Poll

Wie is de beste Mol?

Deborah
4 (1%)
Nico
0 (0%)
George
79 (19.2%)
Elise
4 (1%)
Yvon
6 (1.5%)
Milouska
64 (15.6%)
Inge
5 (1.2%)
Dennis
113 (27.5%)
Jon
9 (2.2%)
Kim
2 (0.5%)
Patrick
17 (4.1%)
Anne-Marie
6 (1.5%)
Kees
69 (16.8%)
Susan
18 (4.4%)
Amin
1 (0.2%)
Jenny
14 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 165

Auteur Topic: [Poll] Wie is de beste Mol?  (gelezen 75143 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #20 Gepost op: 20-03-2014, 23:39:59 »
Wat ik zelf belangrijk vind aan een leuke mol is dat ik het ook een leuke deelnemer vind tijdens de serie. En niet alleen achteraf. Ik heb met Susan eigenlijk nooit veel opgehad. Ze viel me soort van niet op of zo. Dus dat vind ik jammer.

Kees vond ik veel leuker als kandidaat, en scoort daarmee al hoger als mol. Patrick Stoof vond ik ook wel een leuke deelnemer, althans, laterop in het spel, dus die vind ik ook goed als mol.

Tja, en als het verder gaat om gewaagd mollen dan kan ik eigenlijk niet níet op Milouska stemmen. Dus ik heb Kees, Patrick, Milouska ingevuld.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #21 Gepost op: 21-03-2014, 00:21:32 »
Ik zou de vorige 13 seizoenen terug moeten kijken om hier echt een zinnig antwoord op te geven. Ik heb ze allemaal gevolgd (maar goed, bij seizoen 1 was ik dus 11 jaar ofzo  ::rofl:: ), maar nooit intensief zoals dit seizoen, dus er is me vrij weinig bij gebleven  ::rofl:: (sterker nog, sommige namen herken ik niet eens meer als mol....) Maar George is me dan wel het meest bijgebleven, dus dat zegt wel iets!

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #22 Gepost op: 21-03-2014, 00:27:08 »
Heb al jaren hetzelfde lijstje - maar sta open voor nieuwe lijstaanvoerders (het wilt de laatste jaren maar niet lukken  :))

1. Dennis
2. George
3. Milouska

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #23 Gepost op: 21-03-2014, 00:34:28 »
Gestemd op George, Dennis en Kees. Mannen aan de top dus. Dan blijft het raar dat de meeste mollen een vrouw zijn, terwijl de eerste echt goede vrouwelijke mol nog steeds moet komen. Ook Susan viel dit jaar toch wel tegen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #24 Gepost op: 21-03-2014, 00:35:17 »
Milouska nog steeds op 1, geweldige mol was zij ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #25 Gepost op: 21-03-2014, 04:56:37 »
Milouska nog steeds op 1, geweldige mol was zij ::bravo::

Ja dit. Dennis en Kees waren ook goed , maar die had ik zelf door dus dat was toch net iets minder
Bij Milouska viel ik van de bank van verbazing  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #26 Gepost op: 21-03-2014, 08:09:20 »
ik heb alleen de edities met BN'ers gezien, daar volgt deze top 3 uit:

1.Dennis
2.Milouska
3.Kees
I will follow my inner gold

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #27 Gepost op: 21-03-2014, 08:12:01 »
Milouska zonder twijfel.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #28 Gepost op: 21-03-2014, 12:59:42 »
Dennis, Milouska, Kees. Het seizoen met George niet gezien.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #29 Gepost op: 21-03-2014, 13:12:36 »
George, Dennis en Kees.

