Auteur Topic: [overzicht] mogelijke molacties Pieter  (gelezen 6771 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
[overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Gepost op: 20-04-2018, 16:28:16 »


1.1 Levend begraven) Na een tijdje gesukkeld te hebben stuurt Pieter Baha naar de oplossing van raadsel 1:  "Bahador, zou het een mogelijkheid zijn dat we bijvoorbeeld de eerste letter van elke lijn nemen?". Raadsel 2. We zien Pieter in zijn zaklamp zoeken. Bahador zegt dan: "Zou het niet in de pillamp liggen?" Pieter plukt de sleutel eruit: "Je hebt gelijk hoor." Ze stappen als tweede duo uit hun kisten en verdienen 500 euro. Een klein bedrag en een kans voor de Mol om bij de groep aanwezig te zijn bij het zoeken naar het grote geld. Pieter bemoeit zich niet met discussies, hoort de groep aan en volgt ze. Uiteindelijk vinden ze Joke en Steve (2500 euro waard) 4 minuten te laat. Mogelijke moltactiek deze eerste opdracht: klein bedrag verdienen, niet opvallen, niet haasten, net te laat zijn om de 2500 te verdienen.



1.2 Tocht met de Mariachiband) Bij "Wie ben ik?" begint Pascale over "het land van Donald Trump" waarna Pieter (Donald Trump) besluit om te vragen of hij president en daarna of hij "Donaldo Trumpo" is. (Hij wist best dat je dat zo niet zegt want hij lachte eerder om Pascale's Trumpo, maar het past mooi bij zijn imago van vriendelijke grapjas die je kunt vertrouwen.) Mogelijke negeerde Mol Pieter de voorzet van Pascale niet om niet te verdacht te worden zo vroeg in het spel. Hij zegt ook (bijna teleurgesteld) "dat is omdat jij de aanzet gaf". Vervolgens is het omdat Steve eerst Pfaff raadt en daarna blijft hameren op "die met haar dikke borsten, Pamela Anderson" dat de deelopdracht uiteindelijk maar net op tijd slaagt.



1.3 Cliffhanger) Katrien hoort alleen het tweede deel van de quote die Pieter doorgeeft. Pieter: "Ik denk dat ik meestal een clown ben. Maar als het moet, pak ik de leiding." Toch geeft Katrien - die eerder beneden is dan Pieter - wel het goede antwoord (Lloyd). Mogelijke moltactiek: opnieuw deze eerste aflevering nog niet opvallen door traag te abseilen en zo de ander het geld al dan niet te laten verdienen. We horen Pieter wel de hele quote doorgeven maar misschien probeerde hij het expres onduidelijk te doen zodat Katrien niet de hele quote goed kon horen.



2.1 Rabid Joke) Marineofficier Pascale heeft aanvankelijk een prima plan: met de auto schijfjes als geld brandmerken en die naar de Haciënda brengen. Daar met auto, helikopter en paarden alle toegangswegen afsluiten en Joke opwachten, elk voertuig een geweer. Maar dan zegt Pieter dat Joke wel eens zomaar met haar pasvragen tussen iedereen door zou kunnen lopen. Een vreemde opmerking. Grijpt de Mol hier in? Het is Baha die we vervolgens als eerste horen opperen om met de (trage) paarden (in plaats van de auto) het geld te gaan verzamelen, wat gebeurt. Pieter neemt de leiding (over) en deelt de groepen in en zet Pascale de eerste tien minuten van de opdracht buitenspel omdat ze wacht met het vertrekken met de heli (omdat die maar voor 20 minuten brandstof heeft). Als de opdracht bezig is en de groep in de pick-up inziet dat het slim is om het stampertje om geld te brandmerken over te nemen van de paardengroep zijn het Pieter en Baha die dit weigeren. Alleen Baha krijgt hiervan de schuld doordat we Katrien hem een steenezel horen noemen. Pieter blijft buiten schot. Vervolgens zijn Pieter, Baha en Steve zo lang aan het prutsen met de gasbrander dat het riekt naar sabotage. Joke wordt doodgeschoten voor er ook maar één schijfje gebrand is. Zowel aan het begin als het eind van de opdracht benadrukt Pieter voor het geld te (zijn ge)gaan. Mogelijke moltactiek: goed plan van Pascale dwarsbomen en de leiding nemen over slecht plan, stampertje niet af willen staan, gasbrander saboteren, benadrukken dat het zijn fout niet is dat er geen geld verdiend is (ook al door niet in de opvallende positie van schutter of voortvluchtige te zitten).



