Auteur Topic: [Kandidaat] Joris  (gelezen 113004 keer)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2008, 23:58:50 »
Nee de anderen zitten echt bovenop die pot. Ze kennen allemaal de truk van het verdwijnende geld.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2008, 00:18:22 »
Ze maken het wel een beetje makkelijk he dit jaar  ::regenboog::.

Joris kwam in Die is de mol al zo duidelijk naar voren als mol en als je deze aflevering bekijkt zijn het weer 100 punten naar Joris. ::trots::

Leuk te vergelijken met de eerste afleveringen van Inge, Milouska etc. Die kwamen ook altijd zo in beeld; beetje praten over hoe het spel verliep en de strategie erbij, verwijzen naar een ander als mol.  ::rofl::

Ik hoop dat er nog andere verdachten naar voren komen of dat Joris eens iets doet wat onmols is maar tot nu toe wijst alles op hem.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #22 Gepost op: 4-01-2008, 01:21:22 »
Duidelijk weer een fanatieke kandidaat, leuk!!!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #23 Gepost op: 4-01-2008, 07:13:39 »
Duidelijk weer een fanatieke kandidaat, leuk!!!

Idd en ik hoop dat hij dat tot het einde mag blijven ::bravo::
Of hij de mol is? Daar begin ik toch wel wat over te twijfelen...volgens mij is hij wel heel berekenend en heeft hij er goed over nagedacht om die pot in zijn beheer te krijgen, maar dan meer om te voorkomen dat de mol de pot in handen krijgt. (of hij is stiekem toch de mol, dat weet we pas aan het einde van de serie ;D)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #24 Gepost op: 4-01-2008, 17:19:03 »
Ik heb iig. al geen twijfel meer  ::oink:: Vanuit de regie gedacht wordt Joris enorm uit de wind gehouden en alle acties die hij wel doet zijn maximaal Mol. Komt bij dat hij, o verrassing, in Die is de mol met juist de nr 1 afvaller zat. Ze maken het wel heel makkelijk  ::jaja::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #25 Gepost op: 4-01-2008, 20:02:48 »
Ik denk dat Joris niet de mol is, hoewel hij wel op een mollenmanier belicht wordt in de aflevering (gesprekje tijdens de test en dergelijke).

Maar ja, ik denk dat het als mol juist heel makkelijk is om de pot aan iemand anders over te laten. Diegene zal zowiezo iets verdachts doen om verwarring te zaaien, en vervolgens kan je dat als mol benadrukken. En zelf wordt je niet verdacht :)
Ook kan je subtiel inspelen op degene met de pot, zodat je iets kan flikken zonder zelf de schuld te krijgen.

Ik denk dat Joris niet de mol is, maar gewoon een goede kandidaat. En anders zou ik het jammer vinden, want het wordt vooralsnoginderdaad wel makkelijk gemaakt...

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #26 Gepost op: 5-01-2008, 00:41:46 »
ik vind het ook wel raar eigenlijk dat hij zijn aantekeningen in het spaans wil maken!
hij zegt zelf dat hij hoopt dat hij later nog weet wat hij schreef (of zoiets).

ik zou ook met moeite aantekeningen in het frans kunnen maken, maar dat schiet toch niet op?
je wil toch liever alle indrukken en opvallende dingen snel & overzichtelijk kunnen opschrijven,
zodat je het later ook gemakkelijk weer terug kunt lezen? ik vind het toch een beetje raar.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #27 Gepost op: 6-01-2008, 19:22:03 »

ik zou ook met moeite aantekeningen in het frans kunnen maken, maar dat schiet toch niet op?
je wil toch liever alle indrukken en opvallende dingen snel & overzichtelijk kunnen opschrijven,
zodat je het later ook gemakkelijk weer terug kunt lezen? ik vind het toch een beetje raar.


Als je het spaans goed beheerst hoeft het geen probleem te zijn, lijkt mij. Ik ga wel voor joris, alhoewel ik ook op patrick en regina ga letten.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #28 Gepost op: 6-01-2008, 19:25:06 »
Als je het spaans goed beheerst hoeft het geen probleem te zijn, lijkt mij.

