Auteur Topic: [kandidaat] Lloyd  (gelezen 18079 keer)

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #20 Gepost op: 27-03-2018, 21:00:13 »
Ik zit ook vollopen op hem maar zal dit niet gewoon schijn zijn ? Alle dit is niet meer subtiel dit lijkt me meer een Schijnmolen ofzo .  ???

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #21 Gepost op: 28-03-2018, 15:21:51 »
Ik zit op hem om de simpele reden dat hij als eerste uit een kist komt. Met in gedachte de 'makkelijke' hint naar Gilles over De Mol in beeld en wie hoorde je dan. Nu in de sfeer van. Wie graafde als eerste zich naar boven? Juist, de Mol.

Ik duik deze tunnel in, die Lloyd al heeft gegraven voor mij.

Of toch Joke, maar dat is meer gutfeeling dan echt bewijzen hebben.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #22 Gepost op: 28-03-2018, 15:48:04 »
Kanshebber om de mol te zijn. Niet mijn eerste keuze, maar zeker hoog op het lijstje!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #23 Gepost op: 28-03-2018, 18:51:42 »
BIj mij ook hoog op mn lijst, de hele fysiek van deze jongen schreeuwt basketbal en dan schiet hij zo slecht en zijn passes naar de anderen kosten enorm veel tijd.

Ook zijn houding tijdens t abseilen (fanatiek , gedurfd) en de preek boven tegen baha zijn totaal verschillend.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #24 Gepost op: 28-03-2018, 18:55:08 »
Ik keek het losse filmpje nog eens terug van als ze de molboekjes krijgen uitgereikt. Gilles noemt op dat er zich een mol tussen hen bevindt en iedereen kijkt eigenlijk wat peilend om zich heen maar Lloyd kijkt meteen naar beneden op dit moment. Verdacht.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #25 Gepost op: 28-03-2018, 18:56:32 »
BIj mij ook hoog op mn lijst, de hele fysiek van deze jongen schreeuwt basketbal en dan schiet hij zo slecht en zijn passes naar de anderen kosten enorm veel tijd.
Is dat wel zo? Ik dacht dat hij ook paar bijna raak schoot, toen ik het nog eens keek.
...óf niet!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #26 Gepost op: 28-03-2018, 19:05:33 »
Ik keek het losse filmpje nog eens terug van als ze de molboekjes krijgen uitgereikt. Gilles noemt op dat er zich een mol tussen hen bevindt en iedereen kijkt eigenlijk wat peilend om zich heen maar Lloyd kijkt meteen naar beneden op dit moment. Verdacht.

Juist, maar ik vond ik er te dik bovenop liggen. Waarom dat in de montage laten?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #27 Gepost op: 28-03-2018, 20:44:22 »
Is dat wel zo? Ik dacht dat hij ook paar bijna raak schoot, toen ik het nog eens keek.

Dit. Leek mij het best te gooien van de drie  ;)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #28 Gepost op: 29-03-2018, 09:37:21 »
zijn techniek oogt inderdaad het beste, maar t resultaat is er niet naar. pech zegt de een, verdacht zegt een ander. Hoe dan ook we zien in beeld 1 schot dat echt niet bedoeld is om de basket te raken en dat ook nooit fatsoenlijk kan worden afgevangen door leffrey, dus pure tjdsverspilling en 1 pass naar katrien de ook in het luchtledige is.

Ik zou t wel gaaf vinden  als we in de onthulling zien dat lloyd in zijn vrije tijd op redelijk niveau beasketball speelt

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #29 Gepost op: 29-03-2018, 09:50:42 »
Ik zou t wel gaaf vinden  als we in de onthulling zien dat lloyd in zijn vrije tijd op redelijk niveau beasketball speelt
Leuk misschien wel, maar juist als hij de mol is acht ik het niet zo waarschijnlijk dat hij redelijk goed kan basketballen. Mensen uit z'n omgeving zouden dat dan wel weten en dan is hij gelijk super verdacht voor ze.

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #30 Gepost op: 29-03-2018, 11:16:10 »
Lloyd stond niet vooraan om te gaan basketballen terwijl hij met zijn postuur en sportieve achtergrond de meest logische kandidaat was voor deze opdracht.