2.3 Baseball) We zien Pieter een keer uitgegooid worden. Dit is wanneer Baha besluit te lopen op een matige bal die voor verwarring zorgt als Joke eerst zegt er niet op te gaan lopen. Pieter komt veel te laat in actie en gaat uit. Mogelijk maakt hij als Mol hier handig gebruik van de situatie. Hiertegenover staat dé heldenactie van Pieter wanneer hij een homerun slaat op de laatste bal. Voor een relatief schamele 300 euro bouwt Pieter zo weer extra krediet op.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2018, 10:57:07 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [overzicht] Mogelijke molacties Pieter
« Reactie #1 Gepost op: 20-04-2018, 16:28:32 »


3.3 Sombrero-dansers) Pieter kiest op de grond de drie dansers uit en heeft als Mol zo de zekerheid om (zonder al te verdacht te zijn omdat de opdracht sowieso al lastig is) niet per ongeluk een goede (a 500 euro) eruit te pikken.



3.4 Racecircuit) Pieter geeft op het dak van de auto die Jeffrey bestuurt maar één goed antwoord door: hoe snel je buiten de bebouwde kom van Luik mag rijden. Maar een van de vragen die alleen heel onduidelijk in beeld komt wordt door Jeffrey ook goed beantwoord. Het lijkt er sterk op dat Pieter vervolgens toch (stiekem) een fout antwoord heeft doorgegeven. (Ontdekking door Hulpmol, zie hier.) Met het beantwoorden van de vragen wordt zo maar 500 euro (van in totaal mogelijk 2500) verdiend.



3.5 Geldkoffers) Pieter benadrukt voor het geld te gaan. Pieter: "We zijn nu allemaal in ons eigen voordeel aan het peizen, terwijl het punt echt is dat we het geld mee moeten krijgen." Joke: "Het is stom, we hebben er zo voor gewerkt." Pieter: "Ja." Maar Pieter praktiseert niet wat hij preekt wanneer hij voor 1000 euro uit de pot twee pasvragen koopt. Met als excuus klaar dat hij zoals de afvaller "neen" antwoordde op de vraag of de Mol kinderen heeft. Jeffrey is de uiteindelijke afvaller. Als Jeffrey voor het verdelen van de pasvragen ook al de afvaller was is het verdacht van Pieter dat hij niet wil dat Jeffrey zich opoffert en een koffertje van 0 euro neemt. De Mol wil immers niet dat de afvaller geen geld uit de pot haalt. (Jeffrey: "Weet je, ik pak er eentje met nul. Ik pak er eentje met nul, gewoon omdat ik -" Pieter: "Dat moet je ook niet doen." Pascale: "Je moet je niet opofferen." Pieter: "Dan ga je je weer in je goedheid opofferen. Ik vind dat dat ook niet hoeft.") Pieter zegt in eerste instantie voor 6000 euro te willen kiezen maar stapt hier ineens van af. Dit is ook verdacht aangezien de Mol die nooit kan afvallen natuurlijk niet een hoog bedrag wil veiligstellen.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2018, 10:57:38 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [overzicht] Mogelijke molacties Pieter
« Reactie #2 Gepost op: 20-04-2018, 16:29:02 »


4.1 Fietskoeriers) Pieter en Lloyd (met de tweede keer Pascale erbij) lossen tot tweemaal toe het luciferraadsel verkeerd op. Al Pieters goede en fanatieke inspanningen bij het bezorgen van de pakjes zijn hierdoor tevergeefs. Het is Pieter die het relatief lastige luciferraadsel een tweede keer wil doen. (Tegen Lloyd: "We zullen dadelijk opnieuw moeten kijken, zeker.") Samen met Joke en Bahador lost Pieter ook het geldraadsel verkeerd op.



