Poll

Wie is de Mol der Mollen?

Mol van serie 1
Mol van serie 2
Mol van serie 3
Mol van serie 4
Mol van serie 5
Mol van serie 6
Mol van serie 7
Mol van serie 8

Auteur Topic: Wie is de beste Mol?  (gelezen 21133 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wie is de beste Mol?
« Gepost op: 7-03-2008, 14:23:43 »
Wie is de beste Mol allertijden, heb je andere series nog niet gezien, klik dan niet op onderstaande spoilers!

Spoiler: Mol serie 1 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Mol serie 2 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Mol serie 3 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Mol serie 4 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Mol serie 5 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Mol serie 6 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Mol serie 7 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Mol serie 8 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Bron (klik om te tonen/verbergen)

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #1 Gepost op: 7-03-2008, 14:34:29 »
Ik heb (helaas, wacht to ik de andere series kan bestellen) alleen de BN'er-series gezien, maar van die vond ik toch Dennis de beste  ::bravo::

Wel opvallend, dat bij de BN'ers de pot een stuk lager ligt.. \

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #2 Gepost op: 7-03-2008, 14:40:29 »
Ik heb (helaas, wacht to ik de andere series kan bestellen) alleen de BN'er-series gezien, maar van die vond ik toch Dennis de beste  ::bravo::

Wel opvallend, dat bij de BN'ers de pot een stuk lager ligt.. \

Bij de series met de ON-ers ligt de nadruk meer op het geld, dus de opdrachten zijn ook wat waardevoller om te zorgen dat de kandidaten echt fanatiek zijn.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #3 Gepost op: 7-03-2008, 14:49:02 »
pff, dat is nu een stukje lastiger.  ;)

ik blijf toch bij george, omdat hij echt subliem acteerde.  ::ok::
denk aan het abseilen, de oversteek met de touwen en het zweten bij de executies.
en natuurlijk om alle andere redenen die al tot treurens toe genoemd zijn..


en natuurlijk als super goede 2e dennis, die maar 1 keer verdacht werd  ::ok::
geweldige mol acties, lekker fanatiek overkomen en ondertussen je van de domme houden..
edit: eigenlijk weet ik niet of deze 2 wel te meten zijn, want dennis had het denk ik een stuk zwaarder dan george.
WIDM wordt nu veel meer bekeken, en het is nu veel moeilijker om een goede mol te zijn dan toen het spel nog niet zo vaak gespeeld was.
dus eigenlijk een dubbele prestatie van dennis  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 7-03-2008, 14:51:14 door Lautjuh »

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #4 Gepost op: 7-03-2008, 14:53:27 »
Ja én de pot is nog nooit zo hoog geweest als serie 3 met George

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #5 Gepost op: 7-03-2008, 14:56:42 »
Ik zat te twijfelen tussen George en Dennis, maar ik heb toch George gekozen, omdat hij toch de opper-Mol blijft en dat zal ook niet veranderen (voorlopig). Maar dat betekent niet dat Dennis een slechte Mol is, integendeel zelfs.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #6 Gepost op: 7-03-2008, 14:59:55 »
pff, dat is nu een stukje lastiger.  ;)

ik blijf toch bij george, omdat hij echt subliem acteerde.  ::ok::
denk aan het abseilen, de oversteek met de touwen en het zweten bij de executies.
en natuurlijk om alle andere redenen die al tot treurens toe genoemd zijn..


en natuurlijk als super goede 2e dennis, die maar 1 keer verdacht werd  ::ok::
geweldige mol acties, lekker fanatiek overkomen en ondertussen je van de domme houden..
edit: eigenlijk weet ik niet of deze 2 wel te meten zijn, want dennis had het denk ik een stuk zwaarder dan george.
WIDM wordt nu veel meer bekeken, en het is nu veel moeilijker om een goede mol te zijn dan toen het spel nog niet zo vaak gespeeld was.
dus eigenlijk een dubbele prestatie van dennis  ::jaja::
Dennis schijnt volgens Annette ook flink zenuwachtig te zijn geweest tijdens de executies... Is wel knap, als dat inderdaad zo is.