Jeffrey en Katrien meldden zichzelf terwijl Lloyd door Jeffrey werd aangewezen.
Had Lloyd andere plannen?
Ja dat kan wel . Want je mag zo groot zijn als je wil of zo sportief zijn .als je snel moet gooien onder stress dan wordt het moeilijk .

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #31 Gepost op: 1-04-2018, 08:07:26 »
Ik keek het losse filmpje nog eens terug van als ze de molboekjes krijgen uitgereikt. Gilles noemt op dat er zich een mol tussen hen bevindt en iedereen kijkt eigenlijk wat peilend om zich heen maar Lloyd kijkt meteen naar beneden op dit moment. Verdacht.

Dit viel mij ook heel erg op. Gilles zegt dat ze gekomen zijn voor de mol en dan lacht Lloyd op een speciale, beetje trotse, maar toch ook verlegen en bescheiden manier alsof het over hem gaat. Hij gaat ook meteen anders zitten. Zo zou je ook kunnen reageren als iemand bijvoorbeeld een toespraak voor jou begint te houden om je in het zonnetje te zetten bij een speciale gebeurtenis.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #32 Gepost op: 1-04-2018, 14:55:53 »
Lloyd betekent in het Welsh 'grijs' of 'bruin'. Wel toevallig dat dan op de introductiefoto iedereen in grijstinten is gekleed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #33 Gepost op: 1-04-2018, 23:15:48 »
Lloyd heeft ook in aflevering 2 bij alle opdrachten vinkjes 'mols' bij zijn naam staan. Het klopt allemaal zo mooi dat hij de Mol waarschijnlijk juist niet is. :P

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #34 Gepost op: 2-04-2018, 00:00:25 »
Lloyd blijft in de top van de verdachtelijst. Al is hij dan maar de uitvoerder van het schot.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #35 Gepost op: 2-04-2018, 00:04:20 »
Ik ben er nog niet over uit met Lloyd. Snel uit de kist, lijn bezet houden en je stil houden prima. Basketballend tijdrekken door flink over te gooien ala, maar rap abseilen naar beneden vind ik niet mols. De mol weet wat Joke in dit geval zou moeten doen. Wil je als mol die rol hebben van de prooi waarop gejaagd moet worden? Wat boeien jou die pasvragen nu als mol? Dan schiet je Joke toch niet zonder goed overleg meteen af? Dus tja.. beetje niet overduidelijk kandidaat en niet overduidelijk mol.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #36 Gepost op: 2-04-2018, 00:08:13 »
Ik ben er nog niet over uit met Lloyd. Snel uit de kist, lijn bezet houden en je stil houden prima. Basketballend tijdrekken door flink over te gooien ala, maar rap abseilen naar beneden vind ik niet mols. De mol weet wat Joke in dit geval zou moeten doen. Wil je als mol die rol hebben van de prooi waarop gejaagd moet worden? Wat boeien jou die pasvragen nu als mol? Dan schiet je Joke toch niet zonder goed overleg meteen af? Dus tja.. beetje niet overduidelijk kandidaat en niet overduidelijk mol.


Door Joke af te schieten kwam er in één klap (schot  ;) ) geen geld in de pot en was het nog in opdracht van Jeffrey ook nog. Slimme mol-zet juist (wat mij betreft).
Graven, graven, graven...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #37 Gepost op: 2-04-2018, 00:16:08 »
Het afschieten van Joke is allen zinvol voor de mol. Als kandidaat kun je voorstellen haar mee te nemen ipv neer te schieten en te zorgen dat er geld binnenkomst, Joke heeft al laten zien dat ze kan branden . Misschien geef je Joke als prijs dan nog een pasvraag of zo. Maar direct afschieten is als kandidaat niet te begrijpen..

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #38 Gepost op: 2-04-2018, 02:39:47 »
Lloyd komt bij mij dan ook gelijk als meest verdacht uit de bus door
1. Zijn achtergrond en verwachte instelling. Een jonge man, student, fanatiek, die gaat toch wel pasvragen? Die doet toch niet zomaar even schieten?
2. Het helpt ook dat de andere twee 3000 euro ophalen in de andere opdracht :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline de_ils

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #39 Gepost op: 2-04-2018, 06:44:34 »
nee joh beetje vaag maar geen mol