Auteur Topic: Molbeurs 2012  (gelezen 9693 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molbeurs 2012
« Reactie #20 Gepost op: 29-02-2012, 16:02:04 »
Wie is de molbeurs aan het winnen? :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molbeurs 2012
« Reactie #21 Gepost op: 29-02-2012, 16:23:51 »
Blinkie 8)

En als Hade toch de mol is Lotharius ::joehoe::

Of jarno bij Lies ;D

Eigenlijk ben jij de enige die weet wie aan het winnen is ;) ;) ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Molbeurs 2012
« Reactie #22 Gepost op: 15-03-2012, 22:56:36 »
Vanmiddag ging ik de brievenbus leegmaken, en gelukkig maar want het was precies dringend nodig! Mijn postbode vond er niets beters op dan alles erin te blijven proppen, ook al kon er niks meer bij. ::) Moet dringend eens op cursus gaan 'Hoe steek ik alle post voor één adres efficiënt in dezelfde brievenbus".

Ik vond er tot mijn grote verrassing ook een omslag uit Nederland bij, die half uit de brievenbus hing. Helemaal verfrommeld, die kon er dus écht niet meer bij. Lol, die postbode zal nogal gevloekt hebben. ::rofl::

Dus wil maar even laten weten, mijn shirt is aangekomen! Echt een sjiek hebbeding! En 't zit als gegoten.

Misschien ben ik dan wel geen Erkend Molspeurder :P maar ben nu dus wél zeker voor een jaartje Molbeursgoeroe! ::trots:: Of is zo'n titel voor het leven? Want nu ik eraan denk, er staat inderdaad geen jaartal bij. Het lijkt eerder alsof ik ben toegetreden tot het geheime genootschap der Molbeursgoeroes. Hoe dan ook, ben heel fier dat ik één van de vijf winnaars ben geworden. Proficiat aan de andere vier, en we zullen zien hè of we deze uitslag de volgende keer nog een jaar kunnen verlengen, al stel ik mijn verwachtingen niet al te hoog in. Ook al zou dit voor altijd mijn top-prestatie blijven, één keer top-5 is sowieso al super en pakt niemand mij meer af! ;)
« Laatst bewerkt op: 15-03-2012, 22:58:40 door FenikXII »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molbeurs 2012
« Reactie #23 Gepost op: 27-12-2012, 18:36:29 »
Erik, het linkje doet het niet meer! Paniek! Kan toch geen WIDM starten zonder Molbeurs? Hoop ik?
Keep calm and eat chocolates!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molbeurs 2012
« Reactie #24 Gepost op: 27-12-2012, 18:39:27 »
Erik, het linkje doet het niet meer! Paniek! Kan toch geen WIDM starten zonder Molbeurs? Hoop ik?

Erik meldde vorig jaar bij het sluiten van de beurs dat hij ermee stopt. Net als met zijn blog  :\'( .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molbeurs 2012
« Reactie #25 Gepost op: 27-12-2012, 20:14:04 »
Aaaah dat heb ik dan gemist, spijtig! Was toch erg leuk altijd. Het goeie nieuws is dan wel dat mijn twee molbeursshirts collectorsitems worden ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Molbeurs 2012
« Reactie #26 Gepost op: 3-01-2013, 13:00:07 »
Erik meldde vorig jaar bij het sluiten van de beurs dat hij ermee stopt. Net als met zijn blog  :\'( .

Ga ik echt missen. De molbeurs gaf een extra dimensie aan het programma.
Jammer. Is er geen mogelijkheid om het programma van Erik op een eigen website kan hosten ?