Van de mol series die ik gezien heb (sinds Yvon) is Dennis absoluut de beste mol IMHO, maar dat betekend niet dat hij in alle opzichten beter is. Ik vond Yvon een veel gezelliger mol, en ik denk dat Milouska de grootste prestatie heeft geleverd door zich buiten de groep te plaatsen en drie weken lang uitgelachen en gebullied te worden.
Maar Dennis gemol terug zien in aflevering 10 was leuker dan bij enige vorig mol.

Moet toch maar eens het seizoen met George bekijken... maar goed, ik weet al wie dan de mol is  :-\\

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #7 Gepost op: 7-03-2008, 15:06:44 »
De beste mol is Dennis.

De pot ten tijde van WIDM 3 was bijna het dubbele van de pot bij WIDM 8. En als mol hoor je te saboteren waar mogelijk >> gevolg: minder geld in de pot bij een succesvolle sabotage. M.a.w. hoe lager de pot, des te beter de mol het heeft gedaan voor mij.

Dus Dennis. Bovendien vond ik hem leuker als George qua hoe ie in de groep was/mee deed.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #8 Gepost op: 7-03-2008, 15:13:37 »
vind ook niet dat je Dennis met George kan vergelijken.

Je kan nu wel zeggen: wat Dennis deed dat deed George ook, maar wat wil je dan? Dat de mol van een nieuw jaar niks mag doen wat een andere mol ook al gedaan heeft?
Als Dennis die enveloppen niet weggegooid had en gewoon had gedaan alsof hij ze niet gevonden had was het ook niet leuk geweest. Nu is de serie ook wat verder gevorderd, we zijn al in het achtste seizoen. De molfans hebben meer skills opgedaan dus is het ook moeilijker voor de mol om dingen te doen waar wij niet achterkomen.(is Ego de mol!! Fantastisch!)

Vind Dennis echt geweldig! NIEMAND maar dan ook NIEMAND heeft ooit een keer op hem gestemd! Alleen Edo in de finale, en dat was ook alleen maar omdat hij de mazzel had dat er iemand was die minder vragen goed had, want voor hetzelfde geldt was Edo er toen uitgevlogen. Alledrie zaten ze toen op de verkeerde, en als iemand bij de laatste test pas voor het eerst op jou stemt, dan vind ik dat je het geweldig gedaan hebt!

 ::bravo:: ::bravo:: aan Dennis!




edit: en natuurlijk wat YIDM zegt: de pot is nu zowat de helft van die bij George.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2008, 15:16:31 door mol Thessa »
Triomf!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #9 Gepost op: 7-03-2008, 15:15:39 »
Als kijker zeker George. Wat een geweldige Mol was dat. Niet verdacht door de kandidaten maar ook nauwelijks door de kijkers. :)
Nog even niks.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #10 Gepost op: 7-03-2008, 15:37:16 »
Vind Dennis echt geweldig! NIEMAND maar dan ook NIEMAND heeft ooit een keer op hem gestemd! Alleen Edo in de finale, en dat was ook alleen maar omdat hij de mazzel had dat er iemand was die minder vragen goed had, want voor hetzelfde geldt was Edo er toen uitgevlogen. Alledrie zaten ze toen op de verkeerde, en als iemand bij de laatste test pas voor het eerst op jou stemt, dan vind ik dat je het geweldig gedaan hebt!
Hij had mazzel met Patrick, toen die er uit was, was het voor Edo natuurlijk zo klaar als een klontje. Hij was het zelf niet, Regina was het ook vrij zeker niet, dus bleef Dennis over.
The British are not impressed.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #11 Gepost op: 7-03-2008, 15:40:45 »
Het argument dat in seizoen drie bijna het dubbele in de pot was dan in dit seizoen, vind ik eigenlijk een slecht argument. Zoals hier al gezegd is, was het in de series met de Onbekende Nederlanders veel fanatieker om een opdracht te halen. Ze gingen meer voor het geld. George heeft in zijn eentje gewerkt om opdrachten te doen mislukken - niemand liet expres dingen mislukken om de verdenking te krijgen. Als je dan kijkt naar dit seizoen waarbij Joris expres tot aan twee/drie keer geld uit de pot haalde om de verdenking op zich te krijgen... Nee, echt, die twee seizoenen zijn qua kandidaten precies hetzelfde. Not.

