Auteur Topic: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Racen  (gelezen 7322 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
[Aflevering 3] - Opdracht 2: Racen
« Gepost op: 8-04-2018, 10:50:18 »
Plaats hier alles over de tweede opdracht van aflevering 3.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2018, 21:42:41 door Lukie4 »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2:
« Reactie #1 Gepost op: 8-04-2018, 20:54:54 »
Jeffrey en Steve toch het meest verdacht hier. Jeffrey kent de wegcode wel heel slecht, Steve als marathonloper niet in staat om beter te fietsen dan Katrien.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2:
« Reactie #2 Gepost op: 8-04-2018, 20:56:37 »
Jeffrey en Steve toch het meest verdacht hier. Jeffrey kent de wegcode wel heel slecht, Steve als marathonloper niet in staat om beter te fietsen dan Katrien.

Mocht Pieter niet ook mee antwoorden hier?
Steve idd slecht weer. Valt toch wel in negatieve zin op. Maar wellicht was het daar wel erg warm. Maar toch.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2:
« Reactie #3 Gepost op: 8-04-2018, 21:42:41 »
Mocht Pieter niet ook mee antwoorden hier?

Ja, maar die had ietsje meer dan een minuut om het antwoord te zoeken. Dat is toch echt weinig als je dan in zo'n rotvaart op een auto zit.

Maar uit te sluiten is hij niet natuurlijk. ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Racen
« Reactie #4 Gepost op: 8-04-2018, 21:44:24 »
Steve man man man je hebt de conditie van een oude man.
Hij speelde het trouwens niet eens.
Echt zo traag.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2:
« Reactie #5 Gepost op: 8-04-2018, 22:15:13 »
Ja, maar die had ietsje meer dan een minuut om het antwoord te zoeken. Dat is toch echt weinig als je dan in zo'n rotvaart op een auto zit.

Maar uit te sluiten is hij niet natuurlijk. ;)

Zeker niet uit te sluiten. Trouwens, ik denk de mol een West-Vlaming is, met 4/7 nog in de race is die kans wel reëel   ::jaja::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2:
« Reactie #6 Gepost op: 8-04-2018, 22:17:11 »
Zeker niet uit te sluiten. Trouwens, ik denk de mol een West-Vlaming is, met 4/7 nog in de race is die kans wel reëel   ::jaja::

Klopt, al sluit ik Bahador en Steve nog niet uit. Enkel Katrien schrap ik.

Om het on topic te houden: Waarom zou die 1 km fietsen als haar partner dat nog niet gedaan heeft?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Racen
« Reactie #7 Gepost op: 8-04-2018, 22:24:10 »
Jammer dat we hier ook niet de overige foute antwoorden horen. Er missen twee vragen.
We hadden die over de gehandicapte plaats (had ik ook fout)
We hadden die over Luik (90 km/u)
We hadden die over de gordel (bij achteruit rijden ... had ik ook fout)
Maar we missen er dus 2.

Lloyd en Bahador doen het traag het verwisselen van die band, maar het lukt wel.
Steve lukt dus niets en bezwijkt bijna.
Katrien doet het best aardig.
Joke heeft dat slot wel heel snel open. Pascale zien we niet veel doen, maar krijgt de knoop er wel uit met hulp van Joke.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Racen
« Reactie #9 Gepost op: 8-04-2018, 22:58:05 »
Ik vond het wel apart dat we twee vragen niet eens hebben gezien bij het autoracen, ook achteraf niet. Bij de eerste twee zag je dat Pieter steeds de antwoorden overnam van Jeffrey. Beide waren toen fout. Misschien dat hij vervolgens twee keer andere bordjes in de lucht heeft gehouden dan gezegd. Het zou een reden kunnen zijn om dit niet in beeld te brengen, omdat je anders zou zien dat Pieter liegt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Racen
« Reactie #10 Gepost op: 8-04-2018, 22:58:25 »
Idd vreemd dat we niet alle autovragen zien. Het lijkt er vooral nu of Pieter puur doet wat Jeffrey zegt. Maar Jeffrey is t niet, Pieter kan nu alles op Jeffrey afschuiven, maar dat vind ik dan wel heel makkelijk.

Ik vond Steve heel verdacht hier (in aflevering 1 was z'n conditie nog prima) en nu laat ie het afweten.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2:
« Reactie #11 Gepost op: 8-04-2018, 23:05:03 »
Klopt, al sluit ik Bahador en Steve nog niet uit. Enkel Katrien schrap ik.

