Auteur Topic: [kandidaat] Lloyd  (gelezen 18035 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
[kandidaat] Lloyd
« Gepost op: 18-03-2018, 21:53:27 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #1 Gepost op: 21-03-2018, 08:25:40 »
Lloyd, Avelgem, 21 jaar, Maagd, Student geneeskunde               
                  
Is single, zit door de week op zijn kot in Gent                  
                  
Op de benedenverdieping is daar echter een frituur: erg aanlokkelijk dus voor Lloyd. Zijn record-                  
aantal bezoekjes staat op 5 keer in 24 uur tijd                  
                  
Heeft twee goudvissen en is altijd bij de Chiro geweest                  
                  
Kan de begintune van Titanic spelen op zijn blokfluit                  
                  
Muzikale held: Kendrick Lamar                  
                  
Pluspunt:   eerlijkheid               
                  
Minpunt:   komt altijd en overal te laat en is vergeetachtig               
« Laatst bewerkt op: 21-03-2018, 15:07:34 door Marcoach »
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #2 Gepost op: 21-03-2018, 09:39:24 »
Lloyd Vermeulen uit avelgem, provincie west vlaanderen

studeert geneeskunde ( trouwens enorm veel mensen uit de medische wereld in deze serie, ook de event planner katrien werkt voor een medisch bedrijf)




Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #3 Gepost op: 21-03-2018, 19:22:11 »
is altijd bij de chiro geweest.

wat is dat?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #4 Gepost op: 21-03-2018, 19:25:21 »
is altijd bij de chiro geweest.

wat is dat?

Jeugdbeweging  ::ok::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #5 Gepost op: 21-03-2018, 19:33:17 »
is altijd bij de chiro geweest.

wat is dat?

Ik zit daar ook in.
Het is een jeugdbeweging. Dat is elke zondag.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #6 Gepost op: 26-03-2018, 01:27:04 »
Mijn nieuwe mol. Waarom? Ergens in een intro wordt bij een tekst over de mol twee verschillende keren op hem ingezoomd. Kort achter elkaar. De eerste keer wordt hij de mol genoemd en de tweede keer (in mijn herinnering, moet het nog nakijken) de saboteur.

CORRECTIE: na een tweede keer kijken (minuut 26-27) valt het woord saboteur bij Jeffrey en het woord mol vlak na Lloyd.

Verder kwam hij in opdracht 1 snel uit zijn kist, om vervolgens de zoektocht naar de kandidaten in de 2.500-eurokist te vertragen. Fout telefoonnummer intypen. Eerst 750 uit de pot halen, dan de graven niet vinden.

Opdracht 2 bij het basketbal spel: wel goede antwoorden geven maar tijd vertragen door slecht te gooien.

Opdracht 3: snel beneden zijn en een fout antwoord geven. En waarom zo snel beneden terwijl hij boven nog de bangerik uithangt?

Ik duik in deze tunnel  ::)

« Laatst bewerkt op: 26-03-2018, 20:46:01 door B-mol »
Graven, graven, graven...

Offline de_ils

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #7 Gepost op: 26-03-2018, 04:29:05 »
De Wereld Is Mooi van samson en gert op je begrafenis?!

Vind het best  een leuk nummer hoor...maar eh..

 Kam van de W alleen nog niks maken dat aan Lloyd te koppelen is...dat is jammer




Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #8 Gepost op: 26-03-2018, 07:51:36 »
is altijd bij de chiro geweest.

wat is dat?

hoewel er wel een klein verschil is zou je het het beste kunnen vergelijken met wat we in Nederland als scouting kennen
Wit is ook een kleur!

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #9 Gepost op: 26-03-2018, 13:08:13 »
Mijn nieuwe mol. Waarom? Ergens in een intro wordt bij een tekst over de mol twee verschillende keren op hem ingezoomd. Kort achter elkaar. De eerste keer wordt hij de mol genoemd en de tweede keer (in mijn herinnering, moet het nog nakijken) de saboteur.

Verder kwam hij in opdracht 1 snel uit zijn kist, om vervolgens de zoektocht naar de kandidaten in de 2.500-eurokist te vertragen. Fout telefoonnummer intypen. Eerst 750 uit de pot halen, dan de graven niet vinden.

Opdracht 2 bij het basketbal spel: wel goede antwoorden geven maar tijd vertragen door slecht te gooien.

Opdracht 3: snel beneden zijn en een fout antwoord geven. En waarom zo snel beneden terwijl hij boven nog de bangerik uithangt?

