Auteur Topic: [kandidaat] Axel  (gelezen 46894 keer)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #300 Gepost op: 30-04-2019, 13:11:56 »
Axel is enkele keren wel hoofdverdachte geweest (op deze site en ook op de officiële site) maar meest verdacht waren wel Eva en Kaat voor hun exit en nu Elisabet.
Axel is van de drie finalisten duidelijk het meest verdacht neergezet maar individueel heeft hij van de drie verreweg het meeste binnengebracht.
« Laatst bewerkt op: 30-04-2019, 13:29:14 door Luc »

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #301 Gepost op: 30-04-2019, 13:16:58 »
Axel is enkele keren wel hoofdverdachte geweest (op deze site en ook op de officiële site) maar meest verdacht waren wel Eva en Kaat voor hun exit en nu Elisabeth.
Axel is van de drie finalisten duidelijk het meest verdacht neergezet maar individueel heeft hij van de drie verreweg het meeste binnengebracht.

Voor mij is de enige reden om Axel nog enigszins verdenk dat ik @Heinz hoog heb zitten en hij overtuigd is van Axel.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #302 Gepost op: 30-04-2019, 13:34:23 »
Voor mij is de enige reden om Axel nog enigszins verdenk dat ik @Heinz hoog heb zitten en hij overtuigd is van Axel.

Dit heb ik ook wel een beetje, maar Heinz heeft ook wel een paar keer fout gezeten in de finale. Staar je er dus niet blind op.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #303 Gepost op: 30-04-2019, 13:39:02 »
Leuk om te lezen, maar inderdaad: pas op. Als het volgende patroon zich doorzet zit ik helemaal fout. De Mol 3 had ik fout tot het einde, De Mol 4 heel snel goed, De Mol 5 fout tot het einde, De Mol 6 heel snel goed, De Mol 7... ;)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #304 Gepost op: 30-04-2019, 13:56:50 »
J
Ik moet toch iets forceren om voor zondag een knoop door te kunnen hakken :P ::rofl::

Ik hoop dat je er nog uitkomt ::) En het is inderdaad niet zo makkelijk als vorig seizoen. En daarom ook spannender. Ik zou zeggen choose wise ::rofl::.
« Laatst bewerkt op: 30-04-2019, 22:02:38 door Lonneke*L »

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #305 Gepost op: 30-04-2019, 14:09:20 »
Leuk om te lezen, maar inderdaad: pas op. Als het volgende patroon zich doorzet zit ik helemaal fout. De Mol 3 had ik fout tot het einde, De Mol 4 heel snel goed, De Mol 5 fout tot het einde, De Mol 6 heel snel goed, De Mol 7... ;)

Nee klopt. Ik staar me er niet op dood. Ik ga voor Elisabet maar vind de theorieën en gedachtegangen en dergelijke van jou en @hulpmol altijd fijn.

Zelf staat Axel bij mij tweede en Bas op afstand derde.


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #306 Gepost op: 30-04-2019, 20:02:06 »
Kijk bijvoorbeeld naar het moment waar ze de jurk kiezen. Sorry, maar kan er echt niet meer omheen kijken. Iedereen in deze tunnel zit goed.
::tandpastasmiley::

Ik weet niet wie jij 'het grote publiek' noemt, maar er is in Belgie maar bitter weinig verschil tussen de kandidaten.
Elisabet is wel de hoofdverdachte though ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #307 Gepost op: 30-04-2019, 20:09:48 »
Dit heb ik ook wel een beetje, maar Heinz heeft ook wel een paar keer fout gezeten in de finale. Staar je er dus niet blind op.
Ik denk dat Heinz dit keer door de mol is ingehuurd om ons om de tuin te leiden. :P

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #308 Gepost op: 30-04-2019, 23:59:39 »
Ik denk dat Heinz dit keer door de mol is ingehuurd om ons om de tuin te leiden. :P

  ::hyper::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #309 Gepost op: 1-05-2019, 07:31:29 »
Daar geloof ik niks van. Heinz vormt zijn eigen mening op basis van vele uren turen lezen informeren discussiëren. En is daarin bewonderenswaardig standvastig. Dit is volgens hem de mol, want en dan volgt zijn motivatie.
En hij straalt ook gewoon uit dat hij er plezier in heeft. Dat is besmettelijk.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #310 Gepost op: 1-05-2019, 09:07:47 »
Ja, het plezier is het belangrijkst, al is het ook wel leuk om het goed te hebben en even slikken als je er helemaal naast zit. Maar dat hoort er ook bij. :D

Terug naar Axel, met iets wat vast totaal onnozel is.

Ik noemde het al eerder, maar er zijn weer een paar momenten geweest dat we Axel hebben zien uitblazen/armen in de lucht/achterover vallen.









