Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Miek1999: Lieve allemaal, ik wens jullie superfijne kerstdagen en een geweldig nieuwjaar toe!
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
326 gasten en 2 vaste bezoekers (Gupp, Niuno)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Poll
Vraag: Wie is de Mol?
Annelies
Davey
Eline

Pagina's: 1 ... 20 21 22 [23] 24
  Print  
Auteur Topic: [poll] De Mol is...  (gelezen 19917 keer)
Nat007

« Antwoord #440 Gepost op: 27.03.2017, 23:13:58 »

HULDE HULDE HULDE aan alle Eline verdenkers  Bravo!

Ik kan niet stoppen met smilen. Wat een heerlijke ontknoping en wat ben ik blij dat het Annelies niet is.

Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #441 Gepost op: 27.03.2017, 23:20:55 »

Ik heb half weg t seizoen het woord vreesmol gebruikt bij annelies omdat t me zo tegenstond hoe ze speelde. Maar toen ik besefte dat dit haar spel was, had ik er meer vrede mee gekregen.

Ik vind eline een toffe speelster, maar ik denk dat de mol acties niet super verrassend gaan zijn.

Hulpmol

Geslacht: Man

« Antwoord #442 Gepost op: 27.03.2017, 23:25:15 »

Ik heb half weg t seizoen het woord vreesmol gebruikt bij annelies omdat t me zo tegenstond hoe ze speelde. Maar toen ik besefte dat dit haar spel was, had ik er meer vrede mee gekregen.

Ik vind eline een toffe speelster, maar ik denk dat de mol acties niet super verrassend gaan zijn.

Ik deel die mening. Ik ben blij dat Annelies uiteindelijk de Mol niet is, maar ik geloof daarom niet per se dat Eline een supermol zal zijn. Ik denk dat ze in de geschiedenisboeken zal gaan als een degelijke Mol, maar Gilles zal nog even de referentie blijven als er een seizoen 6 komt. Al wil ik mijn mening heel graag herzien na volgende week. Wink
Tarbozan

« Antwoord #443 Gepost op: 27.03.2017, 23:31:45 »

I agree . Hoewel ik dus de mol goed dit keer juist had en echt wel een paar mol acties heb gezien, zie ik liever een wat directere mol. Maar aan de Andere Kant als je mol bent en er zit nog geen 30% in de pot , doe je als mol iets niet helemaal verkeerd Volmondig Ja

En als iets al verpest wordt door de hulpmollen, heeft een mol een alibi om even niet te mollen  Trots
ICYURinEcstacy

« Antwoord #444 Gepost op: 27.03.2017, 23:49:51 »

De museumkraak was haar hoogtepunt denk ik. Haar kapelletje op de berg. Toffe mol.
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #445 Gepost op: 27.03.2017, 23:55:42 »

Ik weet niet precies hoe, maar uiteindelijk had ik het hier dus toch goed. Tegen mijn eigen verwachtingen in, dat wel.
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #446 Gepost op: 28.03.2017, 00:11:30 »

Mijn gevoelsmol is Eline eigenlijk altijd wel geweest, maar ik vond haar zo observerend en op de achtergrond. Annelies had meer acties en directe mol-pogingen dus zette ik haar maar op 1.
Ben daarom ook nog wel behoudend in mijn oordeel voor Eline als Mol. Ik verwacht niet echt verrassende molacties, maar wie weet.
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #447 Gepost op: 28.03.2017, 00:45:21 »

Zoals haar uitstekende communicatie tijdens de museumkraak?  Zeker niet!
Vanaf het moment dat zij in aflevering 1, opdracht 1 beweerde tegen Bouba dat niemand zou drukken, was het voor mij al duidelijk. De museumkraak heeft mij nog even doen twijfelen, omdat ik niet wilde geloven dat een mol zich zo afzijdig zou houden, maar in de afgelopen aflevering was ze helaas weer zo opzichtig. Het spat er in alles van af.

Ik vind het erg jammer dat een serie dat zo goed in elkaar zit, met zulke slimme opdrachten, zo'n ontzettend zwakke mol heeft. Voor mij doet het in ieder geval afbreuk aan het kijkplezier.

En dit mag ook wel teruggenomen worden... Nooit oordelen dus voordat je weet hoe iets echt zit!
Hulpmol

« Antwoord #448 Gepost op: 28.03.2017, 00:52:51 »

m0lmuis

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #449 Gepost op: 28.03.2017, 00:57:09 »

Gebroken duim  Huh Huh Huh
keesisdemol

« Antwoord #450 Gepost op: 28.03.2017, 00:57:23 »

Zoooo opgelucht dat het Annelies niet is Kiss wat een geweldig seizoen en mol! Dat wordt genieten volgende week.
Heinz

Circus Heinz

« Antwoord #451 Gepost op: 28.03.2017, 01:24:48 »

Proficiat Eline-verdenkers!!! Bravo!