Ik duik in deze tunnel  ::)


Van mij ook hij is gewoon zo verdacht . En met de basketbal spel komaan die is toch groot en die kon perfect in de ring gooien . Terwijl die vrouw kleiner is en toch kan zei wel scoren  ???
Maar kan ook een afleiding zijn

Offline remke

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #10 Gepost op: 26-03-2018, 13:11:54 »
De Wereld Is Mooi van samson en gert op je begrafenis?!

Vind het best  een leuk nummer hoor...maar eh..

 Kam van de W alleen nog niks maken dat aan Lloyd te koppelen is...dat is jammer





De Wereld Is Mooi
Wereld Is De Mooi
Wie Is De Mol?

zoiets....?
if money talks, then i'm a mime

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #11 Gepost op: 26-03-2018, 13:12:44 »
Die opdracht doet ie toch gewoon goed. Hij vindt 2 woorden en gooit eigenlijk steeds redelijk dichtbij. Leek me eerder pech dat ie niet scoort  ;)

anoniem 17618

  • Gast
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #12 Gepost op: 26-03-2018, 18:07:55 »
Oei oei oei... :-[ duik ik nu al een tunnel in?

Opdracht 1
Observatie 1:
Lloyd is een duo met Kelly; het is Kelly die effectief het puzzeltje oplost. De Mol zit natuurlijk in de kist met het minste geld want die kan dan makkelijker sturen met het (niet) zoeken naar het juiste telefoonnummer, de kist met de scheppen, de kaart verkeerd om vasthouden, enzovoorts. (Om dan uiteindelijk buiten de tijd alsnog het laatste duo op te graven)

Observatie 2:
Met nog 15:30 te gaan zijn 3 van de 4 duo's die aan het 'begrafenisliedjes-telefoonnummer' kunnen beginnen. Dan krijgen we opeens te horen dat de kruisjes op de invulkaart ook verwijderd mogen worden; daarmee gaat dan wel het bedrag wat dat duo kon winnen verloren. Dat gesprek gaat als volgt:

[Pieter]: Je kan een X weghalen, maar als je dat wegpakt, smijt je ook het geld weg.
[Lloyd]: Ze moeten er gewoon uit.
[Kelly]: Het kan toch niet dat het van hen afhangt of effectief kunnen helpen?
[Jeffrey]: Tuurlijk wel.
[Lloyd]: Als we die twee weghalen, kunnen we het vijfde koppel bevrijden en daarmee verdien je 2.500 euro.
[Kelly]: 5.000 euro te verdienen en we hebben nu al 1.750 euro. Dat wil zeggen dat Pascal en Katrien...
[Lloyd]: ...er voor 750 euro in liggen. Het laatste koppel ligt er voor 2.500 euro.
[Baha]: Maar als de mol daar ligt, kunnen we hier nog tot morgen zitten. [Lloyd heeft een typische korte glimlach]
[Lloyd]: Het zit er wel dik in dat de mol onder 750 euro ligt omdat ze ons zo lang mogelijk laat wachten, zodat we niet voor de 2.500 euro kunnen gaan.
[Gilles]: Nog 12,5 minuut.
[Kelly]: Dat is niet veel.
[Lloyd]: Wachten tot 10 minuten?
[Jeffrey]: Wacht nog even. Ik zou nog even wachten.
[Lloyd]: Hoeveel tijd hebben we nog?

Lloyd pleit hier zowel voor het openmaken van de kruisjes (een mol met voorkennis zou dat doen, om zo het spel op weg te helpen, waarschijnlijk komen ze toch wel te laat om het laatste duo op te graven) (en dit kost € 750,-) als voor het wachten (waarmee er kostbare tijd verloren gaat om het laatste duo op tijd te vinden) (en dat kost € 2500,-).

Observatie 3:
Lloyd trekt, samen met Pieter, een kruisje van 'begrafenisliedjes-telefoonnummer-kaart'. En voorkomt daarmee (samen met Pieter) dat er € 750,- in de pot komt. Vervolgens pakt hij meteen de telefoon.

Observatie 4:
Lloyd belt als eerste, maar dat mislukt. Hij blijft de telefoon vasthouden. Daarbij wordt opnieuw het hele nummer ingetoetst, terwijl het de vorige keer ook al gecontroleerd was. Dit kost natuurlijk ook weer tijd.

