Auteur Topic: [kandidaat] Bahador  (gelezen 16641 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
[kandidaat] Bahador
« Gepost op: 18-03-2018, 21:42:45 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #1 Gepost op: 21-03-2018, 08:26:31 »
Bahador, Gent, 27 jaar, Tweelingen, Financieel recuiter               
                  
Woonde tot zijn tiende in Iran, is nog steeds fervent supporter van Esteghlal FC, één van de twee                  
Teheraanse voetbalteams. Ook is hij fan van KAA Gent                  
                  
Zijn roepnaam is Baha                  
                  
Hij heeft een vriendin                  
                  
Muziekstyle: alles van Avicii, The Weeknd en wat op Q-music komt                  
                  
Pluspunt:   zijn positieve ingesteldheid               
                  
Minpunt:   vindt dingen nogal makkelijk vanzelfsprekend               
« Laatst bewerkt op: 21-03-2018, 15:10:31 door Marcoach »
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #2 Gepost op: 21-03-2018, 09:35:32 »
Bahador Sabouri, wonende in Gent ( oost vlaanderen)

op 10 jarige leeftijd overgekomen in iran , maar spreekt erg gents..

in een vrouwelijk oog in de trailer zijn er vlammen gereflecteerd waarin je bahador zou kunnen zien? ( ziet een deelnemer de Mol???)


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #3 Gepost op: 26-03-2018, 12:27:04 »
Ik verdenk hem wel enigszins ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #4 Gepost op: 26-03-2018, 13:06:11 »
Qua molposities in de aflevering voorlopig mijn hoofdverdachte.
- Logische kistpositie, niet te veel geld opbrengen en dan voor de groep voor tijdverlies pleiten.
- Logische positie bij proef 2 al werd het hem door de groep aangepraat, liep zich hoegenaamd niet te pletter om een kip te vangen. Al leek deze proef al verloren bij voorbaat.
- Net trager dan Lloyd bij de rappel en samen fout gegokt.


Offline Sylvain

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #5 Gepost op: 26-03-2018, 20:51:04 »
Ik vind dat hij zich heel erg nerveus gedraagt. Voorlopig mijn hoofdverdachte, ook al lijkt het er redelijk dik bovenop te liggen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #6 Gepost op: 26-03-2018, 21:09:56 »
Mijn hoofdverdachte van aflevering 1. ::jaja::

Zit in een goedkope kist, lijkt mij als mol dat je zelf uit je kist wil ontsnappen om invloed te hebben op de duurste kist, maar niet teveel geld in het laatje wil brengen.

Heeft niet echt een goede bijdrage bij de muziekopdracht - ik heb ook het idee dat ie daar niet wilde, liever ergens anders (voorkennis?).
Bij de klim opdracht is zo laat mogelijk gaan wel gunstig. Dan weet hoe snel/traag je moet gaan om iig niet die envelop te winnen (dat wil de mol niet lijkt me), maar kan je wel proberen sneller te zijn dan je tegenstander, om zo een fout antwoord te kunnen geven. Ging niet helemaal goed overigens, maar toch wel een goede positie.

Ik houd nog wel een open blik voor aflevering 2. ::jaja::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #7 Gepost op: 26-03-2018, 21:23:21 »
Kan maar zo de mol zijn  ::jaja:: Ik ga mee in de theorie dat je als mol snel bovengronds wil zijn. Zo stuur je de groep het beste.
Maar dan de mariachiband.. net zoals Channy niet de ideale molpositie maar soit: beide werden gedwongen naar voren geschoven. En als mol kun je soms geforceerd ergens terecht komen door een groepsbeslissing.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #8 Gepost op: 26-03-2018, 21:25:44 »
Vindt een andere kandidaat nu al 'sneaky' en dat vind ik weer verdacht.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #9 Gepost op: 28-03-2018, 15:54:39 »
Kan inderdaad zomaar de mol zijn, al zet ik hem nu op 2. Was lekker vroeg uit zijn graf, waardoor hij veel invloed kon hebben op de opdracht en zijn andere opdrachten mislukten ook mede door zijn toedoen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #10 Gepost op: 28-03-2018, 20:37:50 »
Hij staat laag op mijn lijstje na aflevering 1, juist omdat hij zo duidelijk slecht presteerde in de liedjesopdracht. Als Mol had hij ook goede antwoorden kunnen geven maar niet alle kippen kunnen pakken.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #11 Gepost op: 28-03-2018, 21:35:02 »
Hij staat laag op mijn lijstje na aflevering 1, juist omdat hij zo duidelijk slecht presteerde in de liedjesopdracht. Als Mol had hij ook goede antwoorden kunnen geven maar niet alle kippen kunnen pakken.

