Auteur Topic: [overzicht] mogelijke molacties Pieter  (gelezen 6772 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #40 Gepost op: 30-04-2018, 02:00:00 »
Lloyd zegt iets over de opdracht rad van fortuin, 'vreemd dat Pascale en Baha zo snel meegingen', zegt niks over zijn verdachten. Dat is echt zo'n randzaak-biecht, zijn echte verdenkingen worden niet getoond.

Pieter is de mol, en Pieter verdenkt Lloyd, Lloyd komt dus in de finale (wat ook het niet tonen van zijn verdenking verklaart). Ik denk samen met Pascale omdat zij flierefluitend erdoorheen lijkt te gaan en we van Baha al weten dat hij Pieter verdenkt (en dus net als Joke af gaat vallen).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #41 Gepost op: 30-04-2018, 09:14:30 »
Hier alvast een geitduel Pieter vs. Bahador. (Uit Café de Mol. ;D)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #42 Gepost op: 30-04-2018, 10:10:02 »
Lloyd zegt iets over de opdracht rad van fortuin, 'vreemd dat Pascale en Baha zo snel meegingen', zegt niks over zijn verdachten. Dat is echt zo'n randzaak-biecht, zijn echte verdenkingen worden niet getoond.

Pieter is de mol, en Pieter verdenkt Lloyd, Lloyd komt dus in de finale (wat ook het niet tonen van zijn verdenking verklaart). Ik denk samen met Pascale omdat zij flierefluitend erdoorheen lijkt te gaan en we van Baha al weten dat hij Pieter verdenkt (en dus net als Joke af gaat vallen).

Ik denk dit ook. ::ok::

Online Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #43 Gepost op: 30-04-2018, 11:31:29 »
Waarom zou Baha afvallen als hij Pieter verdenkt? ???

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #44 Gepost op: 30-04-2018, 11:42:28 »
Van Pieter horen we gek genoeg het meest wie hij verdenkt, typisch zo een afleidingsmanoeuvre van de mol met de valse verdenkingen.

Je kunt het beste zien met acties wie verdacht wordt. Zoals met de stand off, afschieten van mede-kandidaten vanwege de Pasvragen. Van die wil je natuurlijk niet dat ze Pasvragen krijgen. Pieter schiet daar Baha. Dus verkondigt nu weer onzin met die pepers. Hij verdenkt Baha immers niet. Allemaal zogenaamd, de edit kan nog meerdere kanten op. Maar dit is een conflict. Dus Pieter's edit is verkeerd gegaan, je kunt eruit destilleren dat hij de mol is.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #45 Gepost op: 30-04-2018, 15:37:40 »
Waarom zou Baha afvallen als hij Pieter verdenkt? ???

Het ligt eraan of Lloyd echt Pascale verdenkt, zoals de montage ons wil doen geloven.

Ik denk van niet en dat de drie overgebleven kandidaten al op de mol zitten.

In dat geval is het logisch dat Baha naar huis moet, omdat bij hem juist duidelijk is dat hij (mol) Pieter verdenkt.

Standaard montage dingetje om de mol minder verdacht te maken bij de kijker.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #46 Gepost op: 30-04-2018, 16:39:28 »
Het ligt eraan of Lloyd echt Pascale verdenkt, zoals de montage ons wil doen geloven.

Ik denk van niet en dat de drie overgebleven kandidaten al op de mol zitten.

In dat geval is het logisch dat Baha naar huis moet, omdat bij hem juist duidelijk is dat hij (mol) Pieter verdenkt.

Standaard montage dingetje om de mol minder verdacht te maken bij de kijker.
Wat worden wij geraffineerd onderhand!
Ik zie in Pieter een mol die enorm geniet van zijn rol.

(En toen was Pascale de mol...) ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #47 Gepost op: 30-04-2018, 18:08:54 »
Van Pieter horen we gek genoeg het meest wie hij verdenkt, typisch zo een afleidingsmanoeuvre van de mol met de valse verdenkingen.

Je kunt het beste zien met acties wie verdacht wordt. Zoals met de stand off, afschieten van mede-kandidaten vanwege de Pasvragen. Van die wil je natuurlijk niet dat ze Pasvragen krijgen. Pieter schiet daar Baha. Dus verkondigt nu weer onzin met die pepers. Hij verdenkt Baha immers niet. Allemaal zogenaamd, de edit kan nog meerdere kanten op. Maar dit is een conflict. Dus Pieter's edit is verkeerd gegaan, je kunt eruit destilleren dat hij de mol is.


Scherp, zoiets bedacht ik me ook tijdens de uitzending, maar jij verwoordt het perfect  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #48 Gepost op: 30-04-2018, 21:09:55 »
Ja, die zogenaamde verdenking richting Baha is inderdaad interessant. Hij zegt namelijk niet te geloven dat Baha zo'n scherpe peper zo snel weg kon krijgen. Er zijn dan maar twee opties in Pieters ogen: Baha at de peper niet of hij is de Mol en at een minder scherpe peper. Maar die eerste optie is niet reëel.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #49 Gepost op: 1-05-2018, 19:04:44 »
inderdaad als baha de peper niet had gegeten , had gilles dat wel aangegeven . Dus dat stuk kunnen we vergeten.

Maar als pieter dan zegt niet te geloven dat baha die peper zo snel op had, wil dat dan zeggen dat hij echt denk dat baha een minder hete peper gegeten heeft en dus de Mol is?

Ik denk dat er ook een derde optie is>. pieter weer dat baha wel degelijk tegen die peper kan en weet tevens dat hij zelf de mol is en wil dus wat verdenking van zich afgooien door een spoor richting baha te creeren


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #50 Gepost op: 1-05-2018, 19:05:55 »
Ik denk dat er ook een derde optie is>. pieter weer dat baha wel degelijk tegen die peper kan en weet tevens dat hij zelf de mol is en wil dus wat verdenking van zich afgooien door een spoor richting baha te creeren

Dat is ook precies wat Lo, Mollenmania en ik bedoelen. ::jaja:: (En dat het een rare keuze van de makers is om deze verdenking uit te zenden omdat we verder vooral biechten van Pieter over Lloyd zien en hij op andere momenten Baha lijkt te vertrouwen.)
« Laatst bewerkt op: 1-05-2018, 19:07:43 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #51 Gepost op: 2-05-2018, 11:39:03 »
Ik heb het overzicht aangevuld tot en met aflevering 6, zie de eerste pagina van dit topic. ::joehoe::

Het molduel Pieter - Bahador laat ik toch zitten, sorry. Maar Hulpmol had daar al een groot begin mee gemaakt door lijstjes te plaatsen in de topics van Pieter en Bahador dus misschien dat hij of iemand anders die wil samenvoegen? Ik zelf ben van plan om na komende aflevering weer een overzicht van de drie finalisten te gaan maken. :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #52 Gepost op: 2-05-2018, 12:50:44 »
Mooi.

Die zin inderdaad “En als het niet lukt is het de schuld van de mol zeker.”  ::pinokkio:: ::)


Online Betonmol

  • Forumlid
Re: [overzicht] mogelijke molacties Pieter
« Reactie #53 Gepost op: 14-05-2018, 12:56:04 »
UP