Mijn beste Mol is nog steeds George, maar Dennis komt op de tweede plaats.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #12 Gepost op: 7-03-2008, 15:43:22 »
Als Dennis die enveloppen niet weggegooid had en gewoon had gedaan alsof hij ze niet gevonden had was het ook niet leuk geweest.

Het weggooien van die enveloppen vind ik juist één van zijn betere mollenstreken. En dat hij op dat speelgoedmotortje zat en deed alsof hij hard aan het rennen was. Ook afgekeken van George, maar juist heel grappig!  ;D ::ok::


Het argument dat in seizoen drie bijna het dubbele in de pot was dan in dit seizoen, vind ik eigenlijk een slecht argument. Zoals hier al gezegd is, was het in de series met de Onbekende Nederlanders veel fanatieker om een opdracht te halen. Ze gingen meer voor het geld. George heeft in zijn eentje gewerkt om opdrachten te doen mislukken - niemand liet expres dingen mislukken om de verdenking te krijgen. Als je dan kijkt naar dit seizoen waarbij Joris expres tot aan twee/drie keer geld uit de pot haalde om de verdenking op zich te krijgen... Nee, echt, die twee seizoenen zijn qua kandidaten precies hetzelfde. Not.

100% eens. Ik vind het eigenlijk heel jammer dat de kandidaten zoals dit jaar én vorig jaar volledig het gras voor de voeten van de mol wegmaaien. Misschien kunnen ze volgend jaar de kandidaten verzoeken wat beter hun best te doen en niet expres opdrachten te verpesten; zo valt er voor de mol in veel opdrachten geen eer meer te behalen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #13 Gepost op: 7-03-2008, 19:27:01 »
Mijn top drie:

1- Inge (laagste prijs in de reeks)
2- Dennis
3- Milouska
Ananas

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #14 Gepost op: 7-03-2008, 19:36:26 »
Ik heb pas vanaf serie 5 gekeken, maar ik vond ook dennis de beste mol tot nu toe, hoe vaak ikzelf wel niet heb gezegd: "dennis kan de mol gewoon niet zijn!" ;D
I'm a real big goblin..

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #15 Gepost op: 7-03-2008, 19:37:24 »
Ik heb pas vanaf serie 5 gekeken, maar ik vond ook dennis de beste mol tot nu toe, hoe vaak ikzelf wel niet heb gezegd: "dennis kan de mol gewoon niet zijn!" ;D
Same here!  ::ok::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #16 Gepost op: 7-03-2008, 19:38:59 »
De pot ten tijde van WIDM 3 was bijna het dubbele van de pot bij WIDM 8.

Dat kun je niet met elkaar vergelijken want in serie 3 waren de opdrachten veel meer waard dan nu. In die eerste abseilopdracht was er toen geloof ik al 10.000 te verdienen.
The sun came up and reality set in.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #17 Gepost op: 7-03-2008, 20:46:20 »
Ik heb (helaas, wacht to ik de andere series kan bestellen) alleen de BN'er-series gezien, maar van die vond ik toch Dennis de beste  ::bravo::

Wel opvallend, dat bij de BN'ers de pot een stuk lager ligt.. \
is dat wel zo?

John won in 2002 een bedrag van 42300 GULDEN. En Edo heeft nu 20375 EURO.

Historisch laag was het bedrag dat Paul Rabbering naar huis mocht nemen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #18 Gepost op: 7-03-2008, 21:06:56 »
is dat wel zo?

John won in 2002 een bedrag van 42300 GULDEN. En Edo heeft nu 20375 EURO.

Nee hoor, dat waren al euro's.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #19 Gepost op: 7-03-2008, 21:17:56 »
Ik zit te twijfelen tussen Dennis, Milouska & Inge.. Ik ga dan voor Milouska. Haar manier van spelen was goed. En helemaal geweldig was dat niemand het door had  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !