Auteur Topic: [kandidaat] Bahador  (gelezen 16633 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #80 Gepost op: 30-04-2018, 00:48:56 »
Net nadat ik mij comfortabel heb genesteld in de keuze voor Pieter (na lang getwijfel tussen Pieter en Baha) Is mijn twijfel meteen weer terug en wel om dit wat ik las op Twitter met dank aan Café de Mol (zie bijlage) Ik zie ze het echt als aanwijzing gebruiken! ::oink::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #81 Gepost op: 30-04-2018, 00:51:41 »
Kleine nuance die ik heb daarbij: in aflevering 1 konden ze niet weten welke proeven Baha ging doen.
(zoals Mariachiband en paardrijden)
klaar voor de strijd

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #82 Gepost op: 30-04-2018, 00:54:25 »
Kleine nuance die ik heb daarbij: in aflevering 1 konden ze niet weten welke proeven Baha ging doen.
(zoals Mariachiband en paardrijden)
Feit

Zou wel best kunnen dat de makers zich hebben laten inspireren door dit nummer om hun proeven te bepalen.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #83 Gepost op: 30-04-2018, 00:55:50 »
Kleine nuance die ik heb daarbij: in aflevering 1 konden ze niet weten welke proeven Baha ging doen.
(zoals Mariachiband en paardrijden)

Het liedje kan gekozen zijn nadat alles al is opgenomen en gewoon ingemonteerd zijn bij de scene waar we Gilles aan zien komen rijden.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #84 Gepost op: 30-04-2018, 01:01:15 »
Het liedje kan gekozen zijn nadat alles al is opgenomen en gewoon ingemonteerd zijn bij de scene waar we Gilles aan zien komen rijden.

En dat precies is gemakkelijk te doen. Alle fragmenten zijn opgenomen. De montage gaat ermee aan de haal. Laten we een liedje nemen en die bij Gilles den Coster monteren waarvan geen kijker vermoeden zal dat er een hint in zit.

Het zijn van die dingen die je zelfs met terugkijken niet snel zal opvallen. Ergo perfect om een hint in te stoppen. En ik had er zelf ook overheen gekeken ware het niet voor Café de Mol en Twitter ::bravo::

Enfin nog mooier gemonteerd in dit filmpje https://twitter.com/ElTattooDelTopo/status/990653367004299264?s=19
« Laatst bewerkt op: 30-04-2018, 01:05:10 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #85 Gepost op: 30-04-2018, 01:06:50 »
Het liedje kan gekozen zijn nadat alles al is opgenomen en gewoon ingemonteerd zijn bij de scene waar we Gilles aan zien komen rijden.

Natuulijk kan dat, ik ben mogelijk een beetje biased, want ik zie het niet als hij de mol is.
klaar voor de strijd

Offline Ulrike

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #86 Gepost op: 30-04-2018, 11:15:20 »
Wij hebben toch een paar straffe tips naar Bahador gevonden! Zeker die met het Groene Boekje lijkt me toch té mooi om toevallig te zijn.

Wat denken jullie?


Offline Heinz

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #87 Gepost op: 30-04-2018, 11:32:11 »
Zeker sterke tips! Ik had jullie filmpje al gezien en hier geplaatst. ::ok::

Je zou zeggen dat die verwijzing naar Gent bijna geen toeval kan zijn, maar toch denk ik dat dat wel het geval is want ik zie het niet in Mol Baha. Hij is voor mijn gevoel op het verdachtenlijstje helemaal onderaan beland zelfs na aflevering 6.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #88 Gepost op: 30-04-2018, 11:38:16 »
Best goeie aanwijzingen.. ::)(ik zit toch niet weer verkeerd?) Ik blijf toch bij Pieter.

Offline Ulrike

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #89 Gepost op: 30-04-2018, 11:41:02 »
Zeker sterke tips! Ik had jullie filmpje al gezien en hier geplaatst. ::ok::

Je zou zeggen dat die verwijzing naar Gent bijna geen toeval kan zijn, maar toch denk ik dat dat wel het geval is want ik zie het niet in Mol Baha. Hij is voor mijn gevoel op het verdachtenlijstje helemaal onderaan beland zelfs na aflevering 6.

Tgoh, bij die folteropdracht vond ik persoonlijk dat hij zich heel vreemd gedroeg. Eerst die peper zonder probleem binnenwerken en dan bij de andere "folteringen" keihard afzien.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #90 Gepost op: 30-04-2018, 12:45:08 »
...

