Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
348 gasten en 4 vaste bezoekers (LdHmolletje, D*N, edgomo, Stormpie)
Activiteitenagenda
29 juni 20:00
Realitynet GameNight- Ultimate Werewolf Schrijf je nu in!
Medio Juli
Forum Zomersoap
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 ... 64 65 66 [67]
  Print  
Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 201363 keer)
Lama1997

Geslacht: Man

« Antwoord #1320 Gepost op: 11.03.2017, 16:18:27 »

Heel veel zin in vanavond!  Bravo! ~~feest~~ boogie

Deelnemer Mol Online 2017
FeniX-V

Die Mol is baie wys

« Antwoord #1321 Gepost op: 11.03.2017, 20:30:27 »

Hé iedereen, ik wilde even nog eens iets laten horen van mij want een molontknoping blijft toch altijd een beetje een feestdag. Ik dacht jullie eerst te verrassen in het De Mol 5 topic, maar zal dan maar chronologisch te werk gaan. Wink De uitzending is er al na de ster, kijk er in ieder geval ook heel erg naar uit. Mijn verwachtingen zijn intussen hooggespannen.

Heb deze keer wel niet meegespeurd met jullie hier op het forum (al beklaag ik me dat nu wel een beetje nu ik weet wie het is!) maar heb wel heel hard genoten van de uitzendingen. Tot nu toe in alle stilte. Ik verwacht vanavond te horen wat ik al langer wist. Waar is de tijd dat we met zijn allen nog eens fout zaten met de finale pronostiek ...  Tongue

Oh ja,
Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Geslacht: Man

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #1322 Gepost op: 20.03.2017, 15:55:24 »

Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat het gaat om een stad in een woestijn.  Meer kan ik niet zeggen maar geloof me ik zou de gok niet wagen om hier iets te zeggen als ik niet zeker ben.

Een stad in de woestijn? Ik weet dat het praktisch onmogelijk is maar Las Vegas... en dus de USA. Las Vegas is een stad in Nevada die opdoemt in de woestijn. Praktisch gezien onmogelijk i.v.m filmcrew regels in Amerika. Nu heeft Art ook wel enige affiniteit met de USA (lees: Elvis). Dat is het eerste wat me nu te binnenschiet na de cryptische hint van Shagster: lees mijn eerste post goed door.

En dat in combinatie met:  2 locaties zou kunnen maar met deze locatie kijkt me dat onwaarschijnlijk

Dat betekent dat het land groot genoeg is voor één serie. En Amerika is grooooooot dus geen 2e land nodig Volmondig Ja Sterker nog, in Amerika kan je wel voor 4 jaar achter elkaar series opnemen zo groot is het Grin
Dit is achteraf gezien, toen we nog niet wisten, best een grappige conversatie van mezelf met o.a Shagstar op basis van een stad in de woestijn  Shocked Kwam best eng in de buurt van de werkelijkheid (Las vegas, Elvis, USA), allee geen Oregon Tongue  Hilarisch

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
Pagina's: 1 ... 64 65 66 [67]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005