De betekenis ervan is waarschijnlijk gewoon dat ie wat vermoeid is en stress heeft, als kandidaat of Mol. Maar zou het op de een of andere manier ook een hint kunnen zijn? Het lijkt me erg onwaarschijnlijk want uit blazen/armen/vallen zie ik niet ineens in het Vietnamees "du pihlod is du mhol' komen of iets dergelijks, maar laat ik het toch nog maar even noemen, want opvallend is het wel. ;)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #311 Gepost op: 1-05-2019, 11:00:47 »
Hij is gewoon oververmoeid vanwege de nachtelijke briefings  ;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #312 Gepost op: 1-05-2019, 11:48:39 »
Misschien maakt ie letters? Je ziet in ieder geval een L na de Survivaltocht (witte T-shirt).

En hij is ongetwijfeld net zo vermoeid als een reus in kabouterland (Vietnam).
Stoel te klein, bed te klein, tafel op kniehoogte.
« Laatst bewerkt op: 1-05-2019, 11:54:55 door foxhunter »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #313 Gepost op: 1-05-2019, 12:00:53 »
Ik vind Axel steeds grappiger en leuker naarmate de reeks vordert.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #314 Gepost op: 1-05-2019, 17:21:46 »
Ik vind het vaak lastig hem serieus te nemen want zijn stem klinkt zo af en toe als Buurman van Buurman en Buurman. ::rofl::

(Heftigste voorbeeld doet zich voor in aflevering 4 nadat de groep bij elkaar komt en hoort hoeveel er is verdiend na de Vismemory en Silent disco. Ze lopen daar weg en dan moet je letten op het woordje “zalig”, minuut 40:25)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #315 Gepost op: 1-05-2019, 18:03:53 »
Terug naar Axel, met iets wat vast totaal onnozel is.

Ik noemde het al eerder, maar er zijn weer een paar momenten geweest dat we Axel hebben zien uitblazen/armen in de lucht/achterover vallen.

Het viel mij ook op dat dit opvallend vaak getoond werd. Nu ik die screenshots zo op 'n rijtje zie, zie ik er ook wel een hint naar de winnaar in (weet niet of dat ooit gebeurt in de Mol...) . Axel met de armen omhoog: winnaar!  :)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #316 Gepost op: 1-05-2019, 18:12:14 »
Ik vind Axel ook steeds leuker worden.

En soms heel verdacht. Hij wordt erg onmols neergezet in de montage met de gsm zoeken bijv. Lijkt alsof het allemaal onverwacht voor m was.. benoemd hij ook nog naar die vrouw in de lift. Ondertussen viel het denk wel mee met hoe traag hij was. Hij was iig tegelijk met Bas bij de lift
Dit wijst me in de richting dat hij de mol is.
Omdat ze zo hun best doen hem als kandidaat neer te zetten daar.

En dan zijn er zat andere momenten waarop hij bijna onmogelijk de mol kan zijn in mijn ogen.

Ik zal niet van mn stoel vallen als hij het blijkt te zijn maar ik kom niet de tunnel in

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #317 Gepost op: 1-05-2019, 18:16:35 »
Bas zegt tijdens de schilderij-opdracht: Ik zie mijn mol dit schilderij niet tekenen. Hierbij sluit ik Elisabet uit als mol, tenzij ze de eerste mol in de geschiedenis wordt die door niemand verdacht wordt, maar dat geloof ik echt niet (of door Axel, maar die indruk heb ik absoluut niet).

Bas zit dus vol op Axel  ::ok::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #318 Gepost op: 1-05-2019, 23:37:42 »
Het viel mij ook op dat dit opvallend vaak getoond werd. Nu ik die screenshots zo op 'n rijtje zie, zie ik er ook wel een hint naar de winnaar in (weet niet of dat ooit gebeurt in de Mol...) . Axel met de armen omhoog: winnaar!  :)

De mol is de ultieme winnaar😉.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #319 Gepost op: 2-05-2019, 10:36:57 »
Dat ploffen op een bed. Als Axel nou eens niet gebrieft wordt middels een telefoon maar door briefjes bij zijn hoofdkussen? Ik zie twee keer iets in zijn hand?  Afl. 6, 54:00 minuten plof, hand gaat achter kussen, 54:06 kaartjes in zijn rechterhand. Gewaagd want Bruno en Joeri zijn ook op de kamer. Afl. 8 20:32 plof met kaartje in rechterhand, maar Joeri heeft ook zo'n kaartje naast zich. Maar linkerhand gaat achter kussen, en die ogen op dat moment.

Emoticon blinde met potlood (stok?) in zijn hand: Afl. 3 01:49-01:51

Nog meer momenten i.v.m. terugzoeken, maar ik zie daar niks. Afl. 1 46:36, Afl. 2 1:08:34, Afl. 5 19:08,  Afl. 5 1:06:10, Afl. 7 27:38 niks.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2019, 10:56:40 door foxhunter »