Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
373 gasten en 14 vaste bezoekers (Gupp, Convans, Milow mol 13, Joey94, Mollenmania, Nvy, Duncton, Kaaasje, xanneweetwel, Pac, hillo, TimvDons, Nigel, SpacyColours)
Activiteitenagenda
Nu bezig
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6]
  Print  
Auteur Topic: [kandidaat] Lloyd  (gelezen 8627 keer)
Luc

« Antwoord #100 Gepost op: 2.05.2018, 21:37:49 »

Schrap niet te gauw een kandidaat door op basis van enkele kleine positieve acties. De mol in de derde reeks verbeterde ook een rekenfout.

Lloyd kan een rekenfout hebben verbeterd omdat Joke hem verdacht (door de escaperoomopdracht?) en wellicht is Joke daarna geswitcht en hierdoor uitgevallen (zij zat nu op Pieter of Bahador). Lloyd zal geen pasvragen gekocht hebben omdat hem werd meegedeeld dat er al 3 kandidaten pasvragen hebben gekocht en de opdracht dus al mislukt was. Hij moest het vertrouwen van de kandidaten winnen om in de volgende opdrachten in aflevering 4 een cruciale rol te spelen.

Remember: mol Gilles bracht in de opdracht met de gans eigenhandig meer dan 4000 euro binnen waardoor ik hem - ten onrechte - als mol schrapte. Omdat Hanne hem verdacht maar zelfs dan vind ik het nog erg bezwaarlijk voor een mol, het is weinig waarschijnlijk dat iemand vlak voor de finale van mol verandert tenzij zijn verdachte een rood scherm heeft gekregen.
« Laatste verandering: 2.05.2018, 21:41:11 door Luc » Gelogd
Milow mol 13

Geslacht: Vrouw

You are stronger than you think

« Antwoord #101 Gepost op: 6.05.2018, 14:42:19 »

Lloyd kan gewoon niet de mol zijn . Heb je zijn hoofd gezien bij de pepers eten hij werd een beetje rood erna . En ook zo hij is te fel bezig met geld verdienen en met het spel zelf .
B-mol

« Antwoord #102 Gepost op: 6.05.2018, 23:31:18 »

Lloyd kan gewoon niet de mol zijn . Heb je zijn hoofd gezien bij de pepers eten hij werd een beetje rood erna . En ook zo hij is te fel bezig met geld verdienen en met het spel zelf .

De mol kreeg ook een peper, zij het een minder sterke.
« Laatste verandering: 6.05.2018, 23:39:42 door B-mol » Gelogd

Graven, graven, graven...
VK

« Antwoord #103 Gepost op: 6.05.2018, 23:33:03 »

Een mol die bij 4K zijn kaars uitblaast... lijkt me onmogelijk.
B-mol

« Antwoord #104 Gepost op: 6.05.2018, 23:52:07 »

3.600 uit de pot spelen is prima en molwaardig.

Hulpmol

Geslacht: Man

« Antwoord #105 Gepost op: 7.05.2018, 00:09:34 »

Maar een kistje van 6000 euro hebben en alles oppotten is dat dan niet neem ik aan? Wink
B-mol

« Antwoord #106 Gepost op: 7.05.2018, 00:12:36 »

Je moet niet te snel opvallen hè  Grin

Maar voor alle standpunten is wat te zeggen natuurlijk. Het is maar net wat je belangrijk vind. Volgens mij hebben veel mensen Lloyd afgeschreven door die geldkoffers. Of het is een briljante tactiek van de mol of hij heeft een kans laten liggen. Tja.
« Laatste verandering: 7.05.2018, 00:14:26 door B-mol » Gelogd

Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #107 Gepost op: 7.05.2018, 01:09:41 »

Je moet niet te snel opvallen hè  Grin

Maar voor alle standpunten is wat te zeggen natuurlijk. Het is maar net wat je belangrijk vind. Volgens mij hebben veel mensen Lloyd afgeschreven door die geldkoffers. Of het is een briljante tactiek van de mol of hij heeft een kans laten liggen. Tja.

Lloyd zorgde voor 1500 euro in de triathlon en redde de opdracht door op tijd binnen te komen. Lloyd ging vrij snel mee in de onderhandeling van Pascale. Als mol had hij dat echt nog wel kunnen rekken.

Sorry maar ik denk dat je gewoon in een tunnel zit, die je objectieve blik vertroebelt.
B-mol

« Antwoord #108 Gepost op: 7.05.2018, 07:50:07 »

Dat is toch de bedoeling van dit spel.  Wink

Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #109 Gepost op: 7.05.2018, 10:54:38 »

Haha nou, jij liever dan ik Grin
VK

« Antwoord #110 Gepost op: 10.05.2018, 20:00:36 »

En wat zou in dit geval kandidaats zijn?
Hulpmol

« Antwoord #111 Gepost op: 10.05.2018, 20:26:47 »

En wat zou in dit geval kandidaats zijn?

Dat is het punt he. Direct uitblazen doet niemand, want het is nog altijd de bedoeling als kandidaat om je mol-geloofwaardig te houden.

Om het anders te zeggen: Pascale is niet de Mol en die heeft ook haar kaars niet uitgeblazen. Ze bleef gewoon wachten tot Lloyd het aan haar zou gunnen.
Moloproller

« Antwoord #112 Gepost op: 10.05.2018, 20:37:33 »

Klopt wat VK en Hulpmol zeggen.

Daarom dat 'Follow the money' altijd met een (dikke) korrel zout genomen moet worden.
Erik Leppen

Follow the molpunten

« Antwoord #113 Gepost op: 10.05.2018, 23:56:04 »

Daarom dat 'Follow the money' altijd met een (dikke) korrel zout genomen moet worden.
Bij Lloyd en Pascale zou in de follow-the-money-tabellen onder "uit de pot gespeeld" ieder de helft van 3600 euro moeten komen en onder "niet uit de pot gespeeld" ieder de helft van 24565 euro. Of, afhankelijk van hoe je het bekijkt, 24565 euro verdiend en 3600 niet verdiend.

Als dát de verhoudingen niet omgooit... Hilarisch

Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas
MoleBuster

A Goat Too Far

« Antwoord #114 Gepost op: 12.05.2018, 00:31:27 »

Ondanks dat Lloyd in elk geval bij geldverlies betrokken was (Gracht v. Fortuin, Groepspot bij de Molboekjes) zie ik hem toch niet als mol. Ik zou het zo willen formuleren: als hij het wél is dan is hij een ongelooflijk goede acteur. Ik memoreer even: ik zag échte teleurstelling in z'n hele houding toen hij de koffer liet vallen toen hij geen pasvragen kocht in het koffertjesspel en anderen wel; ik zag ook oprechte (dus geen gespeelde) bezorgdheid op z'n gezicht toen de euro's uit de pot liepen in de onderhandeling met Pascale. Ik wil nog best meegaan in de theorie dat het niet kopen van pasvragen met 6000 in de koffer tactisch misschien een meesterzet was om zijn molschap te verhullen, maar ik denk dat hij vanwege het eerder genoemde niet de mol is.  Zeker niet!
B-mol

« Antwoord #115 Gepost op: 12.05.2018, 08:48:24 »

Ondanks dat Lloyd in elk geval bij geldverlies betrokken was (Gracht v. Fortuin, Groepspot bij de Molboekjes) zie ik hem toch niet als mol. Ik zou het zo willen formuleren: als hij het wél is dan is hij een ongelooflijk goede acteur. Ik memoreer even: ik zag échte teleurstelling in z'n hele houding toen hij de koffer liet vallen toen hij geen pasvragen kocht in het koffertjesspel en anderen wel; ik zag ook oprechte (dus geen gespeelde) bezorgdheid op z'n gezicht toen de euro's uit de pot liepen in de onderhandeling met Pascale. Ik wil nog best meegaan in de theorie dat het niet kopen van pasvragen met 6000 in de koffer tactisch misschien een meesterzet was om zijn molschap te verhullen, maar ik denk dat hij vanwege het eerder genoemde niet de mol is.  Zeker niet!

Ik zag ook emotie bij Lloyd bij de koffertjesopdracht, maar ik schrijf dat toe aan de opoffering van Jeffrey.

Moljet

« Antwoord #116 Gepost op: 14.05.2018, 22:04:40 »

Gefeliciteerd Lloyd, de kandidaat om wie ik het meest gelachen heb  Hilarisch
Vooral met die geitjes
Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005