4.3 Big Baha en Holy Pieter) Opnieuw kan Pieter zich volledig inzetten en de sympathie van de groep winnen zonder dat het uiteindelijk ook maar een cent oplevert.



4.4 Torre Latinoamericano) Pieter neemt bij het overleg de leiding en pleit ervoor om in eerste plaats voor de vrijstelling (en dus niet het geld) te gaan. De groep gaat hierin mee en dan besluit Pieter ineens om zich op te offeren (in plaats van Pascale die dit al eerder wilde doen) door helemaal onderaan uit te stappen en zichzelf zo geen schijn van kans te geven, terwijl hij even hiervoor nog het belang van een vrijstelling benadrukte. Joke wordt (net als Lloyd) uiteindelijk net hoog genoeg ingedeeld waardoor zij de vrijstelling kan pakken nog voor Katrien met de enveloppen boven is en er geen geld verdiend wordt. Ook het goede antwoord van Pieter is niets meer waard, maar onze vriendelijke priester wast zijn handen in onschuld. Genoeg opdrachten nog in het vooruitzicht om de handen weer vuil te maken! ;D



5.1 La Feria Chapultepec Magic)

Pieter lost de droedel "achterstand" snel op maar kiest ervoor om deze letter voor letter te gaan uitbeelden. Hiervoor zijn 11 ritjes nodig wat in ieder geval voor Steve teveel van het goede blijkt te zijn. Het is Steve die op het idee komt om "tand" niet letter voor letter uit te beelden maar door tanden aan te wijzen en na even aarzelen gaat Pieter in dit duidelijk slimme plan mee. Het redt de opdracht niet en als enige duo verdienen Pieter en Steve bij deze opdracht 0 euro voor de pot. Pieter kan echter weer de schuld makkelijk afschuiven omdat Steve misselijk werd en niet hij.

Bij het uitkiezen van de mascottes horen we Joke "maar wie is die leeuw?" vragen waarop Pieter reageert met "dan moet ik die leeuw hebben". Dit zou erop kunnen wijzen dat Pieter min of meer wel de juiste mascotte moest kiezen omdat veel anderen al een juiste keuze gemaakt hadden.



5.2 Autocinema Coyote)

Als Steve en zijn vrouw Viviane na 25 euro verdiend te hebben wegrijden grijpt Pieter zijn kans om weer eens te laten weten hoezeer hij wel voor het geld gaat. Pieter: "Viviane snapt het niet, Viviane heeft gekozen voor zichzelf. 25 euro hebben ze opgebracht en ze zijn weg." En als de laatste drie duo's met nog twee vragen te gaan wegrijden moppert Pieter op de anderen ("en maar duimen en doen...") en zegt hij dat hij ervan schrikt dat zij nog de enigen zijn die het spel gaan spelen. Pieter: "En het gaat om veel geld hè. Het gaat om nog 400 en 800 euro." Maar geld binnenhalen doet Pieter - als enige - echter niet, door het onjuist beantwoorden van de laatste vraag verliest hij zelfs al zijn eerder verdiende geld. Maar wie neemt dat iemand kwalijk die zo hard voor het geld gaat dat ie er zelfs het risico voor wil lopen om een nacht in de auto te moeten slapen? De volgende dag kan Pieter rekenen op een warm onthaal.



5.3 Mexican standoff)

Pieter laat meermaals duidelijk merken Steve voor geen meter te vertrouwen die eerlijk zegt niet voor de pasvragen maar voor het goede doel te hebben gekozen. Toch wordt Steve niet door Peter maar door Lloyd afgeschoten. Pieter zelf schiet op Bahador. Ook Baha had niet voor de pasvragen maar voor de weeskinderen gekozen. De 3000 euro wordt dus niet verdiend. Pieter die ook voor de weeskinderen en alweer niet voor zichzelf koos (zonder hier geld mee te verdienen) blijft letterlijk en figuurlijk buiten schot.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2018, 10:58:18 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [overzicht] Mogelijke molacties Pieter
« Reactie #3 Gepost op: 20-04-2018, 16:29:20 »
6.1 Gracht van Fortuin)