Tygo op 4.  ;D
Laten we jabberen.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #30 Gepost op: 21-03-2014, 13:54:30 »
Citaat
Ik kijk  om de beste mol te vinden voornamelijk naar actieve molacties en de hoeveelheid geld die een mol wel / niet in de pot heeft gebracht. Ik vind een mol echt goed als hij/zij zelf en actief geld uit te pot weet te spelen in plaats van te profiteren van fouten van andere kandidaten. Directe beïnvloeding van het spel door de crew (door bijvoorbeeld een mol dingen te laten afluisteren) vind ik minder leuk. Ook heb ik een gruwelijke hekel aan opdrachten waarbij de hele pot wordt verspeeld, want in de praktijk blijkt dat het de kandidaten vrijwel nooit lukt om de pot te behouden (en zo hoeft de mol van tevoren niet echt zijn best te doen). Natuurlijk speelt ook nog een deel persoonlijke voorkeur mee; als een mol mij een hele serie niet weet te boeien (o.a. Kim en Anne-Marie) vind ik ze minder goede mollen. En het is ook wel fijn als de kandidaten de mol niet meteen vanaf de eerste aflevering door hebben gehad.

1 Dennis
2 George
3 Milouska
4 Kees
5 Elise
6 Yvon
7 Deborah
8 Nico
9 Jon
10 Inge
11 Patrick
12 Kim
13 Anne-Marie

Dit schreef ik vorig jaar. Mijn criteria zijn nog steeds hetzelfde. Susan vond ik helaas erg tegenvallen. Ze heeft weinig molacties uitgehaald; vaker wachtte ze gewoon totdat het toch al fout ging. Ze toonde weinig durf en ik vond haar als kandidaat ook niet echt interessant. Voor mij speelde ze het spel slechter dan o.a. Tygo en Sofie en raakte daardoor nogal ondergesneeuwd. In mijn lijstje komt Susan dan ook op plaats 13, waardoor Anne-Marie naar 14 zakt.

1 Dennis
2 George
3 Milouska
4 Kees
5 Elise
6 Yvon
7 Deborah
8 Nico
9 Jon
10 Inge
11 Patrick
12 Kim
13 Susan
14 Anne-Marie

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #31 Gepost op: 21-03-2014, 13:59:58 »
Misschien ook leuk om te kijken naar de reacties van de kandidatengroepen bij de Reunie.

Ik herinner me nog dat jaar van Patrick als mol (2011) dat mensen echt COMPLEET verrast waren (Horace, Hanna, Jan, Myrianna, Pepijn, en Anna) Alleen Art en Soundos wisten het (omdat ze de finale uitslagen als wisten, en ook op die mol zaten) Maar dat maakt Patrick een goede mol. Dat vond ik dus bij Susan en Kees ook. Bij Anne marie wist eigenlijk iedereen het al, zelfde bij Jon en bij Kim..

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #32 Gepost op: 21-03-2014, 14:25:02 »
Jammer dat maar 3 mag, dan valt Amin net buiten de boot :(.

George en Milouska kies ik dan sowieso, Anne-Marie heb ik als 3e genomen, ook een beetje een pity-vote omdat ik verwachtte dat ze weinig zou worden gekozen. En dat klopt zie ik nu - ik ben de enige.

Toch kwam zij even ver als Susan dit jaar met voor mij onverdacht blijven tot de finale. Op het eind had ik het dan wel goed, wat bij George, Deborah en Amin niet zo was. Die zet ik dan niet ver van de top-3, zou dan zoiets worden en niet te vergeten Susan ertussen:

Waanzinnig
1 George
2 Milouska
3 Anne-Marie
4 Amin
5 Susan
6 Deborah

Goed
7 Inge
8 Dennis
9 Yvon
10 Kim (puur vanwege gedurfdheid)

Redelijk
11 Patrick
12 Elise
13 Kees

Slecht
14 Nico
15 Jon
« Laatst bewerkt op: 21-03-2014, 14:28:05 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #33 Gepost op: 21-03-2014, 14:28:41 »
George is voor altijd mijn übermol. Wat heeft die gast mij beetgenomen zeg. Her was ook een superseizoen, met vette opdrachten, superleuke groep met supersfeer en humor, prachtig land en met de beste mol ooit. Ik heb me nooit meer zo beet laten nemen, maar ergens vind ik dat ook wel jammer!