Observatie 5:
Lloyd vraagt, zonder dat de andere kandidaten om hem heen hem daartoe aansporen, om een driecijferige code. Joke herhaalt tot twee keer toe, terwijl ze geen antwoord geeft op de vraag van Lloyd: 'Jullie moeten ons komen opgraven'. Daarop antwoord Lloyd: 'Ja, ja, dat weet ik!' (Hoe weet hij dat, als hij de scheppen nog niet heeft gezien?) Vervolgens spreekt hij ook nog het vermoeden uit dat er schoppen in de kist zitten. (Opnieuw voorkennis?) // Dit vind ik apart, omdat ze maar onder een klein laagje aarde lagen. De andere kisten konden ze 'zien', dus hadden ze ook zo met de handen kunnen graven...

Observatie 6:
We zien Lloyd als eerste naar de kist toelopen en het slot vastpakken; maar het is uiteindelijk Pieter (samen met Channy) die het slot daadwerkelijk opent.

Observatie 7:
Als de kaart in de lege kist gevonden wordt, is het Lloyd die als eerste oppert: 'Ah, die liggen ergens anders'. Er is ondertussen weer een hoop tijd verloren gegaan en de kans dat de laatste 2.500 euro binnenkomt is klein: de mol als held?

Observatie 8:
Lloyd houdt de telefoon bij - en de lijn bezet, terwijl hij er niet naar luistert.

Opdracht 2
Observatie 1:
Lloyd pakt als eerste een basketbal en gooit mis. Jeffrey gooit mis. Lloyd pakt onhandig de bal en gooit richting iets rechts van Katrien, die daardoor de bal niet kan vangen. Hierdoor gaat er tijd verloren met het oprapen van de bal. De 2e poging van Lloyd is een bal hard tegen het bord, die daardoor raar links van het bord ver weg valt (en niet onder het bord waar Jeffrey klaar stond om te vangen).

Observatie 2:
We zien Lloyd bij het tweede woord vier keer misgooien (Jeffrey gooide als eerste). Bij het derde woord vindt Lloyd als eerste de oplossing, pakt de bal, en gooit als eerste. We zien Lloyd (opnieuw) vier keer missen.

Observatie 3:
Als ze meelopen met de band, in een straatje, zien we Lloyd achteraan lopen en de tekst meezingen van 'Maria, Maria' (Carlos Santana). Alleen dat antwoord wordt later niet geraden.

...

Whaaaaaaaaaaahhhhhhhhh... ...ik wil nog niet in een tunnel!!!


Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #13 Gepost op: 26-03-2018, 19:34:06 »
DeDominee, wat je zegt zijn inderdaad wel allemaal verdachte punten! Lloyd wordt wel wat verdachter voor mij nu.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #14 Gepost op: 26-03-2018, 20:23:48 »
Daarnet de eerste aflevering nog eens bekeken en het is uiteraard nog (te) vroeg maar zijn gedrag val inderdaad op!

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #15 Gepost op: 26-03-2018, 20:45:23 »
Ik kom een beetje terug op mijn woorden. In minuut 26-27 valt het woord saboteur samen met een close-up van Jeffrey maar valt het woord mol vlak na een close-up van Lloyd.

Het blijft verdacht.
Graven, graven, graven...

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #16 Gepost op: 26-03-2018, 21:37:49 »
Als het al te laat is, laat hij Joke roepen en het lijkt erop dat ze het geroep horen en daardoor de graven vinden, hoewel dit niet zo duidelijk is.
Wel verdacht dat hij daar zo laat opkomt, en dat hij de tijd ervoor onbereikbaar was voor Joke.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #17 Gepost op: 27-03-2018, 00:02:33 »
Lloyd is mijn mol momenteel. Iets zenuwachtigs aan hem te zien. Ik meende ook dat hij rommelde met het telefoonnummer in opdracht 1, en de basketbal iets te vaak ver weg achter de ring smeet waarmee tijd verloren werd (al haalden ze die opdracht wel net).
Verder gewoon een gevoel  ::tandpastasmiley::

Offline R0m4ndu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #18 Gepost op: 27-03-2018, 00:10:20 »
Sinds Lloyd mollenstreekskes zei in de trailer ben ik al vol in een tunnel op de beste man. En daar ga ik denk ik niet meer uitkomen zolang hij nog in het spel zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #19 Gepost op: 27-03-2018, 17:34:05 »
De enige reden waarom ik LLoyd (en ook Joke) niet zou verdenken is dat ik eens een iets oudere mol verwacht. Dus zo langzamerhand begint hij ook wel mijn hoofdverdachte te worden. Nog maar eens goed de aflevering opnieuw bekijken en op hem focussen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?