Pieter en Baha slagen erin om in drie beurten zes ingrediënten van een tortilla te herkennen. Bij de eerste beurt herkennen ze er al vier. Bij de tweede vijf en bij de laatste zes. Bij het laatste cruciale ingrediënt zien we Baha aanwijzen: "Ja, het is dat." Pieter: "Dat? Zeker weten?" Baha: "Ja." Het is dus Baha die de uiteindelijke beslissing neemt. Geld levert het niet op want Lloyd, Pascale en Joke speelden bij het rad -150 euro bij elkaar. Kon de Mol op tijd ingeseind worden dat de anderen voor een minbedrag speelden? Dit lijkt me niet onmogelijk maar wel wat onwaarschijnlijk.

Bij de tweede ronde zien we Pieter raden: P (goed, +25 euro). Wanneer ze voor het hoogste bedrag van 200 euro spelen zegt Lloyd tussen G (goed) en K (fout) te twijfelen. Pieter: "K." Lloyd: "K?" Pieter: "Ja." Lloyd kiest de K. (Fout, -200 maar Baha en Lloyd zetten de joker in, Pieter gaat mee). Er wordt niet getoond wie er fouten maakt waardoor de stand van 0 naar -75 gaat. Op aanraden van Baha zegt Pieter: T (2x goed, +250 euro). Lloyd raadt het woord. Bij de derde ronde zien we Pieter raden: H (2x goed, +50 euro), R (fout, -25 euro), L (fout, -100 euro). Joke raadt de uitdrukking. Pieters (getoonde) bijdrage op eigen initiatief is dus +25 -200 +50 -25 -100 = -250 euro. (Maar hij kan het niet laten weer te benadrukken hoe fijn het is dat er weer geld verdiend wordt.)

Lloyd (aangewezen door Baha en later Pascale) twijfelt of hij de superronde voor verdubbeling van 1125 euro of niets moet spelen. Pieter lijkt wat afwachtend met de groep mee te gaan in de beslissing om de ronde wel te spelen. Lloyd raadt het woord niet en het verdiende geld gaat verloren.

6.2 De beproevingen)



Pieter mag door loting als eerste een beproeving kiezen en kiest voor de hete peper voor 1000 euro. (Een-na-hoogste bedrag. Het hoogste was 2000 euro voor de slangen.) Pieter: "Lloyd, Joke en Pascale kunnen volgens mij niet goed tegen pikant eten." Joke eet de peper niet waardoor er geen 1000 euro verdiend wordt. Pieter: "En als het mislukt is het de schuld van de Mol, zeker?"

Pieter doorstaat al zijn beproevingen met ogenschijnlijk gemak maar lijkt bij de kakkerlakken weer (net zoals bij het kopen van de pasvragen) aan amateurtoneel te doen. Ik kijk uit naar het moment in aflevering 9 waar we hem (zie screenshot hierboven) een zachte teddybeer zien strelen. ::rofl::

6.3 Geitenhoeders)



Pieter legt met zijn geit het hindernisparcours als snelste af en verdient vier extra geiten à 200 euro als deze de finish halen. Volgens Joke die bij het geitenhoeden goed de leiding neemt staat Pieter af en toe in de weg. Zijn tactiek om in een voerbak te gaan staan blijkt niet te werken. Bij het schieten schampt Pieter een blauw blik dat tussen twee zwarte blikken staat en raakt daarna een blauw blik onder een rood blik en naast een zwart blik. Probeerde hij zwarte blikken te raken om geiten van anderen te stelen? Omdat Baha een rood blik raakt krijgt ook Pieter er een geit bij. Enkel een geit van Pieter wordt door een charro gevangen. Er gaan geen andere geiten verloren.