Ohhhh wat zou het héérlijk zijn als Davey het vanavond blijkt te zijn.
Of Eline. Iedereen behalve Annelies. Gewoon om hier te lezen wat het superzelfverzekerde Annelies kamp ervan zou maken Smiley

Ik was zo'n zelfverzekerde en ik moet gewoon ruiterlijk toegeven dat ik er compleet en finaal naast zat. Ook tijdens aflevering 8 nog, zelfs nadat duidelijk was dat Annelies "nee" had geantwoord op de vraag of ze de Mol wou zijn, al zorgde dat wel even voor verwarring. Hilarisch

Fantastisch dat deze briljante molreeks voor mij zo'n onverwachte ontknoping heeft, dat maakt het helemaal af. En volgend jaar zal ik me wellicht iets minder zelfverzekerd opstellen maar dat kan ik niet beloven. Tongue super smiley
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #452 Gepost op: 28.03.2017, 01:27:20 »

En volgend jaar zal ik me wellicht iets minder zelfverzekerd opstellen maar dat kan ik niet beloven. Tongue super smiley

Doe dat maar idd, trek je anderen niet mee in de verkeerde tunnel  Lips Sealed Wink
Tarbozan

« Antwoord #453 Gepost op: 28.03.2017, 01:32:54 »

Trots  hoeft voor mij niet hoor. Iedereen mag zijn of haar tunnel zelfverzekerd verdedigen, zolang de andere tunnelaars met respect behandeld worden.

Ik had er bij de mol hier niet zo n last van maar op be en tijdens widm seizoen was t soms echt bijna een persoonlijke aanval als je dat of dat geloofde en dat of dat niet zo zag.  Volmondig Ja

Zolang er geen 100% zekerheid is, is iemands gedachte zijn mening en niet de waarheid en IK vind t lezen van andere meningen bijdragen tot t vormen van mijn gedachte.
Nat007

« Antwoord #454 Gepost op: 28.03.2017, 07:54:15 »

Proficiat Eline-verdenkers!!! Bravo!

Ik was zo'n zelfverzekerde en ik moet gewoon ruiterlijk toegeven dat ik er compleet en finaal naast zat. Ook tijdens aflevering 8 nog, zelfs nadat duidelijk was dat Annelies "nee" had geantwoord op de vraag of ze de Mol wou zijn, al zorgde dat wel even voor verwarring. Hilarisch

Fantastisch dat deze briljante molreeks voor mij zo'n onverwachte ontknoping heeft, dat maakt het helemaal af. En volgend jaar zal ik me wellicht iets minder zelfverzekerd opstellen maar dat kan ik niet beloven. Tongue super smiley

Hehe, nou er waren er nog een paar hoor. Maar ik zat er zelf ook compleet naast, en al die verschillende tunnels hier maakten de hele Molervaring deze keer ook ontzettend leuk!
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #455 Gepost op: 28.03.2017, 09:18:19 »

Dus toch!  Trots Toen rond de 15 minuten al de onthulling kwam dat Annelies nee had geantwoord had ik zoiets:  hyperdepieper... maar ik zat met niets is wat het lijkt.. Toch stond ze daar mooi achter de rieten beschutting.  Bravo! In de laatste aflevering wilde ze niet meer mollen en heeft ze voor het eerst echt goed de pot lopen spekken. De eerste vier/vijf afleveringen kwam ze aanvallend naar voren, de museuminbraak was voor mij de bevestiging. Wat ze in de tweede helft van de afleveringen allemaal gedaan heeft wil ik graag zien volgende week. Die qr code moet wel een hint zijn geweest. Enfin na vorig jaar fout te zitten met Cathy zat ik dit jaar goed met Eline. Toch had ik nog de vrees dat Eline de nieuwe Cathy zou zijn. Niks van dat alles bleek even later. Dat ik het op het grote scherm in Kinepolis te Antwerpen heb mogen zien maakt het toch wel speciaal  Cool

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Moedermol

« Antwoord #456 Gepost op: 28.03.2017, 14:31:34 »

De ontknopingsaflevering kan ik vanavond pas laat terug zien. Mijn nieuwsgierigheid naar de mol won het van wachten tot vanavond. Tandpasta Smiley
Davey niet de mol dus. Gelukkig ook Annelies niet, dat zou ik echt teleurstellend hebben gevonden. Eline de mol is prima.
Ik ben wel benieuwd naar de uitleg van alle finalisten.

