 Gepost op: 30-04-2018, 08:30:37 »
Joke's exitfilmpje: https://www.vier.be/video/de-mol/ik-heb-geen-spijt-dat-ik-de-vrijstelling-niet-genomen-heb

(Bleitekous. Klinkt toch mooier dan huilebalk.)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #103 Gepost op: 30-04-2018, 17:47:59 »
Echt heel jammer... Misschien wel de leukste kandidaat ligt uit het spel...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #104 Gepost op: 30-04-2018, 18:50:04 »
willemmolleeder, dat is dus exact de reden waarom ik altijd hierop t forum de aflevering ophaal , gegarandeerd geen spoilers. Dan wacht ik liever 5 minuten langer, want echt de service hier is prima en ik weet zeker dat ik niet per ongeluk iets zie wat ik liever niet zag ( brtdm, arco en anderen, merci).

on topic : helaas helaas, joke weg, maar t viel te verwachten en ook voor haarzelf was t klaarblijkelijk niet onverwacht. In deze fase nog spreiden dat red je vaak niet meer

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #105 Gepost op: 30-04-2018, 19:28:00 »
Het lijkt me een heel toffe groep, helpt wel dat gezoen en dat omhelzen denk ik.
Kan me voorstellen dat het Joke emotioneerde.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Joke
« Reactie #106 Gepost op: 6-05-2018, 18:41:01 »
Echt heel jammer... Misschien wel de leukste kandidaat ligt uit het spel...

Dit ja. Lekker fanatieke kandidate, zo zie ik het graag. Ik heb haar nooit als echte molkandidaat gezien, maar dit soort kandidaten die vol voor het spel gaan, maken het in mijn ogen zo leuk om naar te kijken. Jammer dat ze de finale niet heeft gehaald: ik had het haar zeker gegund!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.