Pieters vijf geiten zijn bij de finish 1000 euro waard (het hoogste bedrag samen met Baha) maar hij geeft al dit geld op om kans te maken op een vrijstelling die hij uiteindelijk wint doordat een van zijn geiten de gouden tortilla eet. Opnieuw draagt Pieter ondanks zijn goede inspanningen niets bij aan de groepspot.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2018, 11:43:54 door Heinz »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #4 Gepost op: 20-04-2018, 16:47:49 »
Dit allemaal lekker in de tuin gemaakt hopelijk, Heinz ::rofl:: ::)

Maar je hebt gelijk hoor. Het ligt ook allemaal bij die twee PASVRAGEN. Daar zag je zo duidelijk die mol aan het werk...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #5 Gepost op: 20-04-2018, 16:55:03 »
Haha, nee lekker in het koelste kamertje van mijn huis. Heerlijk om te doen.  ::zon:: ::rofl::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #6 Gepost op: 20-04-2018, 17:15:41 »
hmm

Ook al was hij mijn gedeelde nummer 1 mol. Ik raak nog niet overtuigd van dit lijstje.
Hij doet vooral niks goed, maar echt saboteren zie ik hem ook niet doen.
You'll never walk alone

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #7 Gepost op: 20-04-2018, 17:27:09 »
Daar zit toch ook mijn twijfel. In wie ben ik teveel goodwill? Hij lijkt steeds in de onmolse positie te zitten. Al vind ik de lift en de raceopdracht en de fietskoerier wel sterk. Maar waarom worstelen. Er was nog twijfel, maar Pieter verzette zich niet.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #8 Gepost op: 20-04-2018, 17:42:39 »
Ik had als Mol ook niet voor het worstelen gekozen en er zijn inderdaad meer opdrachten aan te wijzen waarbij Pieter niet op een ideale molpositie zit. Twijfel is er bij mij dus ook wel, al is het ook ieder jaar zo dat we van een aantal opdrachten in de laatste aflevering gewoon helemaal niets meer te horen krijgen. Maar als Pieter inderdaad de Mol is lijkt hij groot belang te hechten aan niet teveel verdacht te worden. Ook begrijpelijk want de momenten waarop hij wel toeslaat heeft hij (bij overleg) de leiding. En die moet je wel toevertrouwd worden.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #9 Gepost op: 20-04-2018, 18:03:43 »
Pieter en Baha waren mi ook uitermate geschikt voor het worstelen, die hoorden dat gewoon te doen.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #10 Gepost op: 20-04-2018, 18:10:51 »
Mooie uiteenzetting van Heinz maar het kan mij allerminst overtuigen. Pieter zou zich meer bezig hebben gehouden met goodwill te kweken om een paar keer zeer opvallend te saboteren. Sterker: Pieter is niet de mol.

Waarom zou de mol zich in de slechtste kist (€ 500) plaatsen en weinig of geen invloed willen hebben op het openen van de € 2500-kist? In de kist van € 250 krijg je de portofoon en het vormen van de code in handen en kun je ermee tijd rekken (verkeerde nummer ingeven) en in de € 2500-kist kun je ook veel tijd rekken met de raadsels en de portofoon. Of gewoon falen zoals Pascale (theorie voorzichtige mol) waarbij je weliswaar geen invloed hebt op de € 2500-kist maar wel € 750 uit de pot houdt. De mol kan misschien beter voorzichtig zijn in het begin maar de eerste aflevering helemaal niet saboteren, daar kan ik niet bij.

Bij de jacht op Joke is een opdracht waarbij de afloop hoe dan ook in handen van de jagers of Joke zelf valt. Je kan misschien met de gasbrander klooien maar ga je dat lang blijven doen (het valt ook erg op en volgens mij wil Steve zich verdacht maken)? De opdracht had 1,5 uur kunnen duren. De jagers hadden zonder medeweten van de paardrijders ook een deal met Joke kunnen sluiten om de pasvragen te verdelen (en dat heeft het knoeien met de gasbrander geen zin).

Waarom zou de mol meedoen aan de Sombrero-opdracht, een opdracht die onmogelijk te halen is? Als co-piloot - volgens mij heeft Jeffrey Pieter op die positie geplaatst op hem te testen, vorige aflevering stemde hij op hem - foute antwoorden in de lucht steken ... het valt erg op.