Hij zei juist dat hij het niet zo geweldig goed beheerste, dus dan zadel je jezelf inderdaad wel met extra werk en moeite op.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Trisch

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #29 Gepost op: 7-01-2008, 01:10:17 »
Toch maar even een reactie plaatsen op het feit dat Joris zijn spaans niet zo goed is....

Hij komt met een spaanse cd uit die hij zelf heeft geschreven... Dit heb ik voor oud en nieuw op tv gezien... in de wereld draait door......
Misschien daar even naar kijken....¿¿¿¿

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #30 Gepost op: 7-01-2008, 22:40:28 »
Het lijkt erop dat Joris ons op de groepsfoto ons al wil misleiden, want hij heeft, net als Inge vorig jaar, zijn hand in de vorm van de M in de Nederlandse Gebarentaal.(als ik het goed heb gezien he..... ;))
Dit lijkt me echter té voor de hand liggend!!!Hij speelt het, naar mijn mening, te overduidelijk en is daarom denk ik niet de mol.
Wel een superleuke kandidaat!! Ben al zeer benieuwd naar donderdag

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #31 Gepost op: 8-01-2008, 12:01:15 »
Het lijkt erop dat Joris ons op de groepsfoto ons al wil misleiden, want hij heeft, net als Inge vorig jaar, zijn hand in de vorm van de M in de Nederlandse Gebarentaal.(als ik het goed heb gezien he..... ;))
Dit lijkt me echter té voor de hand liggend!!!Hij speelt het, naar mijn mening, te overduidelijk en is daarom denk ik niet de mol.
Wel een superleuke kandidaat!! Ben al zeer benieuwd naar donderdag

Volgens mij heeft Joris de vorige serie gewoon heel goed bekeken ja  ::rofl::.

En ik dacht eigenlijk ook dat Joris prima Spaans sprak, ook in de promotie een beetje rondom die cd (en Joris` Pakketservice).
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Resco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #32 Gepost op: 8-01-2008, 15:27:47 »
Kweet het nog niet, Joris zou het zo eens kunnen zijn. We zullen zien  ::hypocriet::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #33 Gepost op: 8-01-2008, 16:36:41 »
k vin z'n haar zo mooi  ::love::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #34 Gepost op: 8-01-2008, 16:39:39 »
k vin z'n haar zo mooi  ::love::


haha, het is net Elvis Presley

hmm, ain't nothing but a hounddog.........we wachten nu al op de muzikale hint  ;)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #35 Gepost op: 8-01-2008, 23:22:25 »
Hij vormde in 2000 met het Amersfoortse smartlappentrio "The Bald & The Beautiful" de groep Caramba, een muzikaal project waarin Mexicaanse mariachinummers worden voorzien van Nederlandstalige teksten. De groep bracht tot op heden twee albums uit: De Laatste Slok (2001) en Zo Alleen (2007).

Ja ik weet het, ik ben ver aan het zoeken  ::tandpastasmiley::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #36 Gepost op: 8-01-2008, 23:44:02 »
Hij vormde in 2000 met het Amersfoortse smartlappentrio "The Bald & The Beautiful" de groep Caramba, een muzikaal project waarin Mexicaanse mariachinummers worden voorzien van Nederlandstalige teksten. De groep bracht tot op heden twee albums uit: De Laatste Slok (2001) en Zo Alleen (2007).

Ja ik weet het, ik ben ver aan het zoeken  ::tandpastasmiley::

Joris is sowieso een groot fan van Mexico heb ik het idee, want bij 'Die is de Mol' had hij het er constant over.

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #37 Gepost op: 10-01-2008, 15:23:00 »
It's Student Demonstration Time!!!

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #38 Gepost op: 10-01-2008, 16:40:35 »


Bron: http://jorislinssen.hyves.nl/fotos/161407931/0/rmPg/
Als deze foto op zijn hyves staat, dan houdt hij ons allen denk ik voor de gek. De letters De mol zijn duidelijk gephotoshopt.
Of het kan zijn dat het nu zo onwaarschijnlijk lijkt dat hij het dus wel weer is.
Ik kan er niks mee.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #39 Gepost op: 10-01-2008, 16:55:25 »
Ahum

Ík vind het er niet zo gefotoshopt uit zien als ik eerlijk ben. Let vooral op de de paaltjes achter letters waarmee ze vast zitten in de muur.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2008, 09:16:58 door Megan, Reden: link verwijderd »
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in