Om het on topic te houden: Waarom zou die 1 km fietsen als haar partner dat nog niet gedaan heeft?
Ik zou Katrien zeker nog niet schrappen... Net omdat ze ziet dat Steve het elke keer opnieuw weer super slecht doet, gaat ze er zelf wel volledig voor en kan ze zich zo weer wat minder verdacht maken. Wat Steve heel de tijd doet, is volgens mij echt opvallen verdacht doen, zodat de anderen op hem zouden stemmen. Dit wordt volgens mij ook weer veel te veel in beeld gebracht door de montage, net zoals bij Jeffrey vorige week, wat er volgens mij op zou kunnen wijzen dat Steve er volgende week of één van de volgende weken plots uitvliegt.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Racen
« Reactie #12 Gepost op: 8-04-2018, 23:07:15 »
Maar Katrien had 3000 euro vorige week. Deze week fietst ze beter dan Steve. Neeh Katrien is kandidaat
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Racen
« Reactie #13 Gepost op: 8-04-2018, 23:09:28 »
Maar Katrien had 3000 euro vorige week. Deze week fietst ze beter dan Steve. Neeh Katrien is kandidaat

2 basketballen, abseilen met een halve quote en goed antwoorden,... Slechtste Mol ooit he. ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Racen
« Reactie #14 Gepost op: 8-04-2018, 23:40:04 »
Ik vond het wel apart dat we twee vragen niet eens hebben gezien bij het autoracen, ook achteraf niet. Bij de eerste twee zag je dat Pieter steeds de antwoorden overnam van Jeffrey. Beide waren toen fout. Misschien dat hij vervolgens twee keer andere bordjes in de lucht heeft gehouden dan gezegd. Het zou een reden kunnen zijn om dit niet in beeld te brengen, omdat je anders zou zien dat Pieter liegt.

Plausibele verklaring! ::jaja::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Racen
« Reactie #15 Gepost op: 9-04-2018, 11:03:41 »
Wat een toffe opdracht zeg, ongelooflijk goed verzonnen. Wel bizar dat Pieter/Jeffrey erg weinig van de verkeersregels wisten. ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Racen
« Reactie #16 Gepost op: 9-04-2018, 11:06:11 »
Wat een toffe opdracht zeg, ongelooflijk goed verzonnen. Wel bizar dat Pieter/Jeffrey erg weinig van de verkeersregels wisten. ::oink::

Van Pieter wil ik dat nog aanvaarden, maar ik weet niet of Jeffrey momenteel een leuke ochtend beleeft achter het stuur met de gouverneur. ;D

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Racen
« Reactie #17 Gepost op: 9-04-2018, 11:50:43 »
Ik vond het wel apart dat we twee vragen niet eens hebben gezien bij het autoracen, ook achteraf niet. Bij de eerste twee zag je dat Pieter steeds de antwoorden overnam van Jeffrey. Beide waren toen fout. Misschien dat hij vervolgens twee keer andere bordjes in de lucht heeft gehouden dan gezegd. Het zou een reden kunnen zijn om dit niet in beeld te brengen, omdat je anders zou zien dat Pieter liegt.

Stel hij heeft alle bordjes goed opgehouden, dan weten we haast dat ie niet de mol is, want een mol zou een verkeerd bordje omhoog houden.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Racen
« Reactie #18 Gepost op: 9-04-2018, 20:53:31 »
Ik vind het ook opvallend dat de Mol (wie dat ook is) dat plaatsje op het dak eigenlijk niet zo zeer wilde. Het wordt eigenlijk maar wat aan Jeffrey over gelaten.

De Mol was dus altijd al van plan om zo weinig mogelijk de racepiloot te vertragen denk ik.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Racen
« Reactie #19 Gepost op: 9-04-2018, 21:59:36 »
Ik vind het ook opvallend dat de Mol (wie dat ook is) dat plaatsje op het dak eigenlijk niet zo zeer wilde. Het wordt eigenlijk maar wat aan Jeffrey over gelaten.

De Mol was dus altijd al van plan om zo weinig mogelijk de racepiloot te vertragen denk ik.

Pieter wil best graag volgens mij. Hij roept inderdaad niet van ik wil, maar biedt zich toch best wel aan als Baha oppert de persoon te kiezen met wie Jeffrey het best kan samenwerken. Het gaat allemaal wel snel en er lijkt (in tegenstelling tot wat ik net in een ander topic suggereerde) niet in geknipt te zijn.