Het belangrijkste: waarom zou de mol wegblijven uit de escaperoomopdracht? Een proef van € 3000 die goede sabotagemogelijkheden biedt en die moest mislukken (anders hadden wij die grappige beelden met de ontplofte bom niet gehad). Overigens vind ik de atletische Lloyd veel beter geschikt als worstelaar dan de relatief kleine Pieter. Van Lloyd kan ik ook veel betere en overtuigende molacties noemen. Als eerste uit de lift stappen en hopen dat iemand voor Katrien bij Gilles komt (het scheelde maar enkele seconden) noem ik ook geen goede molactie.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2018, 20:05:24 door Luc »

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #11 Gepost op: 20-04-2018, 19:37:32 »
Mooie post en helemaal waar als je het mij vraagt. De laatste trappen-opdracht maakt het plaatje compleet. Zijn gedrag valt anders echt niet te verklaren. Pieter is de mol.

Als Pieter niet de mol is rest mij maar een ding:  :-X

 8)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #12 Gepost op: 20-04-2018, 20:45:13 »
En dit ondergrondse filmpje van Pieter maakt het compleet:
https://www.youtube.com/watch?v=qo-Odr6JzIo

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #13 Gepost op: 20-04-2018, 22:07:47 »
Denk ook dat je voor verschillende andere overgebleven personen een even overtuigende lijst kunt maken, Pieter steekt er zeker nog niet bovenuit op basis van de feitelijke zaken die hij doet (of niet doet). Dat velen hier hem toch verdenken zal ook met 'een gevoel' te maken hebben, maar objectief valt er voor een figuur als Lloyd of Steve en zelfs Baha een zelfde of overtuigender lijst te maken

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #14 Gepost op: 20-04-2018, 22:27:55 »
En dit ondergrondse filmpje van Pieter maakt het compleet:
https://www.youtube.com/watch?v=qo-Odr6JzIo

Ja, want hij wist in 2015 dat hij mocht meedoen aan De Mol 2018  ::rofl::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #15 Gepost op: 21-04-2018, 10:20:02 »
En dit ondergrondse filmpje van Pieter maakt het compleet:
Ik heb nog wat filmpjes van hem bekeken, hij is in elk geval gek genoeg om de mol te zijn. ;D

@Heinz: dank je wel voor dit mooie overzicht! ::ok::

Pieter staat eigenlijk al de hele rit bovenaan mijn verdachtenlijstje. Al blijf ik er allerminst zeker van want echt iedereen zou het nog goed kunnen zijn. Het worstelen is vreemd, maar dat was eigenlijk de eerste keer dat ik Pieter op een niet-molse positie heb zien staan. Alle anderen hebben ook allemaal wel op niet-molse posities gestaan of niet-molse dingen gedaan.

Maar waar Pieter bij mij ook een streepje voor heeft zijn de mogelijke hints met de thema's, zoals het opstaan uit het graf en de kerk met letterlijk een Priester.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #16 Gepost op: 22-04-2018, 18:11:08 »
Ja, want hij wist in 2015 dat hij mocht meedoen aan De Mol 2018  ::rofl::
Dat kan toch? Misschien kreeg hij tijd om alle seizoenen rustig te bekijken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #17 Gepost op: 23-04-2018, 11:05:46 »
Aangevuld tot en met aflevering 5! 8)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #18 Gepost op: 24-04-2018, 09:41:38 »
Bedankt!

Ik vond Pieter er in de laatste aflevering echt uitspringen. Onbegrijpelijk dat hij in Vlaanderen nog steeds het minst verdacht wordt, maar ik zal wel weer in een tunnel zitten vrees ik.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #19 Gepost op: 24-04-2018, 13:37:12 »
Onbegrijpelijk voor mij is dat Pieter JUIST na deze aflevering het meest verdacht wordt op dit forum. Zo zie je maar weer :D
Bedankt, die nuance kon ik wel even gebruiken. Ik ben, net als velen, nog getraumatiseerd van de Simone-tunnel, dus ik durf hier ook niet meer te ver in te stappen. :-X
Sky might be falling but remember you can fly