Ik vond Dennis en Kees ook erg tof. Baal er stiekem van dat ik geen vrouwelijke mol in de top drie heb. Dan zou het Elise worden denk ik. Ik vond dat seizoen toen niks na George en was erg bevooroordeeld (de Canadese sfeer hielp ook niet), maar achteraf bedenk ik me dat ze toch wel goed was. Milouska ook wel, maar vanwege het irri gehalte blijft het lastig een voorkeur voor haar te hebben.

No Milk today???

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #34 Gepost op: 21-03-2014, 14:31:09 »
Ik kan mijn reactie van de vorige keer niet meer vinden.

Maar enfin.. hoewel ik van Susan als mol genoten heb, haalt ze de top 3 niet. Op gedeelde 1e plek zet ik Dennis en Kees, op plek 2 Milouska, op plek 3 George. Op 4 dan Yvon, gewoon omdat ik haar moltactiek en mollenstreken gedurfd vond, ja, het was obvious (vandaar dat Marc-Marie haar snel verdacht) maar als eerste werd het eens niet weggemonteerd in de aflevering. Op plek 5 dan Suus, omdat ze de moltactiek van Milouska overnam met ditmaal als rol 'speel alsof je kandidaat bent' ipv 'het naïeve, domme gansje' maar qua molacties niet verder kwam dan Anne-Marie, Inge en Jon. Prima tactiek, maar haar mollenstreken kwamen niet goed uit de verf dankzij de opzet v/d opdrachten en de fanatieke kandidaten Tygo en Sofie  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #35 Gepost op: 21-03-2014, 14:37:56 »
Kees was ZO saai. Bovendien zaten Janine, Paulien en Carolien al HEEL snel op hem.
Dit seizoen zat alleen Sofie echt op Susan. En Tygo dan maar pas later..
En er was een kandidaat in de finale nog fout. Terugkijkend met de molacties op de avro site en bij Moltalk kom ik dus bij Susan uit als betere mol dan Kees. Ze acteerde briljant, door de lieve vrouw te spelen (wat ze ook wel is van zichzelf gedeeltelijk) en draaide iedereen een rat voor ogen, behalve slimme Sofie.

BOVENDIEN deed vorig jaar wel echt aan als 10 mensen die op vakantie gingen in Zuid Afrika, het enigste argument was toen de verloren pot waar echt 10 minuten moeilijk over werd gedaan...
Dit jaar werd er HARD gespeeld en RATTIG. Niet door iedereen maar veel meer als vorig jaar en het jaar ervoor !!!!!!!!!!

Offline Frank32

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #36 Gepost op: 21-03-2014, 14:44:33 »
Wel opmerkelijk dat de beste mollen degene zijn die geen acteur/actrice zijn, terwijl  je zou verwachten dat die juist beter kunnen liegen.

Mijn lijstje:
1. Milouska
2. Dennis
3. George
4. Kees
5. Jon
6. Inge
7. Elise
8. Yvon
9. Deborah
10. Susan
11. Patrick
12. Kim
13. Anne-Marie
14. Nico
« Laatst bewerkt op: 21-03-2014, 14:47:53 door Frank17 »

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #37 Gepost op: 21-03-2014, 17:32:45 »
Dennis, gevolgd door Milouska.
🜃

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #38 Gepost op: 21-03-2014, 18:21:18 »
Ik snap niet wat iedereen tegen Jon lijkt te hebben, kan iemand dit uitleggen? Ik vind hem een van de leukste tot nu toe  :-X

Ik vind ook dat Jon een behoorlijke goede Mol was. Met mooie acties zoals het bord bij het reuzenrad volkladden, in de sleutelpositie op het podium (Beethoven) met lef mollen en gewoon doodleuk bij Anniek in de wagen aan de handrem trekken! Als je zo uit je hoofd zo'n mooi serietje acties op kan noemen heb je met een leuke Mol te maken. (Ok, hij werd wel behoorlijk verdacht door de kandidaten. Ideaal is een flink mollende Mol die niet verdacht wordt. En dan kom je bij George en Dennis uit.)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de beste Mol?
« Reactie #39 Gepost op: 21-03-2014, 18:37:06 »
Wie is Amin?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!