Derde zin van onderaf geteld in het Twitterbericht van het liedje: "Ik drink graag mijn bril"  8)  ::rofl::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #91 Gepost op: 30-04-2018, 12:47:18 »
Ik had een oom die gewoon een hap uit de (hete)sambalpot at zonder te verblikken of verblozen dus dat hoeft niet verdacht te zijn. Sommige mensen kunnen daar heel goed tegen. Lijkt mij ook slim om het zo snel mogelijk op te eten..
Ik zou zelf tranen in mijn ogen krijgen...op zijn minst ::jaja::.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #92 Gepost op: 30-04-2018, 13:37:40 »
Ik had een oom die gewoon een hap uit de (hete)sambalpot at zonder te verblikken of verblozen dus dat hoeft niet verdacht te zijn. Sommige mensen kunnen daar heel goed tegen. Lijkt mij ook slim om het zo snel mogelijk op te eten..
Ik zou zelf tranen in mijn ogen krijgen...op zijn minst ::jaja::.

Als mol ga je toch niet zonder problemen dat ding opeten. Dan doe je toch net alsof het je tenminste iets doet?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #93 Gepost op: 30-04-2018, 14:20:52 »
Als mol ga je toch niet zonder problemen dat ding opeten. Dan doe je toch net alsof het je tenminste iets doet?

Of misschien net wel, omdat anderen denken: de mol zal proberen te faken dat het hem wel iets doet.  ;)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #94 Gepost op: 30-04-2018, 17:20:46 »
Ik vond Baha teveel reactie geven bij de verschillende proeven, en daardoor ook beetje geacteerd.
Blijf hem en Pieter verdacht vinden, daar heeft deze aflevering niet bij geholpen  ::schaam::

Baha doet wel echt verdachte dingen, x op x. Ook opvallend dat hij juist twee x meedoet bij het rad van fortuin aan de proef.

Financieel recruiter vind ik ook geinig mocht hij mol zijn: hij zorgt dat alle financiën wegsluizen  ::tandpastasmiley::
Gek woord namelijk maar wellicht Belgisch ;) In NL zou je Recruiter Finance zeggen bijvoorbeeld.

Nou ja, heb hele waslijst liggen voor Baha (en Pieter) met mol acties, maar is geen doen dat typen op mij telefoon vanaf vakantie adres.
Meer L

Offline Heinz

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #95 Gepost op: 30-04-2018, 17:24:28 »
Nou ja, heb hele waslijst liggen voor Baha (en Pieter) met mol acties, maar is geen doen dat typen op mij telefoon vanaf vakantie adres.

Wie gaat er dan ook op vakantie tijdens de uitzendperiode van De Mol? Mollenvangen is flink aan de bak gaan! ;)

Die Baha, ik heb al zo vaak acties van hem teruggekeken omdat ik me voor het hoofd zou slaan als ie toch de Mol is en ik het niet zie. Maar... ik zie het niet! ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #96 Gepost op: 30-04-2018, 18:12:44 »
Wat zeg je Jon? :P


Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #97 Gepost op: 30-04-2018, 19:05:12 »
Als mol ga je toch niet zonder problemen dat ding opeten. Dan doe je toch net alsof het je tenminste iets doet?

Nee, maar ik denk ook niet dat Baha de mol is. Zag dacht ik wel iets van een reactie bij Baha met die peper. Net als bij de anderen, behalve Joke natuurlijk. De mol stond veilig pepervrij naast Gilles denk ik ;).
« Laatst bewerkt op: 30-04-2018, 19:10:49 door Lonneke*L »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #98 Gepost op: 30-04-2018, 19:13:55 »
Baha zou een heel voorzichtige mol zijn die vaak op t randje van overacting speelt ( en er regelmatig ook dik overheen zit ( stinkbom)

Het houdt t voor mij midden tussen wanna be mollen en mollen.

De actie van baha is de kofferopdracht en in minder mate het sturen van pascale in de spiegeltent en lloyd bij de tequilla.

Ook bij pieter zijn de acties (nog)niet overtuigend voor me. En hij laat te vaak de regie los naar mijn zin. Maar hij is wel continue sturend bezig en zeker niet altijd in de goede richting.  ( rabid joke, liftopdracht)

ik hoop op baha als mol, maar de wijzer van de logica wijst nu toch naar pieter





Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #99 Gepost op: 1-05-2018, 00:09:40 »
Zijn gedrag bij de Mexican stand up is iig niet logisch voor een mol maar Baha is wel iemand om in de gaten te blijven houden. zijn gedrag is lastig te peilen.

Voor een mol die eventueel niet zou weten wat Lloyd koos klopt het nog wel. Zelf voor de kar gaan, en als Lloyd kandidaat is en al eens eerder geen jokers kocht met € 6 000 in z'n handen dan is het niet zo onlogisch om ook in hem een principiële winkelkar-kiezer te vermoeden.

Pieter vind ik hier nog wat meer molpunten scoren, maar ben me ervan bewust dat dat toeval kan zijn.