Scherp.  ::ok::
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #12 Gepost op: 28-03-2018, 22:40:27 »
Hij staat laag op mijn lijstje na aflevering 1, juist omdat hij zo duidelijk slecht presteerde in de liedjesopdracht. Als Mol had hij ook goede antwoorden kunnen geven maar niet alle kippen kunnen pakken.

Ik vind die gedachtengang gevaarlijk. Wat weet je als mol van informatie vooraf? De 5 meisjesnamen? Als je dan niet zo'n muziekkenner bent (zoals Bahador), is het wel gevaarlijk om bij sommige liedjes dan juist wel het antwoord te geven toch? Als je niet zeker weet of het wel die naam is.  Ik denk dat hij hier gewoon dacht: laat ik het doen zoals een kandidaat, dit kan ik toch nooit. Deze opdracht vond ik hem niet verdacht, maar zeker ook niet onverdacht. Uiteindelijk haalt hij geen geld binnen en werd hij wat in de rol van muziekkenner geduwd, wat niet meteen de beste positie was (het was ook veruit de moeilijkste opdracht, dus de kans dat deze opdracht ging lukken, was miniem ook zonder een mol).

De twee andere opdrachten vond ik hem dan verdachter. Telkens op de ideale molpositie (500 euro en als laatste naar beneden gaan).

Offline Heinz

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #13 Gepost op: 29-03-2018, 16:29:02 »
Ik vind die gedachtengang gevaarlijk. Wat weet je als mol van informatie vooraf? De 5 meisjesnamen? Als je dan niet zo'n muziekkenner bent (zoals Bahador), is het wel gevaarlijk om bij sommige liedjes dan juist wel het antwoord te geven toch?

Akkoord; als Mol zomaar juiste antwoorden weten is misschien ook wat overdreven. Ik bedoelde meer dat hij wel erg nadrukkelijk fouten maakte (Lola meermaals niet herkennen terwijl Channy hierop wees) terwijl dat helemaal niet nodig was voor het laten mislukken van de opdracht.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #14 Gepost op: 30-03-2018, 10:59:46 »
En hij benadukte zelf al een paar keer, ik weet niet veel van muziek. Toch gek dat hij toch die opdracht ging doen.Was meer omdat niemand anders zich echt geroepen voelde zo leek het.
Maar als je de mol bent en die positie wilt hebben kun je dat beter niet zeggen lijkt me..De kans is dan groot dat iemand anders het gaat doen ::).

P.s. Ik vond hem ook erg veel lachen, zenuwen misschien en een goedlachs karakter. Leek me niet echt een moltactiek.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2018, 11:01:46 door Lonneke*L »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #15 Gepost op: 30-03-2018, 11:51:34 »
Bahador wordt denk ik de verliezend finalist, want
Spoiler: Spoiler uit WIDM NL seizoen 14 (klik om te tonen/verbergen)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #16 Gepost op: 1-04-2018, 22:55:52 »
Deze man krijgt zo weinig aandacht in heel die montage, maar doet ook niets om geld binnen te brengen.

1.1 Komt met de zaklamp (om snel boven te zijn?)
1.2 Als Lola wordt gespeeld en Channy het ook herkent, zegt hij dat het Lola niet is. Herkent voor de rest niets en vangt foute kippen.
1.3 Daalt snel af, maar wordt geklopt door Lloyd. Dat levert gelukkig geen geld op.
2.1 Wordt volledig afgeblokt om te mollen door team pick up truck.
2.2 Laat zich door het Mexicaans jeugdteam als enige uitgooien.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #17 Gepost op: 1-04-2018, 23:15:46 »
Staat een beetje in de schaduw inderdaad. De kans is daarom groot dat hij nog een paar afleveringen overleeft, maar of hij wel / niet de mol is: ik durf nog niets te zeggen.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #18 Gepost op: 1-04-2018, 23:58:59 »
Als dit de mol blijkt te zijn, noem me dan 1 molactie vd eerste 2 afleveringen . Tot nu toe onopvallend en dat zou je dan Mols kunnen noemen . Potloodstreep

Offline Heinz

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #19 Gepost op: 2-04-2018, 14:11:28 »
Als dit de mol blijkt te zijn, noem me dan 1 molactie vd eerste 2 afleveringen . Tot nu toe onopvallend en dat zou je dan Mols kunnen noemen . Potloodstreep

Zie Hulpmols bericht hierboven. Daarnaast is het Baha die met de paarden in plaats van de pick-up geld wil ophalen, niet wil galopperen en de brandmerker niet wil afstaan.

Bij het baseballen rent Baha als hij een slechte bal geslagen heeft. Lloyd had hier op honk 2 beter kunnen blijven staan en Baha uit laten gaan, maar kiest ervoor om te gaan rennen waardoor Joke en Pieter in de problemen komen en Pieter met drie ballen af is. Maar het begon allemaal bij Baha.