Eline is me in het begin wel opgevallen. De eerste afleveringen omdat ze enorm angstig keek bij de executies. Dat heeft ze goed geacteerd dan!
Bij de inbraak heb ik haar rare manier van ruggelings kruipen genoemd. Ze was i.i.g. de enige die echt gemold heeft in deze opdracht.
Ik ben benieuwd naar de uitleg volgende week vooral ook wie het rode scherm had. Vragen zijn er ook nog genoeg.

Te laat op  de knop drukken en toch mee mogen in het vliegtuig is natuurlijk vooral een leuke molactie voor op beeld, gedrukt werd er toch wel. Eline’s invloed op de bedevaartopdracht was maar klein, maar gezien haar andere sportieve activiteiten kan ik me voorstellen dat ze niet wilde hardlopen en ze heeft i.i.g. 1000 uit de pot gehouden. Ik ben wel benieuwd naar de verdeling van de deelopdrachten n.a.v. de uitspraken van Mandela.

Ik vond haar onmols toen ze bij de tourbusopdracht  de naam Pearson vond, Marzena corrigeerde toen ze Prison zei en The Swallow of London vond. Dat ze  de verkeerde kant wilde oplopen en Davey na afloop beschuldigde van molgedrag was natuurlijk wel weer mols. ( Had Davey haar hier al in de gaten?)

Bij de gospelopdracht heeft ze zich in deze positie laten drukken zelfs met het laagste geldbedrag, ze was  niet opvallend bij de GPS opdracht.
Vroeg afhaken bij het fietsen en daarmee geen invloed hebben op de opdracht vond ik onmols. Ze was pro actief bij de golfopdracht en belde de café’s in Vlaanderen….

Ik vraag me ook af wat haar bedoeling was bij de bom tijdens het familiebezoek en haar rol bij het duiken en het inkleuren van de ZA vlag, ging dat toch al fout? Haar invloed bij het rugby was ook minimaal. Arme broer die nogal uitgefoeterd werd bij de paintballopdracht. Grin

Waarom weerhield ze Davey van zijn voorstellen in de auto bij de caravanopdracht? Werd het haar te heet onder de voeten? Mocht ze van Annelies de caravan niet in omdat Eline de hoofdverdachte was van Annelies? I.i.g. is Eline in deze opdracht niet geslaagd in het mollen. De opdracht mislukte niet door haar toedoen.

Bij de 10 verschillen opdracht prima gemold dus door de derde en beslissende fout te maken. Zo ook bij de waarheid of leugenopdracht, er kwam geen geld in de pot hoewel het duidelijk was dat ze aan het liegen was maar beslissende  invloed op de andere keuzes had/nam ze niet.

Al met al denk ik dat ze best veel leuke molacties heeft gehad, ze was vooral goed in  acteren en anderen de schuld geven. Ik kijk uit naar volgende week. Heb genoten van dit seizoen.

De Vlaming

« Antwoord #457 Gepost op: 28.03.2017, 15:07:50 »

Eerste keer ooit dat ik ernaast zat. Ik heb het haar ook verteld en ze was er heel blij mee.
Ondanks dat ik fout zat: Hoe leuk is het om er zo ingeluisd te zijn! Is me nog nooit overkomen. Bravo!
Nat007

« Antwoord #458 Gepost op: 28.03.2017, 15:22:00 »

Mee eens dat ze zeker niet bij alle opdrachten vol gemold lijkt te hebben, en soms al snel afhaakte of zelfs aanzetten gaf tot correcties van fouten. Ik ben vooal erg benieuwd naar alle acties volgende week, zal wellicht de hele reeks eerst eens terugkijken en nu het vizier eens afhouden van Davey en Annelies, en puur op Eline letten Smiley

Maar liever een subtiele mol, waar wij zoveel weken onderling over gebakkeleid hebben, dan een overduidelijke. Wat de Eline-verdenkers ook zeggen in dat opzicht, ik denk dat zal blijken straks dat ze redelijk wat aan de groep heeft overgelaten en achterover leunde, als ze zag dat het toch wel misging. En daardoor konden types als Annelies en davey en Robin toch lang verdacht blijven door verschillende tunnelgangers. Hartstikke tof seizoen, het is lang geleden dat ik weer zo betrokkken was bij een Mol-productie. Zoals al vaker genoemd hier; geweldige job door de Woestijnvis crew, met enerverende en oiginele opdrachten vol lagen en extra onderstromen. Ik hoop dat de NL molmakers goed kijken en meeschrijven Smiley
hoelahoep

« Antwoord #459 Gepost op: 28.03.2017, 22:04:13 »

Aaaaah dus TOCH Eline. Haha ik kon elke keer niet kiezen tussen Anneline maar gokte de laatste tijd toch elke keer op Annelies. Maar Eline heeft het top gedaan!
Pagina's: 1 ... 20 21 22 [23] 24
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005